karaluuch Opublikowano 8 Maja 2013 Opublikowano 8 Maja 2013 witam! w moje a4 bd ahl pojawil sie problem w zimie . na zimnym silniku przy odpaleniu albo nie lapie wcale obrotow tzn. zlapie okoo 400 i przy gazowaniu raptownym zgasnie albo trzesie calym autem i faluja obroty od 1200 i spadaja nawet do 400!!!! jesli przygazuje powyzej 2.5tys wszystko sie ustabilizuje i jest malinowo!??! prosze o porady mam tylko 3 dni na zniwelowanie tego bledu!!!! dodam jeszcze ze zjadl mi litr oleju przez 9500km.... wycieku nie ma!!!
Gutterman Opublikowano 8 Maja 2013 Opublikowano 8 Maja 2013 Podłacz sie do vag'a bez tego to ci nikt nie pomoze. Przyczyn moze byc tyle co czesci w tym samochodzie/
karaluuch Opublikowano 8 Maja 2013 Autor Opublikowano 8 Maja 2013 problem jest taki ze bledow nie ma.,,, wcale!
Gutterman Opublikowano 8 Maja 2013 Opublikowano 8 Maja 2013 tak faktycznie to jest problem. Moze odma popekana, kolektor, lambda, nie wiem przyczyn moze byc wiele
karaluuch Opublikowano 8 Maja 2013 Autor Opublikowano 8 Maja 2013 czy mozna z tym jezdzic? jak juz mowilem obroty ustabilizuja sie po dodaniu gazu.... wtedy staje na 900 i jest ok.... tylko przy odpalaniu na zimnym nie rozgrzanym siniku.,... nawet jak pochodzi 1 min i odpalam na nowo jest juz ok!
Gutterman Opublikowano 8 Maja 2013 Opublikowano 8 Maja 2013 a moze padł ci czujnik płynu chłodzącego. On jest z tył silnika. Tak mi sie wydaje ze to bedzie to bo gdzies juz cos o tym czytałem
Gutterman Opublikowano 8 Maja 2013 Opublikowano 8 Maja 2013 Dokładnie niewiem ale chyba tak. Tu masz link porownaj sobie Czujnik temperatury płynu chłodzącego FEBI BILSTEIN: Audi A4 (8D2, B5) 1.6 100KM | Sklep iParts.pl ---------- Post dopisany at 21:58 ---------- Poprzedni post napisany at 21:57 ---------- JEszcze taka małe pytanie czy probowałes odpalic auto z wyłaczonym tym czujnikiem >>
karaluuch Opublikowano 8 Maja 2013 Autor Opublikowano 8 Maja 2013 tak auto zapailo tak samo jak z wlaczanym.... czyli mysle ze to jednak on.... byl zaoliwiony ale wydmuchalem sprezarka olej z niego i zapalilo "lepiej"
Gutterman Opublikowano 9 Maja 2013 Opublikowano 9 Maja 2013 Ja bym ci radził wymienic go bo koszt nie wielki a problemow nie będziesz miał
karaluuch Opublikowano 9 Maja 2013 Autor Opublikowano 9 Maja 2013 dzis rano znow kiepsko odpalil.... no jade kupie wymienie,... ale naczytalem sie i takiego starszego pana wysluchalem mechanika.... i to moga byc poczatki silniczka krokowego tzn, jego moze szlag juz trafia....! ponoc auto bedzie palic i jezdzic normalnie do czasu.... ---------- Post dopisany at 16:26 ---------- Poprzedni post napisany at 11:39 ---------- niestety ... po wymianie czujnika dalej to samo ... bledow zadnych nie ma....
karaluuch Opublikowano 10 Maja 2013 Autor Opublikowano 10 Maja 2013 czy przy wymianie tego czujnika moglem zapowietrzyc???? cos dziwnie twarde weze sie robia....
Kejsi Opublikowano 13 Maja 2013 Opublikowano 13 Maja 2013 Silnik ten odpowietrza się sam, odkręć mu jedynie korek od wlewu. Czyściłeś przepustnice? I mówisz że zjadł ci 1 litr oleju na prawie 10 tyś, to nie jest dużo i kiedy olej zmieniałeś. Widzę że masz LPG, powiedz mi kiedy ci się na gaz przełącza bo może masz zbyt niską temperaturę ustawioną i się dusi.
karaluuch Opublikowano 30 Maja 2013 Autor Opublikowano 30 Maja 2013 nie mam gazu.... nie czyscilem! ale jutro jade do mechanika bo ten problem dalej doskwiera i jest nieco stresujacy.....
Rumsa86 Opublikowano 30 Maja 2013 Opublikowano 30 Maja 2013 Ja mam również podobnie... Czy zimny czy gorący pali tak jakby na 3 cylindry, dodaje lekko gazu wchodzi na wyższe obroty i chodzi normalnie. Świece ok, kable też. Czy to może czujnik położenia wałka rozrządu? Czasem ubywa płynu chłodzącego a czasem trzyma poziom. Pobiera olej w granicach rozsądku, ten typ silnika chyba tak ma... AHL 1.6. Czy ktoś wie w czym tu jest problem? Może kopułka? Może paluch?
karaluuch Opublikowano 31 Maja 2013 Autor Opublikowano 31 Maja 2013 a co powiecie o jezdzie z CO2 w ukladzie chlodzenia. tzn. z wydmuchana uszczelka.... jakie jest prawdopodobienstwo ze to uszczelka a nie glowica peknieta? wiem wiem przy szlifowaniu zostanie sprawdzona szczelnosc! ---------- Post dopisany at 15:53 ---------- Poprzedni post napisany at 14:26 ---------- dzis uslyszalem diagnoze ze plyn dostaje sie na ktorys z tlokow i zalewago go dlatego tak ciezko pali.... czy to moze miec cos na rzeczy??? uszczelke i tak musze zmienic!
klupa Opublikowano 2 Listopada 2013 Opublikowano 2 Listopada 2013 Miałem podobny problem. Silniki AHL są aluminiowe i mają pewną wadę - czasem pękają im tuleje tłoków w bloku między 3 a 4. Robić się nie opłaca, drugi silnik kupisz od 1000 pln.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się