Kamil_01 Opublikowano 19 Maja 2013 Opublikowano 19 Maja 2013 Witam, problem jak w temacie do 120 130 idzie gites, później jest odcięcie brak mocy, EGR wyczyściłem i zaślepiłem (lepiej zbiera się do 100 km/h) zawór n75 przeczyściłem, lecz bez zmian. Teraz pytanie do Was moi drodzy jakie grupy zlogować i w jakich warunkach, żeby coś się wyjaśniło ? z góry dziękuje za pomoc Kamil. ps. sztangą od turbiny da radę ruszyć ręką. ---------- Post dopisany at 16:18 ---------- Poprzedni post napisany at 16:13 ---------- przepraszam nie w tym dziale zamieściłem post, nie mam zielonego pojęcia jak to się stało, proszę administratora o przeniesienie wątku. jeszcze raz przepraszam.
Kamil_01 Opublikowano 31 Maja 2013 Autor Opublikowano 31 Maja 2013 Zapraszam z logami... hej, które grupy zlogować ?
witek83 Opublikowano 31 Maja 2013 Opublikowano 31 Maja 2013 basic settings: 000, 003, 004,011 logowac ok.50s. w silnikach z pompowtryskiwaczami nie logujemy 004 w bs. stat: 000, 001, 003, 004, 007, 013,014, 018, 023 dynam: 000, 001, 003, 004, 008, 010, 011
a4_2000 Opublikowano 4 Września 2013 Opublikowano 4 Września 2013 ja kiedys tak u siebie miałem identyczne objawy jak u ciebie wymieniłem czujnik cisnienia doładowania G13 i wszystko wróciło do normy:) koszt 40 zl i 5sek roboty podłączałes sie pod kompa??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się