Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Brzęczenie po zmianie wydechu w A4 B5 2.6


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Moje nerwy zaczęły się od dnia w którym odkryłem że ktoś w V-ce wyciął jednego kata a zostawił drugi pełny.. To i ja wyciąłem drugi i wstawiłem rurkę z plecionką bo przedtem tak nie było.. i dodatkowo na spawach było pełno dziur po kimś...

Teraz gdy tłumik jest szczelny i są wycięte katalizatory jest brzęczenie... i mnie doprowadza do szału.. nie słychać dzwięku silnika tylko tak jak bym miał w tłumiku kilo śrubek.. pierwsze brzęczenie jest na ssaniu ok 1200obr i potem zaczyna się od 1800 do 2300 takie głośne i milknie.. dopóki mu nie wstawię bo tak jak zrobię to jest cały czas od dołu do góry obrotów..

W tłumiku nic nie lata najlepsze jest to. I na dniach będę sprawdzał osłony termiczne i pytanie ma ktoś jakiś sprawdzony nie głośny tłumik na końcowy do QUATTRO ? bo serii nowej nie ma a używek jak na lekarstwo.

Opublikowano

sa nowe serie ale 7 stow minimum poza aso

 

Opublikowano

No ok tylko zobacz cene :shock3: he a jak by tu najprościej zrobić środkowy też out ? i jakiś przelot ?

Opublikowano

Witam. Kolego. Mam pełny przelot w swoim abc. Bez katow wystawione rury. Środkowy przelotowy no i na koniec mugen z wkladka. Szczerze mówiąc tez trochę brzeczy ale tylko na ssaniu albo miedzy 2000-2500 obr/min. Tak jest pięknie przyspieszenie super. No i ten dźwięk. :kox:

Opublikowano

No właśnie widzę w tym samym zakresie obrotów, a jakby środek dac przelot i na koniec coś nie chce by było głośno tylko lekki dźwięk V6.

Opublikowano
No właśnie widzę w tym samym zakresie obrotów, a jakby środek dac przelot i na koniec coś nie chce by było głośno tylko lekki dźwięk V6.

:kwasny: odgrzeje tamat

pytanko !! interesuje mnie czy udało Ci się osiągnąć zamierzony cel ?

....nie chce by było głośno tylko lekki dźwięk V6.

Opublikowano

ja wywalilem srodkowy u siebie niedawno, na probe i okazuje sie ze wcale nie jest glosno, mam R4, wiec w V6 powinno byc jeszcze przyjemniej ze wzgledu na lepsza kulture pracy

ale i tak zamowilem tlumik mrmotors przelotowy srodkowy bo koncowy tez bede zmienial na przelotowy, a jakbym zostawil sam przelotowy na koncu to juz by bylo pewnie za glosno

Opublikowano
ja wywalilem srodkowy u siebie niedawno, na probe i okazuje sie ze wcale nie jest glosno, mam R4, wiec w V6 powinno byc jeszcze przyjemniej ze wzgledu na lepsza kulture pracy

ale i tak zamowilem tlumik mrmotors przelotowy srodkowy bo koncowy tez bede zmienial na przelotowy, a jakbym zostawił sam przelotowy na końcu to juz by bylo pewnie za glosno

Sugerujesz że na samym końcowym będzie głośniej niż na dwóch przelotach? Na razie nic nie działałem ale już kupiłem nowy tylni tłumik bo myślę że u mnie to jego wina ale chciałbym też dać środek przelot tylko nie wiem jak to z wykonaniem w Vłce bo dwie rurki idą do środkowego.

Opublikowano

nie

na dwóch przelotowych bez wyciszenia bedzie na pewno glosniej niz na samym oryginalnym koncowym

u ciebie dwie rurki łączą się w jedną na średnicy CHYBA 63mm, jakbyś dorwał kolanko 63mm to dałbyś radę połączyć tłumik dowolny przelotowy

do mnie przyszedł dziś RM Motors przelotowy ale z dodatkowym wyciszeniem i jestem pod wrażeniem wykonania, przyjdzie czas to go wrzuce na auto

Opublikowano

o to obadam temat i jak się u Ciebie sprawdzi to też go zakupie, bo patrzyłem ale też na allegro są AWG ale to chyba lipa co?

Opublikowano

Nie wiem, ale w mr motors mają nieźle ceny a wykonanie jest naprawdę super, plus 5 lat pisemnej gwarancji na wyroby z kwasowki

Opublikowano

Dla informacji kupiłem tlumiki przelotowe mojej rodzimej firmy AWG. I obecnie mam w mojej valce 3 przeloty i na końcu seryjny wydech. Dźwięk super ale niestety złe obstawilem tlumiki i jednak końcowy dalej brzeczy :/ na dniach od kumpla biorę jego i wstawiam.

Btw

3 tlumiki - 2x 300mm fi55 i 1x400 fi60 wyszły mnie 120zl.

Wysłane z iJablka 4s za pomocą Tapatalk 2

Opublikowano

mam kompletny od 2.4 wydech i był bardzo cichy Nic na pewno w nim nie brzęczało :wink:

Opublikowano

teraz to ja mam przelot :) jedynie mnie interesuje końcowy do quattro.

Opublikowano

tia, to pierdzenie to jak przypuszczam spaliny ze zbyt dużą prędkością (bo przecież katy wywalone, środkowy też ) walą w tłumik końcowy (a tam jest opór) i stąd ten dźwięk. Ja w swojej V-ce zamiast katów miałem jakieś duże tłumiki przelotowe(żadne tam strumienice) środkowy i końcowy . Po wywaleniu tych pierwszych łoskot i owe jarmolenie pojawiło się na początku teczki i tak jakoś jeżdżę...:facepalm:

niestety trzeba pamiętać że wydechy projektuje się na skomplikowanych programach i w oparciu o fizykę...żeby otrzymać magiczne 90db na końcu.

też marzy mi się usłyszeć w końcu swoją v-kę :decayed:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...