Ksiadz Opublikowano 18 Maja 2013 Opublikowano 18 Maja 2013 Witam! Po wczorajszej wizycie w garażu, na szybko podpięte autko wykazało kilka błędów: Address 01: Engine Labels: 079-910-560-BBK.lbl Control Module Part Number: 8E0 910 560 HW: 8E0 907 560 Component and/or Version: 4.2L V8/5V G 0030 Software Coding: 0011711 Work Shop Code: WSC 63351 000 00000 VCID: E2C10ED63E50FC0E78D 3 Faults Found: 17979 - Left Engine Mount Solenoid Valve (N144) P1571 - 001 - Short to Plus 17985 - Right Engine Mount Solenoid Valve (N145) P1577 - 004 - Open Circuit - Intermittent 17537 - Fuel Trim; Bank 2 (Mult) P1129 - 002 - System too Rich - Intermittent Po wykasowaniu, błędy wracają. Proszę o pomoc w uleczeniu serca tej bestii Dziękuję i pozdrawiam!
Miszka82 Opublikowano 18 Maja 2013 Opublikowano 18 Maja 2013 Witam!Po wczorajszej wizycie w garażu, na szybko podpięte autko wykazało kilka błędów: Address 01: Engine Labels: 079-910-560-BBK.lbl Control Module Part Number: 8E0 910 560 HW: 8E0 907 560 Component and/or Version: 4.2L V8/5V G 0030 Software Coding: 0011711 Work Shop Code: WSC 63351 000 00000 VCID: E2C10ED63E50FC0E78D 3 Faults Found: 17979 - Left Engine Mount Solenoid Valve (N144) P1571 - 001 - Short to Plus 17985 - Right Engine Mount Solenoid Valve (N145) P1577 - 004 - Open Circuit - Intermittent 17537 - Fuel Trim; Bank 2 (Mult) P1129 - 002 - System too Rich - Intermittent Po wykasowaniu, błędy wracają. Proszę o pomoc w uleczeniu serca tej bestii Dziękuję i pozdrawiam! wg kodów to: pierwszy - Cewka monitora kontrolnego silnika.Bank 2 - zwarcie do plusa - cewka, zwarcie drugi - Cewka monitora kontrolnego silnika.Bank 1 - otwarty obwód - przewody trzeci - Długoterminowa adaptacja składu mieszanki 2- mieszanka bogata ale jak to leczyć
Ksiadz Opublikowano 18 Maja 2013 Autor Opublikowano 18 Maja 2013 Tu kolega inny mi już napisał że to chodzi o poduchy na silniku, albo się uwaliły i robią zwarcie, albo same wtyczki trzeba sprawdzić. Na necie też coś podobnego znalazłem. A co do bogatej mieszanki, to trochę dziwne.
Sztomel Opublikowano 18 Maja 2013 Opublikowano 18 Maja 2013 I tu kolega ma rację - chodzi o poduchy mocujące silnik a reszta to już dla mnie kosmos bo nie ogarniam silników benzynowych więc dla mnie nie są zrozumiałe kody ale jak to leczyć sprawdzić czy zastosowano poduchy silnika z monitoringiem elektryczym bo jeśli zwykłe - hydrauliczne to te błędy są "naturalne". - sterownik silnika nie "widzi" co się dzieje z zawieszeniem silnika bez czujników elektryczych z tych poduch a ostatni błąd to już nie dla mnie - ichs weichs nicht
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się