gadzior.exe Opublikowano 17 Lipca 2008 Opublikowano 17 Lipca 2008 Wiem że temat poruszany był kilkakrotnie, może nawet do znudzenia, ale proszę mi uwierzyć przejrzałem wszystkie posty i wciąż nie mogę poradzić sobie z moim problemem. Napiszę o co w ogóle chodzi: Gdy rano opalam na wskaźniku od temperatury pokazuje się coś takiego: Wydaje mi się że to trochę sporo jak na zimny silnik. Po rozgrzaniu wskazówka idzie sobie do góry i zatrzymuje trochę za 90 stopni. Poczytałem na forum, odpaliłem ETKA i zlokalizowałem czujnik. i wymieniłem go na nowy... Niestety ku mojemu zdziwieniu nic to nie dało Wskazanie temperatury przy zimnym silniku jest ponad 60 stopni jak na pierwszym zdjęciu. Wyczytałem na forum że jest drugi czujnik temperatury. Pomijając fakt że kompletnie nie mogę go znaleźć. ETKA pokazuje tylko wyłącznie ten który wymieniłem. I teraz nie wiem czy jest ale nie mogę go znaleźć czy może w moim silniku go nie ma. To zdjęcie mojego silnika niech ktoś postawi jakąś strzałkę czy coś bo ja już nie mam mocy Ja zaznaczyłem ten który wymieniłem.
Musashi Opublikowano 17 Lipca 2008 Opublikowano 17 Lipca 2008 wyglada na uszkodzony wskaznik. podlacz VAG i zloguj zegary oraz silnik i porownaj temperatury jezeli beda prawidlowe wskaznik do wymiany. jezeli bedza glupoty problem w kablologii
gadzior.exe Opublikowano 17 Lipca 2008 Autor Opublikowano 17 Lipca 2008 Musashi możliwe że w moim silniku nie ma tego drugiego czujnika dwu-pinowego?
gadi Opublikowano 17 Lipca 2008 Opublikowano 17 Lipca 2008 Szukaj gdzieś tam z tyłu silnika, w okolicy gdzie idą przewody od nagrzewnicy do silnika [br]Dopisany: 17 Lipiec 2008, 16:33 _________________________________________________A może chodzi że ten czujnik (podwójny) to dwa czujniki temperatury w jednym 4 pinowy
YATES Opublikowano 17 Lipca 2008 Opublikowano 17 Lipca 2008 A jaką niby ma wskażnik pokazywać temperatura na zimnym silniku - 20 stopni ??? Przecież najmniej jest 60 stopni na liczniku więc w czym problem ??? Przecież Ci nie pokaże rzeczywistej temperatury czyli około 20 stopni.
gadzior.exe Opublikowano 18 Lipca 2008 Autor Opublikowano 18 Lipca 2008 A jaką niby ma wskażnik pokazywać temperatura na zimnym silniku - 20 stopni ??? Przecież najmniej jest 60 stopni na liczniku więc w czym problem ??? Przecież Ci nie pokaże rzeczywistej temperatury czyli około 20 stopni. Wiesz kolega ma ten sam motor tylko model przed liftem i na zimnym silniku wskazówka nie wychyla się prawie wcale... A już na pewno nie dochodzi do 60 stopni
NYNA Opublikowano 18 Lipca 2008 Opublikowano 18 Lipca 2008 [A jaką niby ma wskażnik pokazywać temperatura na zimnym silniku - 20 stopni ??? Przecież najmniej jest 60 stopni na liczniku więc w czym problem ??? Przecież Ci nie pokaże rzeczywistej temperatury czyli około 20 stopni./quote]No to raczej jak temp. silnika jest 20 stopni to wskazówka nie powinna się wogóle wychylić a u niego się wychyla powyżej 60 stopni.Więc nie wiem jak możesz nie widzieć w czym problem. Jak dla mnie to masz coś ze wskaźnikiem w liczniku. VAG i tam bym szukał
kantor8 Opublikowano 18 Lipca 2008 Opublikowano 18 Lipca 2008 również u mojego brata sie nie wychyla poza 60 st. C przy rozruchu. trzeba gdzies poszukac czujnika który jest na potrzeby wskaźnika na liczniku, Bo wydaje mi się że powinny byc dwa i to obok siebie.
Uneek Eth Opublikowano 21 Lipca 2008 Opublikowano 21 Lipca 2008 U mnie po porannym przebudzeniu wskazówka "leży" na 60. Wejdź w kody klimatronika i sprawdź kanał C49 - temperatura cieczy chłodzącej.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się