Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Silnik - prośba o ocenę logów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

Po wczorajszej wizycie w garażu, na szybko podpięte autko wykazało kilka błędów:

Address 01: Engine Labels: 079-910-560-BBK.lbl

Control Module Part Number: 8E0 910 560 HW: 8E0 907 560

Component and/or Version: 4.2L V8/5V G 0030

Software Coding: 0011711

Work Shop Code: WSC 63351 000 00000

VCID: E2C10ED63E50FC0E78D

3 Faults Found:

17979 - Left Engine Mount Solenoid Valve (N144)

P1571 - 001 - Short to Plus

17985 - Right Engine Mount Solenoid Valve (N145)

P1577 - 004 - Open Circuit - Intermittent

17537 - Fuel Trim; Bank 2 (Mult)

P1129 - 002 - System too Rich - Intermittent

Po wykasowaniu, błędy wracają.

Proszę o pomoc w uleczeniu serca tej bestii :decayed:

Dziękuję i pozdrawiam! :hi:

Opublikowano
Witam!

Po wczorajszej wizycie w garażu, na szybko podpięte autko wykazało kilka błędów:

Address 01: Engine Labels: 079-910-560-BBK.lbl

Control Module Part Number: 8E0 910 560 HW: 8E0 907 560

Component and/or Version: 4.2L V8/5V G 0030

Software Coding: 0011711

Work Shop Code: WSC 63351 000 00000

VCID: E2C10ED63E50FC0E78D

3 Faults Found:

17979 - Left Engine Mount Solenoid Valve (N144)

P1571 - 001 - Short to Plus

17985 - Right Engine Mount Solenoid Valve (N145)

P1577 - 004 - Open Circuit - Intermittent

17537 - Fuel Trim; Bank 2 (Mult)

P1129 - 002 - System too Rich - Intermittent

Po wykasowaniu, błędy wracają.

Proszę o pomoc w uleczeniu serca tej bestii :decayed:

Dziękuję i pozdrawiam! :hi:

wg kodów to:

pierwszy - Cewka monitora kontrolnego silnika.Bank 2 - zwarcie do plusa - cewka, zwarcie

drugi - Cewka monitora kontrolnego silnika.Bank 1 - otwarty obwód - przewody

trzeci - Długoterminowa adaptacja składu mieszanki 2- mieszanka bogata

ale jak to leczyć :jaaaaa:

Opublikowano

Tu kolega inny mi już napisał że to chodzi o poduchy na silniku, albo się uwaliły i robią zwarcie, albo same wtyczki trzeba sprawdzić.

Na necie też coś podobnego znalazłem.

A co do bogatej mieszanki, to trochę dziwne.

Opublikowano

I tu kolega ma rację - chodzi o poduchy mocujące silnik a reszta to już dla mnie kosmos bo nie ogarniam silników benzynowych więc dla mnie nie są zrozumiałe kody

ale jak to leczyć :jaaaaa: sprawdzić czy zastosowano poduchy silnika z monitoringiem elektryczym bo jeśli zwykłe - hydrauliczne to te błędy są "naturalne". - sterownik silnika nie "widzi" co się dzieje z zawieszeniem silnika bez czujników elektryczych z tych poduch a ostatni błąd to już nie dla mnie - ichs weichs nicht :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...