Arkom Opublikowano 10 Maja 2013 Opublikowano 10 Maja 2013 Witam mam pytanie przymierzam się do wymiany tarcz i klocków w moim Audi A4B5 95r automat. Ogólnie wiem mniej więcej co i jak trzeba zrobić, ale z tego co się zorientowałem, to w tylnych hamulcach tłoczek trzeba będzie wkręcić, pytanie brzmi czym ??? gdzieś wyczytałem, że idealnie pasuje klucz do przykręcania tarczy szlifierki ale czy to prawda?? Z przodu to z tego co wiem klasyka tzn tłoczek nalezy zwyczajnie wcisnąć i tyle. Pytanie drugie jaki bd koszt części i jakiej firmy kupić te hamulce??
Dev Opublikowano 10 Maja 2013 Opublikowano 10 Maja 2013 Najlepiej będzie jak wywalisz to co masz i zapodasz 288/25 mm
Arkom Opublikowano 10 Maja 2013 Autor Opublikowano 10 Maja 2013 A jaki jest koszt takich tarcz i klocków i jak wygląda sprawa wkręcenia tych tylnych tłoczków??
Dev Opublikowano 10 Maja 2013 Opublikowano 10 Maja 2013 Tarcze i klocki ok 350zl Tloczki wkrecisz kluczem do szlifierki Wymien od razu plyn hamulcowy
Arkom Opublikowano 10 Maja 2013 Autor Opublikowano 10 Maja 2013 podeślij jeszcze jakiś link to tycz akurat tarcza bd wdzięczny. Co do płynu zastanawiałem się nad tym, ale różnie to bywa czasami odpowietrzniki idą czasem się urywają/ukręcają, aha i jeszcze jedno bo tego nie wiem w przypadku automatu układ hamulcowy nie jest połączony w żaden sposób ze sprzęgłem tak jak to jest w przypadku skrzyń manualnych, bynajmniej tak mi sie wydaje bo przeciez w automacie sprzęgło jest zupełnie inne niż w manuału.
Matek9292 Opublikowano 12 Maja 2013 Opublikowano 12 Maja 2013 Devastation takie heble podejdą do naszych adp? TARCZE KLOCKI CERAMICZNE VW PASSAT B5 A4 A6 288X25 (3191845376) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.
Arkom Opublikowano 26 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 26 Czerwca 2013 Witam ponownie, muszę odświeżyć temat . Muszę jak pisałem wcześniej wymienić klocki i tarcze przód jak i tył ( tył obowiązkowo xD ), jak mógłby ktoś podać mi link jaki komplet mogę kupić aby pasował to mojego modelu - Audi A4B5, 95r. Automat, klocki bez czujników. Przeglądam allegro i jest tego od groma ale tarcze różnią się rozmiarami tego co widzę. nie ukrywam, że cena odgrywa rolę, a komplet z górnej półki mnie nie stać. Bd wdzięczny za pomoc.
Trzesio Opublikowano 27 Czerwca 2013 Opublikowano 27 Czerwca 2013 ja kupilem taki TARCZE + KLOCKI FERODO przod AUDI A4 A6 PASSAT B5 (3301186745) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. czekaja na zalozenie, do tego oczywiscie musisz zmienic zaciski
Dev Opublikowano 27 Czerwca 2013 Opublikowano 27 Czerwca 2013 Witam ponownie, muszę odświeżyć temat . Muszę jak pisałem wcześniej wymienić klocki i tarcze przód jak i tył ( tył obowiązkowo xD ), jak mógłby ktoś podać mi link jaki komplet mogę kupić aby pasował to mojego modelu - Audi A4B5, 95r. Automat, klocki bez czujników. Przeglądam allegro i jest tego od groma ale tarcze różnią się rozmiarami tego co widzę. nie ukrywam, że cena odgrywa rolę, a komplet z górnej półki mnie nie stać. Bd wdzięczny za pomoc. W Twoim przypadku najlepszym wyjsciembedzie przejscie na tarcze 288/25mm Bedzie taniej i skuteczniej.
Arkom Opublikowano 27 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 27 Czerwca 2013 Ok rozumiem, mógłbyś jeszcze jakiś link z allegro podać?? Pytanie numer dwa, ktoś wyżej napisał, że muszę mieć zaciski czy to oznacza, ze jeżeli teraz mam tarcze pełne, to chcąc założyć tarcze "wentylowane", podwójne to muszę mieć inne zaciski???
Dev Opublikowano 27 Czerwca 2013 Opublikowano 27 Czerwca 2013 Musisz zmienic praktycznie wszystko. Tarcze klocki oraz zaciski z jarzmami.
hary111 Opublikowano 27 Czerwca 2013 Opublikowano 27 Czerwca 2013 Nie chce tworzyć nowego wątku a mam następujące pytanie z tyłu mam żeliwne zaciski w bardzo kiepskim stanie rozebrałem wszystko wyczyściłem ale nie jest to w najlepszej kondycji. Moje pytanie jest następujące czy mogę wymienić zaciski na aluminiowe oczywiście z jarzmami w komplecie i czy ma to sens. Jakość hamowania się nie poprawi ale myślę że aluminium łatwiej doprowadzę do ludzkiego wyglądu. Liczę na sugestie, podpowiedzi każda opinia będzie rozpatrzona.
Arkom Opublikowano 28 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 28 Czerwca 2013 Dobra to już prawie wszystko dla mnie jest jasne, ostatnie pytanie pisaliście wyżej, że najlepiej teraz dla mnie jest założyć tarcze 288/25, to są tarcze pełne jak rozumiem, i różnią się od moich średnica czy są takie same jak mam teraz, bo ja swoich nie mierzyłem, wiem, że mam pełne.
Trzesio Opublikowano 28 Czerwca 2013 Opublikowano 28 Czerwca 2013 masz tarcze 280/15 pelna, tarcza 288/25 jest wentylowana a czy potrzebne sa oslony na tarcze, bo o ile dobrze pamietam przy pelnych tarczach ich nie ma
Arkom Opublikowano 28 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 28 Czerwca 2013 Ale z tego co pisali, wyżej jeżeli teraz mam pełne i bd chciał założyć wentylowane to muszę jarzma, zaciski itp wszystko wymienić ? ja już się pogubiłem xD
przemciotorun Opublikowano 28 Czerwca 2013 Opublikowano 28 Czerwca 2013 tak musisz zmienic zaciski i jazma pod tarcze 288/25, no i oczywiscie tarcze + klocki
Arkom Opublikowano 28 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 28 Czerwca 2013 No to to już tak tanio nie wychodzi :/ chyba zostanę przy pełnych tarczach i kupie same tarcze z klockami. W przyszłości pomyśle nad tymi wentylowanymi.
Trzesio Opublikowano 28 Czerwca 2013 Opublikowano 28 Czerwca 2013 drogo? brat znalazl kpl. zacisk za 40zl, tarcza i klocek w podobmej cenie tarcza pelna po kilku hamowaniach bedzie krzywa, szkoda pieniedzy na nie no ale Twoj wybor
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się