czarny Opublikowano 18 Maja 2013 Opublikowano 18 Maja 2013 witam podczas jazdy nawet na dlugim odcinku wskazowka nie wstaje na sztorc tylko zawsze jest przed temp 90 wczesniej tak nie bylo ogolnie silnik nie wykazuje zadnych bledow co moze byc przyczyna. pozdrawiam
remus_kraków Opublikowano 22 Maja 2013 Opublikowano 22 Maja 2013 Pewnie termostat szwankuje. Miałem tak że nawet w upalne dni jak wyskoczyłem na trasę to wskazówka spadała poniżej 90 stopni. Wystarczyło postać w korkach i wszystko wracało do normy. Wymiana termostatu załatwiła sprawę.
michail55 Opublikowano 24 Czerwca 2013 Opublikowano 24 Czerwca 2013 mnie stoi zawsze kawałek przed 90stopniami
KrzysiekSPI Opublikowano 27 Czerwca 2013 Opublikowano 27 Czerwca 2013 Pewnie termostat i ciagle otwarty jest duzy obieg. A przypadek michaila sasiad mial w b5 po wymiannie termostatu temp dochodzila do ~83 a nie 90 i go to irytowalo okazalo sie wina taniego termostatu:) I za szybko sie obieg otwieral.
marian2007 Opublikowano 8 Lipca 2013 Opublikowano 8 Lipca 2013 Witam Mam ten sam problem u mnie 70 ~90 c dodam ze mam turbo silnik 2.0 TFSI Quattro B7. I czy to musze wymienic jak najszybciej , poniewaz czeka mnie trasa 1100 km czy spokojnie dojade i nie zaszkodzi to silnikowi i turbinie?
KrzysiekSPI Opublikowano 13 Lipca 2013 Opublikowano 13 Lipca 2013 Nie za duzo dodales informacji na temat jak jezdzisz, jakie sa warunki na dworze itp ze masz temperature 70-90 ale pewnie termostat szwankuje i za pozno sie zamyka i schladza przez to silnik do 70stopni.
czarny Opublikowano 23 Lipca 2013 Autor Opublikowano 23 Lipca 2013 termostat wymieniony i po problemie:)
Lukas G Opublikowano 31 Lipca 2013 Opublikowano 31 Lipca 2013 Mozesz powiedziec jaki termostat kupiles? w sensie marke
POWER-KRIS Opublikowano 31 Lipca 2013 Opublikowano 31 Lipca 2013 Pewnie wahler lub oryginał ze Skody czyli też Wahler. Mi nigdy nic innego w żadnym aucie się nie sprawdziło. :'( Sony Xperia E dual Tapatalk 4
czarny Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 1 Sierpnia 2013 wahler koszt niski a montuję go na pierwszy montaż
bubaS-line Opublikowano 10 Sierpnia 2013 Opublikowano 10 Sierpnia 2013 witam wszystkich mam ten sam problem ze nie lapie silnik 90 stopni staje wskazowka na ok 80 ale czasem jak mocniej przycisne to wskoczy na 90 ale po chwili opadnie na ok 80 czy to terostat jak piszecie ? czy moze cos innego dodam ze nie zauwazylem zeby samochod wiecej spalal/ i czy wymiana powinna byc natychmiastowa czy mozna jakis czas jezdzic ? dzieki z gory za odpowiedzi. A i czy przy wymianie termostatu rowniez wymienia sie pompe wody czy to nie konieczne ?
Rzuq Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Opublikowano 11 Sierpnia 2013 He he widzę, że nie tylko ja mam taki problem. Dziś przejechałem jakieś 250 km i wskazówka temperatury stała najczęściej około 70 st C. Od razu podejrzewałem termostat, ale czytałem w "audi sam naprawiam" że jest tam jakiś naszpikowany elektroniką przyrząd poza termostatem, który reguluje temperaturą. Czy to coś skomplikowanego, czy wystarczy wymienić tylko termostat. Pozdrawiam.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się