Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prozba o ocene turbo i przeplywki ...


mari000

Rekomendowane odpowiedzi

Turbo przeładowuje lekko, musisz zrobić komplet logów. Sprawdź czy nie masz nieszczelności w dolocie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turbo przeładowuje lekko, musisz zrobić komplet logów. Sprawdź czy nie masz nieszczelności w dolocie.

jedno wyklucza drugie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak już wrzucisz logi to pewnie któryś z doświadczonych kolegów je oceni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Juz przerabiam temat , a co do odczytow z log ?

Wysłane z mojego MT11i za pomocą Tapatalk

VAG-COM 311.2 sprawuje się całkiem dobrze. Gdy będziesz mieć je zapisane przerób je w csv conv i wrzuć na stronkę : VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdy będziesz mieć je zapisane przerób je w csv conv i wrzuć na stronkę : VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM.

Dawid, przecież kolega nic nie musi przerabiać. Logi zapisane w stanie surowym w Vagu tylko wklei na ww. stronkę i po skopiowaniu z nich linków w formacie BBCode wklei je tylko do ww. tematu a same się pięknie utworzą w ładnych ramkach już automatycznie przekonwertowane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio miałem właśnie problem z wrzuceniem surowych logów dlatego przed zrobieniem tego konwertowałem je w csv conv, ale jak najbardziej da się to zrobić tak jak opisałeś Tomku :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystkie powyższe logi są ok za wyjątkiem 011 - mam wrażenie, że ktoś się u Ciebie bawił długością sztnagi siłownika podciśnienia przy turbo bo nawet przy lekkim niedoładowaniu masz zbyt wysoki procent wysterowania elektrozaworu N75 czyli co widać np. w zakresie obrotów od 2835 do 3465 - lekkie niedoładowanie turbo a N75 wysterowany na 82,9 - 85,7% czyli sztanga jest zbyt skrócona a to skutkuje u Ciebie falującym ciśnieniem doładowania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wow stary jestem zupelnie zielony , czyli cos jest nie halo tak ? Da to jakos zrobic ? Tzn co mam teraz z tym zrobic ? Auto bylo chipowane mozliwe ze to od tego ?

Wysłane z mojego MT11i za pomocą Tapatalk 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przede wszystkim w tym przypadku należy sobie zaznaczyć w jakiej obecnie pozycji jest skręcona sztanga siłownika. Następnie należy wydłużyć sztangę o przynajmniej dwa obroty jej cięgno regulacyjne kręcąc w nim moletowaną nakrętką w lewo (patrząc od góry na turbo) i ponownie logować dynamicznie grupę 011 patrząc w tych logach na wartość rzeczywistą ciśnienia doładowania i procent wysterowania N75 - ten procent ma się zmniejszyć do tego stopnia by rzeczywiste ciśnienie doładowania było jak najbardziej zbliżone do wartości zadanej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli mechanik będzie kumaty w tych kwestiach to nie ma się czego obawiać bo będzie sobie zdawał sprawę na czym polega sprawdzenie ale jeśli nie będzie wiedział kompletnie o co chodzi to lepiej od razu zmień mechanika - na dzień dobry spytaj czy jest w stanie coś powiedzieć nt. tych logów i procentu wysterowania N75 - jeśli nie będzie wiedział kompletnie o co kaman to - odpuść go sobie i poszukaj lepiej forumowicza w Twojej okolicy który wie o co chodzi. Taki test jest Ci w stanie zrobić każdy z forumowiczów, który dysponuje vagiem i wie co w trawie piszczy. Kilka logów dynamicznych i szybko dojdziecie do poprawnego ustawienia długości sztangi przy siłowniku podciśnieniowym turbo a mało który mechanik wie o co kaman. Szanuj jednak tego mechanika, który Ci powie, że na podstawie obecnych paramerów ustawi gruchę podciśnienia na optymalne parametry bo wie co gada (ale w granicy rozsądnych wartości cenowych). Jeśli będzie sobie za to życzył kosmiczną wartość a taka to już jest "okolice 200 zł" to mu podziękuj i powiedz, że go Sztomel z forum elektrody pozdrawia. Problem polega na tym by trafić z długością sztangi w "punkt" i trzeba trochę cierpliwości aby ten punkt znaleźdź a koszt tej imprezy to kwota około 50 -100 złotych w najgorszym przypadku (bo przecież nikomu nie każę tej naprawy dokonywać za darmo). Większość mechaników może się na mnie wk***ić ale to tylko moja sprawa co i za ile, cen dumpingowych nie ustalam więc ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...