Skocz do zawartości
IGNOROWANY

dziwny "błąd" po czyszczeniu egr


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam jak wtemacie załączam logi grup normalnych:

Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 005 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 021 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 023 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

logi bassic setting:

Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Wygląda tak jakby EGR nie działał? Przepływka pobiera więcej powietrza jak jest zadane czy mi się wydaje? I wydaje też mi się jakby nie miał już takiej dziury po zmianie biegu.

Co wy tu Panowie widzicie? Zastanawia mnie co oznacza te TXT 000 ... tym bardziej że nie wywala żadnego błędu

---------- Post dopisany at 22:10 ---------- Poprzedni post napisany at 17:27 ----------

i co nikt nie wie?

---------- Post dopisany 08-05-2013 at 14:25 ---------- Poprzedni post napisany 07-05-2013 at 22:10 ----------

:thumbdown::thumbdown::thumbdown::thumbdown:

Opublikowano

EGR działa ale coś za mało powietrza pokazuje jak EGR jest zamknięty, więc albo lewe powietrze ciągnie albo przepływka zaniża.

Opublikowano

jeżeli sinik chodzi normalnie a było by lewe powietrze to MAF by raczej zaniżał. To wygląda na problemy z egr. Jeżeli nie ma negatywnych skutków i silnik ciągnie i spala normalnie to moim zdaniem nie ma się co przejmować, w 1z mam podobnie (pokazuje więcej niż powinno) i autko śmiga jak powinno:wink:

Opublikowano

wszystko wygląda że jest dobrze i nawet lepiej ciągnie po zmianie biegu na wyższy nie ma dziury w mocy

Opublikowano

egr sie nie domyka

Opublikowano

jak chcesz go mieć to najpierw go wyczyść, sprawdź wężyki podciśnienia do niego a najlepiej wszystkie :decayed:

Opublikowano

czysciłem go i własnie to sie stało po czyszczeniu. Z zaslepieniem nie miałbym problemu żeby sobie wyfrezować 2 blaszki:naughty: jeszcze odłacze wężyk od egr i sprawdze czy to nie jego wina tzn czy coś się zmieni

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...