Skocz do zawartości
IGNOROWANY

b7 2,0tdi tiptronic problem przy odpalaniu-czy to dwumas?


ice11

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie.

Szlag mnie trafia. Tydzień temu kupiłem auto i już problemy!

Wcześniej jeździłem B4(8lat) i nigdy nic się nie zepsuło, nawet kapcia nie miałem.

Nie zawsze a co któryś rozruch mam problem, tzn silnik przekręca, zaczyna łapać, przerywa, niemiłosiernie trzęsie całym autem i słychać tak jakby w starym poldku zgrzegotał bendlix. W aucie jest taki pstryczek, przeciw kradzieży i jak jest na wyłączonym, auto n odcięciu inie zapala, to kręci bardzo ładnie, bez zgrzytu. Jak zapali to pracuje bardzo ładnie i nic się nie dzieje.

Usterka ta pojawia się na rozgrzanym ukł napędowym.

Ponoć gdzieś na forum jest dokładnie opisana taka usterka, ale nie udało mi się znaleźć.

Ludziska pomocy!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak z ciekawosci ile zaplaciles za auto i jaki ma przebieg? Nigdy nie widzialem tego posta o ktorym piszesz. a odnoscie trzesienia to moze poduchy masz do wymiany

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obstawiam dwumasę miałem identyczne objawy na skrzyni multitronic. Piszesz że niedawno nabyłeś to auto, jesteś pewien że to tiptronic ????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Biegi przerzuca to chyba tiptronic-a zresztą może się mylę siedmio stopniowa z łopatkami przy kierownicy to jaka ???

Byłem u konkretnego mechanika i stwierdził, że to dwumas. Pokazywał mi też słynne wałki+pompa+imbusik-wywalenie tego patentu i założenie innej pompy, to koszt 2500zł. Za auto dałem 33tyś więc biznes po h*j....zrobiłem. Przepraszam za wyrażenie ale ten fiut co sprzedał mi auto, jestem pewien że dokładnie wiedział, co mu dolega, ale robi wielkie oczy i udaje że pierwsze słyszy, że w aucie coś jest nie tak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oddaj naciągaczowi auto i niech kasę zwróci .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...kto przyjmie auto. Sprawa o sąd musiała by się otrzeć. Wczoraj po raz kolejny rozmawiałem z kolesiem i stwierdza, że nie możliwe że wczesniej mogło być coś nie wporzo. Przecież dwumas nie pada po przejechaniu 7kilometrów. A tak w ogóle to wali tylko i wyłącznie przy rozruchu na rozgrzanym kpl wkładzie napędowym. Więc po przejechaniu kilku km, po jeździe próbnej nie mogłem tego zauważyć. Po zakupie podjechałem jeszcze do gościa po kartę pojazdu(BO WCZEŚNIEJ JEJ NIE MIAŁ) i jak odjeżdżałem to zaczął charcholić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak się znacie to jaka ta moja skrzynia-DSG???

---------- Post dopisany at 12:59 ---------- Poprzedni post napisany at 12:45 ----------

kupiles B7 za 33k to sie teraz dziwisz :facepalm:

to znaczy że tanio kupiłem??? Zejdź na ziemię, cenić to sobie można, tylko znajdź klienta na to auto za większe pieniądze!

Ogólnie to auto bezwypadkowe, tył zderzak tylko obielony, stan rzekł bym bardzo przyzwoity, żadnych przetarć itd. Silnik i wszystko suche nie myte.

Z tym dwumasem to słyszałem różne jaja bywają. Kolo kupił nówkę Vectrę i po 60 czy 80ciu tyś dwumas się rozleciał.

---------- Post dopisany at 13:02 ---------- Poprzedni post napisany at 12:59 ----------

Żeby nie to że jestem kulawiec i kikut mnie boli od wciskania sprzęgła, to ,miałbym wiekszy wybór i nie koniecznie rozglądałbym się za automatem. Ale ta skrzynia jak dla mnie to bajka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak się znacie to jaka ta moja skrzynia-DSG???

---------- Post dopisany at 12:59 ---------- Poprzedni post napisany at 12:45 ----------

kupiles B7 za 33k to sie teraz dziwisz :facepalm:

to znaczy że tanio kupiłem??? Zejdź na ziemię, cenić to sobie można, tylko znajdź klienta na to auto za większe pieniądze!

Ogólnie to auto bezwypadkowe, tył zderzak tylko obielony, stan rzekł bym bardzo przyzwoity, żadnych przetarć itd. Silnik i wszystko suche nie myte.

Z tym dwumasem to słyszałem różne jaja bywają. Kolo kupił nówkę Vectrę i po 60 czy 80ciu tyś dwumas się rozleciał.

---------- Post dopisany at 13:02 ---------- Poprzedni post napisany at 12:59 ----------

Żeby nie to że jestem kulawiec i kikut mnie boli od wciskania sprzęgła, to ,miałbym wiekszy wybór i nie koniecznie rozglądałbym się za automatem. Ale ta skrzynia jak dla mnie to bajka.

Nie denerwuj się. 7 biegów to na pewno multi. Z resztą już od b6 tipy były tylko z quattro. Co do ceny, to łatwo zweryfikować jak się wbijesz na niemieckie portale. Tam nie są ceny wyssane z palca tylko realne wartości. Najlepiej znajdź kogoś z VAGiem i odepnij auto, bo przy czymś takim to raczej jakieś błędy powinny się pojawić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak słyszysz tylko na rozgrzanym silniku zgrzyt czy takie otarcia jakby blacha o blachę przy zapalaniu to na pewno dwumas ,każde takie zapalanie wali ci w skrzynie a ze skrzynia delikatna jest to się coś posypie ,zapytaj Bartka z forum to ci powie coś na temat dwu mas a multi .

Cwaniak na pewno sprzedawał auto i wiedział co jest ,auto na pewno nie było zagrzane to się nic nie działo na próbę przejechałeś kilometr albo 2 .Przy walniętym dwumasie nic na vagu nie pokarze .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiesz za 33 tys żł to nie kupiłeś dobrego egzemplarza, multitronic w dodatku , bez dokladnego spradzenia tej skrzyni kupuje sie "kota w worku", ale to nie dokonca skrzynia , sprawdz jak jest zrobione zabezpieczenie pojazdu, ostanio miałem klienta u ktorego byl mechaniczny wlacznik na przewodzie pradowym i przy rozruchu po prostu spawało, miał podobne objawy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłem u konkretnego mechanika i stwierdził, że dwumas, więc raczej to jest diagnoza.

A co do wartości i ceny auta, powiem że auto jest tyle warte ile klient może za nie zapłacić. Nie sądzę, że ktoś może sprzeda takie auto za 40tyśpln. Fakt nie którzy tyle cenią, ale klienta znaleźć hmmm. Zresztą ten mój, też był wyceniony znacznie więcej. A co do skrzyni to więc jak ona jest-multitronic-TAK bo z tego co się orientuję to mutitronic to bezstopniowa??? Moja jest że tak powiem 7dmio stopniowa z łopatkami, z możliwością sekwencyjnej zmiany drążkiem i tryb S ?:)))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a) nie było 7mio stopniowego tiptronica

B) multitronic też ma coś w rodzaju zaprogramowanych przełożeń, które możesz zmieniać ręcznie lub pokazują się w trybie "S". Na "D" masz bezstopniowo i nie powinno wyświetlać numeru przełożenia

c) w załączeniu linki do filmów z multi w trybie "D":

i "S":

d) tiptronic nie mają koła dwumasowego

e) powtórzę się - nie było tipa w "ośkach" b6 i b7

Pzdr :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to znaczy że tanio kupiłem??? Zejdź na ziemię, cenić to sobie można, tylko znajdź klienta na to auto za większe pieniądze!

Dałeś 33 tyś i dołożysz 2,3 czy 4 tysiące i zrozumiesz o co chodzi z cenami b7-ek.A z tym dwumasem to się wstrzymaj,ja przez głupotę mechanika (można by powiedzieć że tez moją bo się złapałem) wymieniłem dwumasę dobrą na..nową.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydajesz 33 tysiące i jazda próbna 2 min/km? Sorki to trochę sam jesteś winny. Minimum pół godziny, lepiej godzinę i auto musi być zimne.

Trochę poczytać na forum, ta kombinacja narażona jest na problemy.

B7 z multi? Normalnie to minimum 40t. Zależy jaki przebieg. Niestety ale to ogólnie audi nie potrafi robić automatów, szczególnie tych multi / toptro, dsg już trochę lepiej.

Janusz

Gesendet von meinem LT28h mit Tapatalk 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

40 tys za 2.0 tdi(2005-2007)+ multi = interes życia. Przecież to studnia bez dna. Wałki, wtryski, zabierak pompy oleju, pompa paliwa a na dodatek multi sterownik który dostaje po tyłku jak dwumas rozwalony. Przecież takie auto jest dobre ale do przebiegu 150 tys km. Według mnie cena 33 tys za auto które ma tyle bolączek wszystkim doskonale znanych, to bardzo dobra cena. Do tych 40 tys wolałbym dorzucić z 15 tys i kupić jakąś nową jednorazówkę z azji albo francuza i przez 100 tys km mieć święty spokój i pełne kieszenie niż jeździć skarbonką na kółkach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety ale to ogólnie audi nie potrafi robić automatów, szczególnie tych multi / toptro, dsg już trochę lepiej.

Chyba Ci się coś pomyliło, bo akurat tiptronic są najbardziej wytrzymałe z tej trójki :) Ostatnio nawet w nowych modelach wrócono z S-tronic (czyli dwusprzegłowców) do Tiptronic.

Ale jak najbardziej Multi, to mało udana konstrukcja, choć zamysł był całkiem sensowny.

Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety ale to ogólnie audi nie potrafi robić automatów, szczególnie tych multi / toptro, dsg już trochę lepiej.

Chyba Ci się coś pomyliło, bo akurat tiptronic są najbardziej wytrzymałe z tej trójki :) Ostatnio nawet w nowych modelach wrócono z S-tronic (czyli dwusprzegłowców) do Tiptronic.

Ale jak najbardziej Multi, to mało udana konstrukcja, choć zamysł był całkiem sensowny.

Pzdr

Tak tiptronic to jedyna dobra skrzynia z grupy vag. Sam przez jakiś czas walczyłem z multi i zrezygnowałem teraz w moim aucie siedzi manual bo nie zamierzałem naprawiać multi za kwotę powyżej 5 tys zł. To jakaś paranoja wkładać tyle kasy w prawie 10 letnie auto, a gdzie rezerwa finansowa na turbo dwumas czy coś innego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przepraszam... a ile mialoby byc warte 7letnie a4 z silnikiem, ktory nie jest wzorcowy i ze skrzynia, ktora pachnie problemami (multitronici nie sa przeciez bezawaryjne: gubiace pamiec sterowniki, lancuch itp)?

wyobrazmy sobie, ze zamiast 2.0TDI PD bylby 2.0TDI CR.... zamiast multitronica bylaby 6tka manual i zamiast 7 lat na karku byloby np 3 lata, deska z a4b7 cabrio a wszyskie praktycznie czesci maja numery katalogowe zaczynajace sie od "8E0..."... i takie auto powiedzmy kosztuje ze 35-45tys (w zaleznosci od historii, przebiegu, wyposazenia) i ma statystycznie polowe przebiegu 7 letniego auta... no to ile a4 ze skrzynia i silnikiem specjalnej troski mialoby kosztowac?

Pozdrawiam,

Przemek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przepraszam... a ile mialoby byc warte 7letnie a4 z silnikiem, ktory nie jest wzorcowy i ze skrzynia, ktora pachnie problemami (multitronici nie sa przeciez bezawaryjne: gubiace pamiec sterowniki, lancuch itp)?

Za wygodę się płaci,jak nie masz pieniędzy to nie kupuj b7 z multi,kup sobie 1.9 tdi i w manualu i tankuj jeszcze ruską ropę:wink:Multi w tym modelu poprawione i działa perfekcyjnie,jezdziłem b6 w multi i jest bez porównania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...