darek995 Opublikowano 10 Maja 2013 Opublikowano 10 Maja 2013 Moje nerwy zaczęły się od dnia w którym odkryłem że ktoś w V-ce wyciął jednego kata a zostawił drugi pełny.. To i ja wyciąłem drugi i wstawiłem rurkę z plecionką bo przedtem tak nie było.. i dodatkowo na spawach było pełno dziur po kimś... Teraz gdy tłumik jest szczelny i są wycięte katalizatory jest brzęczenie... i mnie doprowadza do szału.. nie słychać dzwięku silnika tylko tak jak bym miał w tłumiku kilo śrubek.. pierwsze brzęczenie jest na ssaniu ok 1200obr i potem zaczyna się od 1800 do 2300 takie głośne i milknie.. dopóki mu nie wstawię bo tak jak zrobię to jest cały czas od dołu do góry obrotów.. W tłumiku nic nie lata najlepsze jest to. I na dniach będę sprawdzał osłony termiczne i pytanie ma ktoś jakiś sprawdzony nie głośny tłumik na końcowy do QUATTRO ? bo serii nowej nie ma a używek jak na lekarstwo.
pioteros Opublikowano 11 Maja 2013 Opublikowano 11 Maja 2013 sa nowe serie ale 7 stow minimum poza aso
darek995 Opublikowano 11 Maja 2013 Autor Opublikowano 11 Maja 2013 No ok tylko zobacz cene he a jak by tu najprościej zrobić środkowy też out ? i jakiś przelot ?
OloWrocek Opublikowano 12 Maja 2013 Opublikowano 12 Maja 2013 Witam. Kolego. Mam pełny przelot w swoim abc. Bez katow wystawione rury. Środkowy przelotowy no i na koniec mugen z wkladka. Szczerze mówiąc tez trochę brzeczy ale tylko na ssaniu albo miedzy 2000-2500 obr/min. Tak jest pięknie przyspieszenie super. No i ten dźwięk.
darek995 Opublikowano 12 Maja 2013 Autor Opublikowano 12 Maja 2013 No właśnie widzę w tym samym zakresie obrotów, a jakby środek dac przelot i na koniec coś nie chce by było głośno tylko lekki dźwięk V6.
GM Opublikowano 3 Lipca 2013 Opublikowano 3 Lipca 2013 No właśnie widzę w tym samym zakresie obrotów, a jakby środek dac przelot i na koniec coś nie chce by było głośno tylko lekki dźwięk V6. odgrzeje tamat pytanko !! interesuje mnie czy udało Ci się osiągnąć zamierzony cel ? ....nie chce by było głośno tylko lekki dźwięk V6.
pioteros Opublikowano 3 Lipca 2013 Opublikowano 3 Lipca 2013 ja wywalilem srodkowy u siebie niedawno, na probe i okazuje sie ze wcale nie jest glosno, mam R4, wiec w V6 powinno byc jeszcze przyjemniej ze wzgledu na lepsza kulture pracy ale i tak zamowilem tlumik mrmotors przelotowy srodkowy bo koncowy tez bede zmienial na przelotowy, a jakbym zostawil sam przelotowy na koncu to juz by bylo pewnie za glosno
darek995 Opublikowano 4 Lipca 2013 Autor Opublikowano 4 Lipca 2013 ja wywalilem srodkowy u siebie niedawno, na probe i okazuje sie ze wcale nie jest glosno, mam R4, wiec w V6 powinno byc jeszcze przyjemniej ze wzgledu na lepsza kulture pracyale i tak zamowilem tlumik mrmotors przelotowy srodkowy bo koncowy tez bede zmienial na przelotowy, a jakbym zostawił sam przelotowy na końcu to juz by bylo pewnie za glosno Sugerujesz że na samym końcowym będzie głośniej niż na dwóch przelotach? Na razie nic nie działałem ale już kupiłem nowy tylni tłumik bo myślę że u mnie to jego wina ale chciałbym też dać środek przelot tylko nie wiem jak to z wykonaniem w Vłce bo dwie rurki idą do środkowego.
pioteros Opublikowano 4 Lipca 2013 Opublikowano 4 Lipca 2013 nie na dwóch przelotowych bez wyciszenia bedzie na pewno glosniej niz na samym oryginalnym koncowym u ciebie dwie rurki łączą się w jedną na średnicy CHYBA 63mm, jakbyś dorwał kolanko 63mm to dałbyś radę połączyć tłumik dowolny przelotowy do mnie przyszedł dziś RM Motors przelotowy ale z dodatkowym wyciszeniem i jestem pod wrażeniem wykonania, przyjdzie czas to go wrzuce na auto
darek995 Opublikowano 5 Lipca 2013 Autor Opublikowano 5 Lipca 2013 o to obadam temat i jak się u Ciebie sprawdzi to też go zakupie, bo patrzyłem ale też na allegro są AWG ale to chyba lipa co?
pioteros Opublikowano 5 Lipca 2013 Opublikowano 5 Lipca 2013 Nie wiem, ale w mr motors mają nieźle ceny a wykonanie jest naprawdę super, plus 5 lat pisemnej gwarancji na wyroby z kwasowki
darek995 Opublikowano 5 Września 2013 Autor Opublikowano 5 Września 2013 Dla informacji kupiłem tlumiki przelotowe mojej rodzimej firmy AWG. I obecnie mam w mojej valce 3 przeloty i na końcu seryjny wydech. Dźwięk super ale niestety złe obstawilem tlumiki i jednak końcowy dalej brzeczy :/ na dniach od kumpla biorę jego i wstawiam. Btw 3 tlumiki - 2x 300mm fi55 i 1x400 fi60 wyszły mnie 120zl. Wysłane z iJablka 4s za pomocą Tapatalk 2
Grzesiek1985 Opublikowano 5 Września 2013 Opublikowano 5 Września 2013 mam kompletny od 2.4 wydech i był bardzo cichy Nic na pewno w nim nie brzęczało
darek995 Opublikowano 5 Września 2013 Autor Opublikowano 5 Września 2013 teraz to ja mam przelot jedynie mnie interesuje końcowy do quattro.
RAWULI Opublikowano 6 Września 2013 Opublikowano 6 Września 2013 tia, to pierdzenie to jak przypuszczam spaliny ze zbyt dużą prędkością (bo przecież katy wywalone, środkowy też ) walą w tłumik końcowy (a tam jest opór) i stąd ten dźwięk. Ja w swojej V-ce zamiast katów miałem jakieś duże tłumiki przelotowe(żadne tam strumienice) środkowy i końcowy . Po wywaleniu tych pierwszych łoskot i owe jarmolenie pojawiło się na początku teczki i tak jakoś jeżdżę... niestety trzeba pamiętać że wydechy projektuje się na skomplikowanych programach i w oparciu o fizykę...żeby otrzymać magiczne 90db na końcu. też marzy mi się usłyszeć w końcu swoją v-kę
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się