audia4pzl Opublikowano 11 Maja 2013 Opublikowano 11 Maja 2013 Witam, moim Audi jeżdżę prawie od roku. W momencie kupna był zamontowany na obniżonych sprężynach firmy H&R, lecz ja nie jestem fanem tego typu modów i postanowiłem zmienić na sprężyny standardowe(wkrótce w odpowiednim dziale wystawię ofertę sprzedaży tych sprężyn). Na szczęście obeszło się bez wymiany całego zawieszenia. Jako że interesują mnie samochody klasyczne, jak najbardziej zbliżone do stanu fabrycznego dlatego chcę aby i mój samochód osiągnął taki stan. Wiem wiem, za chwilę spłynie na mnie cała masa komentarzy, że marnuję samochód, ale taki mam pomysł na to Audi. Samochód jest sprowadzany z Niemiec na moje zamówienie. I chociaż umawiałem się na silnik 1.8, a otrzymałem z turbodoładowaniem to bardzo się cieszę, że tak to się skończyło. Lakier wygląda tak jak widać na zdjęciach, po umyciu i nałożeniu wosku moim zdaniem wygląda jeszcze lepiej. Oprócz wymienionego wyżej zawieszenia samochód miał takie bolączki jak: -odchodzące wszystkie listwy progowe, -niesprawną tylną wycieraczkę, -szwankujący pilot centralnego zamka, -niesprawne radio, -felgi 15 stalowe, -brak pokrętła odcinka lędźwiowego kierowcy i plastikowej maskownicy suwnicy fotela od kierowcy -problem wyskakującego błędu poduszki u pasażera Postanowiłem zrobić to i owo: -nowe listwy progowe, -nowe felgi (oryginalne alu Audi 15) -standardowa długoś sprężyn -nowy silniczek tylnej wycieraczki firmy Bosch -usunięcie usterki w pilocie -usunięcie usterki błędu poduszki pasażera -naprawienie albo może usprawnienie radia tak by funkcjonowało jak powinno -wymiana rozrządu, pasków i filtrów, gum, końcówek drążka, oleju i innych płynów, tarcz hamulcowych, termostat -wymiana standardowych żarówek na białe Philips'a -usunięcie naklejek z klapy bagażnika typu, ryba (została jeszcze jedna co widać na zdjęciach, ale tą też się usunie) Jak wspomniałem, mój samochód nie będzie modyfikowany w taki sposób jak większość Waszych choć wiele z nich podoba mi się, a