stomi Opublikowano 13 Maja 2013 Opublikowano 13 Maja 2013 Koledzy, wymieniam właśnie rozrząd u siebie i mam pewien problem, napinacze różnią się między starym a nowym stary jest chyba jeszcze mechaniczny nowy z zawleczką dodatkowo nie wiem jak spiąć go z rolką, stary pasek ma 152 zęby, nowy 153, zestaw ina. Zastanawiam się czy to jest na pewno zestaw do mojego auta. Proszę o porady. Z lewej stary z prawej nowy.
kkrawat Opublikowano 13 Maja 2013 Opublikowano 13 Maja 2013 Stary pasek miał 152 zęby a nowy zestaw 153 - tak ma być tamte już wycofane i zastąpiły go własnie te zestawy, który masz.
stomi Opublikowano 13 Maja 2013 Autor Opublikowano 13 Maja 2013 Ok dzięki, już doszedłem jak to ma być Teraz mam zagwozdkę z pompą wody, są w komplecie dwa oringi które nie wiem gdzie zastosować, w starej w ogóle ich nie było. Zestaw jak tutaj tylko mam ruvila http://speed-auto.pl/wp-content/uploads/2013/02/pompa2.jpg
slimaczek89rz Opublikowano 13 Maja 2013 Opublikowano 13 Maja 2013 Ok dzięki, już doszedłem jak to ma być Teraz mam zagwozdkę z pompą wody, są w komplecie dwa oringi które nie wiem gdzie zastosować, w starej w ogóle ich nie było. Zestaw jak tutaj tylko mam ruvila http://speed-auto.pl/wp-content/uploads/2013/02/pompa2.jpg Ja miałem ten sam problem:wallbash::wallbash:
stomi Opublikowano 13 Maja 2013 Autor Opublikowano 13 Maja 2013 I jak ją zamontowałeś pewnie bez tych oringów? Co ciekawe patrzyłem w etce i też one tam są Oprócz uszczelki dawałeś dodatkowo jakiś silikon bo w starej miałem?
slimaczek89rz Opublikowano 14 Maja 2013 Opublikowano 14 Maja 2013 Tak, dałem silikon, a te oringi, to kern idzie pod termostat, a drugi nie wiem czasem czy nie pod kruciec wodny, ten z tylu głowicy. ---------- Post dopisany at 09:51 ---------- Poprzedni post napisany at 09:43 ---------- Chociaż nie wiem... View image: Przechwytywanie
stomi Opublikowano 21 Maja 2013 Autor Opublikowano 21 Maja 2013 na forum passata dowiedziałem się że oringi nie są potrzebne jak wymieniam tylko pompę wody, one idą przy bloku silnika. ---------- Post dopisany 21-05-2013 at 15:25 ---------- Poprzedni post napisany 14-05-2013 at 12:55 ---------- Słuchajcie po montażu zestawu ina rolka napinająca pasek ma zbyt duży odsad od silnika i przez co pasek z 2 mm wystaje poza koło paska zebatego, a widzę po rolce napinającej że jeszcze z 2mm mogło by zejść. Czemu tak się dzieje?
proxyl Opublikowano 30 Maja 2013 Opublikowano 30 Maja 2013 Też tak miałem. Rolka nowa była o te 2 mm wysunięta od bloku silnika w stosunku do starej. Możesz wyciągnąć jarzmo rolki ze starej i zamontować z nową, nie powinno być zużyte, ja tak zrobiłem. pozdr
ZIELONA Opublikowano 8 Czerwca 2013 Opublikowano 8 Czerwca 2013 tu jest zdięcie obydwu rolek z podkładką 3mm i 6mm
GRYFI Opublikowano 8 Czerwca 2013 Opublikowano 8 Czerwca 2013 Ja do mojego AWT przymierzyłem 3 rodzaje rozrządów i z każdym razem mówili mi w DARMIE , że ten już na pewno będzie dobry. Tak to jest silnikami 1,8t
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się