Maniusiek28 Opublikowano 17 Maja 2013 Opublikowano 17 Maja 2013 Witam Mam problem pacjent to 1.9 TDI AVB ostatnio strasznie trzęsie buda na biegu jałowym ,szczególnie jak się auto rozgrzeje, jak się zatrzymuje bardzo to czuć. Myślałem że to pada dwumas zmieniłem, później postawiłem na tendem-zmieniony i dalej trzęsie wibracje ustępują po dodatkowym obciążeniu silnika np. włączenie klimy....proszę o jakieś sugestie bo już sam nie wiem co jest grane.
piotrsob1 Opublikowano 17 Maja 2013 Opublikowano 17 Maja 2013 Wcześniej nie trzęsło? Podejżewam pompowtryski, sprawdź korekcje i BIP-y.
Maniusiek28 Opublikowano 17 Maja 2013 Autor Opublikowano 17 Maja 2013 Wcześniej nie trzęsło?Podejżewam pompowtryski, sprawdź korekcje i BIP-y. poprawne........ja tu obstawiam jakąś podporę wału bo na moje to właśnie z tych okolic wibruje najbardziej.
piotrsob1 Opublikowano 19 Maja 2013 Opublikowano 19 Maja 2013 Jak masz ośkę to nie masz wału napędowego, wibruje na biegu jałowym w czasie postoju, czy podczas zatrzymywania lub jazdy ?
Maniusiek28 Opublikowano 19 Maja 2013 Autor Opublikowano 19 Maja 2013 troszkę źle się wysłowiłem i mylnie zasugerowałem że mam quattro mi chodziło o wał korbowy, bo te wibracje jakby dochodziły z miejsca łączenia wału z dwumasą ..................... zaczyna wibrować jak schodzę z obrotów i na biegu jałowym czyli na postoju....jak dodaję gazu i ruszam to wibrację ustają.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się