greg1 Opublikowano 23 Maja 2013 Opublikowano 23 Maja 2013 Witam Zamierzam wymienic wszystkie tarcze i klocki i mam dylemat jakie kupic?Jezdze autem spokojnie i robie rocznie 10000km,czy kupowc takie jak na tej aukcji MS TARCZE+KLOCKI PRZÓD TYŁ AUDI A4 B5 1.8T 1.9TDI (3231048478) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. czy placic dwa razy wiecej i kupic boscha?Moze ktos z was juz testowal jakies tansze tarcze i klocki?Prosze o podpowiedzi. Pozd,
Dev Opublikowano 23 Maja 2013 Opublikowano 23 Maja 2013 od biedy może byc potrzebujesz jeszcze łożysk i pierścieni ABS
greg1 Opublikowano 23 Maja 2013 Autor Opublikowano 23 Maja 2013 od biedy może bycpotrzebujesz jeszcze łożysk i pierścieni ABS A te stare pierscienie da sie przebic?Jak one sa osadzone na wcisk?trzeba jakis sciagacz zeby zdjac stare?
OLIVER Opublikowano 23 Maja 2013 Opublikowano 23 Maja 2013 potrzebujesz jeszcze łożysk i pierścieni ABS Przecież można przełożyć obecne łożyska i pierścienie ABS i nie iść w koszty:wink:
greg1 Opublikowano 23 Maja 2013 Autor Opublikowano 23 Maja 2013 potrzebujesz jeszcze łożysk i pierścieni ABS Przecież można przełożyć obecne łożyska i pierścienie ABS i nie iść w koszty:wink: No wlasnie o to mi chodzi,wiem ze Ty jestes specjalista w tym temacie to napisz mi czy jest roznica w tarczach tylnych w rocznikach 96-2000 i czy seda i kombi to to samo?z przodu mam 288 wntylowane tak ze tu nie ma wyboru ---------- Post dopisany at 19:36 ---------- Poprzedni post napisany at 19:30 ---------- lozyska to wiadomo ze nowe zeby sie dwa razy nie paprac,a piercien abs nie da sie przelozyc stary?
OLIVER Opublikowano 23 Maja 2013 Opublikowano 23 Maja 2013 tyłki szkłem tez podcieracie ?prosze Was... devastation:facepalm: Proszę Cię nie przesadzaj...jesli umiejetnie wszysko po demontuje to co szkodzi by dalej kontynłować jazde np. na ori łozyskach które na pewno wiecej wytrzymają niż inne... Ja gdybym zmieniał tarcze to na pewno nie kupił bym tych cześci nowych ..Ale każdy robi jak uważa..i na ile go puszcza portfel..
Dev Opublikowano 23 Maja 2013 Opublikowano 23 Maja 2013 wiesz ile mam takich "umiejetnych" przekłądek na warsztacie dziennie ? za 60zł/kpl nie wato sie w tym grzebac
greg1 Opublikowano 23 Maja 2013 Autor Opublikowano 23 Maja 2013 wiesz ile mam takich "umiejetnych" przekłądek na warsztacie dziennie ?za 60zł/kpl nie wato sie w tym grzebac a pierscienie abs moga byc stare?
OLIVER Opublikowano 23 Maja 2013 Opublikowano 23 Maja 2013 wiesz ile mam takich "umiejetnych" przekłądek na warsztacie dziennie ?za 60zł/kpl nie wato sie w tym grzebac To zalezy jak na to patrzeć Tomku..Ja mam czas i miejce do takich rzeczy wiec mogę sie z tym bawić....Ale nie zaśmiecam już posta...
ryba85 Opublikowano 23 Maja 2013 Opublikowano 23 Maja 2013 kolego zeby sie nie brudzic 2 razy to łozyska wymien.najlepiej jakies dobre .a pierscienie sprubuj zbic.jak sie uda zbic to przeczysc i zakładaj.a jkak masz luzna kase to kup nowe i po problemie.bo lubia peknac przy wybijaniu.
greg1 Opublikowano 23 Maja 2013 Autor Opublikowano 23 Maja 2013 kolego zeby sie nie brudzic 2 razy to łozyska wymien.najlepiej jakies dobre .a pierscienie sprubuj zbic.jak sie uda zbic to przeczysc i zakładaj.a jkak masz luzna kase to kup nowe i po problemie.bo lubia peknac przy wybijaniu. orientujesz sie ile nowe pierscienie kosztuja?
ryba85 Opublikowano 23 Maja 2013 Opublikowano 23 Maja 2013 kolego zeby sie nie brudzic 2 razy to łozyska wymien.najlepiej jakies dobre .a pierscienie sprubuj zbic.jak sie uda zbic to przeczysc i zakładaj.a jkak masz luzna kase to kup nowe i po problemie.bo lubia peknac przy wybijaniu. orientujesz sie ile nowe pierscienie kosztuja? nie bo ja załozyłem stare.zapytaj deva.
Dev Opublikowano 23 Maja 2013 Opublikowano 23 Maja 2013 kolego zeby sie nie brudzic 2 razy to łozyska wymien.najlepiej jakies dobre .a pierscienie sprubuj zbic.jak sie uda zbic to przeczysc i zakładaj.a jkak masz luzna kase to kup nowe i po problemie.bo lubia peknac przy wybijaniu. One nie pękają tylko sie krzywią A potem du....pa z ustawieniem czujnika
greg1 Opublikowano 23 Maja 2013 Autor Opublikowano 23 Maja 2013 kolego zeby sie nie brudzic 2 razy to łozyska wymien.najlepiej jakies dobre .a pierscienie sprubuj zbic.jak sie uda zbic to przeczysc i zakładaj.a jkak masz luzna kase to kup nowe i po problemie.bo lubia peknac przy wybijaniu. One nie pękają tylko sie krzywią A potem du....pa z ustawieniem czujnika zeby zdemontowac tarcze tylne to trzeba wyjmowac czujniki ABS?i jak one sa montowane(na wcisk)
ryba85 Opublikowano 23 Maja 2013 Opublikowano 23 Maja 2013 kolego zeby sie nie brudzic 2 razy to łozyska wymien.najlepiej jakies dobre .a pierscienie sprubuj zbic.jak sie uda zbic to przeczysc i zakładaj.a jkak masz luzna kase to kup nowe i po problemie.bo lubia peknac przy wybijaniu. One nie pękają tylko sie krzywią A potem du....pa z ustawieniem czujnika zeby zdemontowac tarcze tylne to trzeba wyjmowac czujniki ABS?i jak one sa montowane(na wcisk) ja tam zadnych czujników nie ruszałem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się