tomasz102 Opublikowano 15 Maja 2013 Opublikowano 15 Maja 2013 Witam, Mam problem, a mianowicie zauważyłem, że samochód od jakiegoś czasu wolno przyśpiesza z wolnych obrotów. Postanowiłem zrobić logi dynamiczne turbiny oraz przepływki. Proszę o ocenę i w czym może tkwić mój problem. Powyżej 2000 obr samochód ładnie zaczyna się zbierać. Dwie próby przy 90 stopniach i pedał w podłodze: VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Myślałem też nad gruszką. Czy ona też może być winna ? Jak ją sprawdzić ?
tomasz102 Opublikowano 15 Maja 2013 Autor Opublikowano 15 Maja 2013 Prawdopodobnie tak o ile poprzedni właściciel nie zrobił przelotu
Bartollo Opublikowano 15 Maja 2013 Opublikowano 15 Maja 2013 Ile na blacie już jest (gdzieś na forum czytałem ze kat w TDI z przebiegiem ponad 200tyś to już pomyłka)?? A i jaka dawka ?? Gdy u siebie przy wymianie plecionki wywalilem kata (283tyś km) i dawkę ustawiłem na 3.5mg(wcześniej 8,8mg) czuć od razu że z dołu lepiej się zbiera ale logów nie robilem. Zrobię dopiero logi po czyszczeniu suszarki
tomasz102 Opublikowano 15 Maja 2013 Autor Opublikowano 15 Maja 2013 Przebieg 250 000 km na liczniku. W realu podejrzewam ze 400 000 km. W jaki sposób sprawdzić dawkę i czy logi są w porządku ?
Bartollo Opublikowano 16 Maja 2013 Opublikowano 16 Maja 2013 W logach które zamieściłes grupy 011 w tabelce Specified MAPjest wartość którą żąda komputer a w tabelce Actual MAP masz wartości jakie daje turbo u ciebie widać ze bardzo słabo wstaje Wywal kata jak go masz a dawke sprawdzisz w grupie 001 w 2 tabelce (musisz mieć 90* C na blacie) Jak zmienisz dawkę i wywalisz kata o ile go masz to zrób znowu logi Edit: I wyczyść przepływkę
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się