gregor_gg Opublikowano 13 Maja 2013 Opublikowano 13 Maja 2013 Witam! Czy możecie powiedzieć mi na podstawie poniższych logów w jakim stanie są moje pompowtryski? Dzięki
przemik Opublikowano 13 Maja 2013 Opublikowano 13 Maja 2013 Nie mozemy. Pokaz statyczne - 001,004,007,013,018 i 023 - tylko nagrzej fure jak nalezy
gregor_gg Opublikowano 14 Maja 2013 Autor Opublikowano 14 Maja 2013 Wklejam wszystkie logi do kontroli. Dodałem też turbinę. Teraz da się coś wyczytać?
RoGaz50 Opublikowano 14 Maja 2013 Opublikowano 14 Maja 2013 Witam! Witam! Czy możecie powiedzieć mi na podstawie poniższych logów w jakim stanie są moje pompowtryski? Dzięki Wtryski wyglądają OK! Ale wg mnie masz kilka drobnych usterek: 1. Jeśli auto do logów miałeś "dogrzane" na full, to masz padnięty termostat. 2. Skacze troszkę dawka paliwa (a tym samym lekko falują obroty) - choć przy takiej różnicy pewnie tego nie usłyszysz. Może to wina brudnego filtra paliwa. 3. Wg mnie troszkę za wczesny kąt synchronizacji wałka rozrządu - choć niektórzy z takim jeżdżą i sobie chwalą (to sprawa względna). 4. Turbo - po samym logu dynamicznym nie wygląda źle, ale coś mu dolega. Tzn późno "wstaje" i do prawie 2800 obr/min brakuje mu około 100 mbarów. Turbo wymaga dodatkowych logów i w zależności od wyników - ewentualnych oględzin. Tyle na szybko - bo nie piszesz czy autku coś dolega czy tylko to taki szybki test. Nara
gregor_gg Opublikowano 14 Maja 2013 Autor Opublikowano 14 Maja 2013 1. Jeśli chodzi o silnik, to na wolnych obrotach czasami czuję delikatne bujnięcie silnika, ale to chwilkę i znowu pracuje równo dłuższą chwilę. I jeszcze jadąc np na 4 biegu nie przyspieszając czuć czasami jakby też trochę bujało samochodem. Po dodaniu gazu albo całkowitym puszczeniu jedzie gładko. Auto trochę przegoniłem do logów, ale rzeczywiście szybko temperatura spadła o kilka stopni, także może termostat nie domyka się do końca. 2. Co do kontu synchronizacji wałka, to nie wiem dokładnie jak to może się objawiać, że jest za wczesny. Ogólnie silnik pracuje naprawdę dobrze. A jak go się koryguje? 3. Turbo wydaje się ciągnąć ładnie. Teraz i tak trochę wcześnie wstaje, bo wymieniałem vakum pompę i naprawdę czuć różnicę. Luzów nie ma na wirniku, bo sprawdzałem. Co do wymiany vakum pompy, to mam nadzieję, że nie wpadł mi jakiś syf do układu paliwowego. Co może być powodem tego sporadycznego delikatnego bujania silnika.
Sztomel Opublikowano 15 Maja 2013 Opublikowano 15 Maja 2013 Proponuję w tych logach w formacie jpg. (po ich obróbce) nie obcinać numeru sterownika silnika - taka porada na przyszłość bo czesto zdarzają się ciekawe niespodzianki, które wychodzą dopiero po czasie, że ktoś zakupił nie te wtryskiwacze lub nie te pompowryskiwacze do konkretnego silnika. W tym konkretnym przypadku nie ma nawet możliwości zweryfikowania czy chodzi o silnik AVF lub przynajniej sterownik go obsługujący.
gregor_gg Opublikowano 17 Maja 2013 Autor Opublikowano 17 Maja 2013 Mam jeszcze pytanie odnośnie tego bujania silnika. Miał może ktoś podobny problem? Nie mam pojęcia gdzie może być przyczyną. Wydaje mi się, że stało sie tak po wymianie pompy paliwa/vakum, ale nie dam głowy uciąć czy na pewno. Tak jak kolega RoGaz50 pisał, że mogę mieć padnięty termostat. I rzeczywiście, po wymianie temperatura skoczyła o około 15 stopni do góry i stoi równo na 90.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się