przemek4net Opublikowano 26 Maja 2013 Opublikowano 26 Maja 2013 Za wygodę się płaci,jak nie masz pieniędzy to nie kupuj b7 z multi,kup sobie 1.9 tdi i w manualu i tankuj jeszcze ruską ropę. nie martw sie o moje finanse... jak widac po postach w ledwo pol roku juz miales klopot z pompa oleju i walczyles z telepawka mam ogromny problem,cały samochód wpada w wibracje przy przyśpieszaniu od 30 do 50 km .. Temat zakończony-pier...olony przegub wewnętrzny prawy,siedem wizyt u różnych mechaników ( w tym servis boscha czy pezetmoty) i tyle kasy w plecy nie widze niczego co by uzasadnialo placenie za taki samochod wieksza kase niz autor watku... jak widac tez ma klopot z autem - taki urok starzejacych sie aut Pozdrawiam, Przemek
aras837 Opublikowano 27 Maja 2013 Opublikowano 27 Maja 2013 przepraszam... a ile mialoby byc warte 7letnie a4 z silnikiem, ktory nie jest wzorcowy i ze skrzynia, ktora pachnie problemami (multitronici nie sa przeciez bezawaryjne: gubiace pamiec sterowniki, lancuch itp)? Za wygodę się płaci,jak nie masz pieniędzy to nie kupuj b7 z multi,kup sobie 1.9 tdi i w manualu i tankuj jeszcze ruską ropę:wink:Multi w tym modelu poprawione i działa perfekcyjnie,jezdziłem b6 w multi i jest bez porównania. Co z tego że masz poprawione multi, sprzęgło wytrzymuje może o 50 tys km wiecej niż w b6, a sterownik, tego badziewia nie poprawili, oszukujesz tylko sam siebie jak ci kleknie skrzynia tak jak mi i wycenią ci naprawę na kwotę powyżej 5 tys(wycena u Bartka bo inna pseudo fachura od multi zawołała by z 8 tys najmarniej) to ja p...dole taki interes. Do tego niech ci się posypie 2.0 tdi i władujesz kupe kasy, to jak bedziesz widział audi na ulicy to bedziesz w nie rzucał kamieniami.
Robertos Opublikowano 27 Maja 2013 Opublikowano 27 Maja 2013 jak widac po postach w ledwo pol roku juz miales klopot z pompa oleju i walczyles z telepawka Napisz po Polsku bo nie rozumiem.Żadnego kłopotu z pompą oleju nie miałem tylko poprawiłem ją odrazu po zakupie-nie pij tyle jak czytasz:wink: Co z tego że masz poprawione multi, sprzęgło wytrzymuje może o 50 tys km wiecej niż w b6, a sterownik, tego badziewia nie poprawili, oszukujesz tylko sam siebie jak ci kleknie skrzynia tak jak mi i wycenią ci naprawę na kwotę powyżej 5 tys(wycena u Bartka bo inna pseudo fachura od multi zawołała by z 8 tys najmarniej) to ja p...dole taki interes. Do tego niech ci się posypie 2.0 tdi i władujesz kupe kasy, to jak bedziesz widział audi na ulicy to bedziesz w nie rzucał kamieniami. Przecież kupując taki samochód każdy musi się z takimi rzeczami liczyć.Tylko człowiek nierozsądny kupuje b7 w multi,w kieszeni 10zl a pózniej płacze.
przemek4net Opublikowano 27 Maja 2013 Opublikowano 27 Maja 2013 Żadnego kłopotu z pompą oleju nie miałem tylko poprawiłem jakby ten samochod nie mial skopanego silnika to nie musialbys sie nawat zastanawiac czy pompa oleju napedzana jest przez pasek, lancuch, zabierak a moze elektrownie atomowa - poniewaz musiales sie tematem zajac to miales z tym klopot W watku "zasugerowales", ze kupil tanio bo kupil rupcia to znaczy że tanio kupiłem??? Zejdź na ziemię, cenić to sobie można, tylko znajdź klienta na to auto za większe pieniądze! Dałeś 33 tyś i dołożysz 2,3 czy 4 tysiące i zrozumiesz o co chodzi z cenami b7-ek a wychodzi na to, ze w przeciagu pol roku odwiedzales 8 mechanikow??? i uklad smarowania w silniku przerabiales (no to ja nie wiem kto ma problematyczne auto... autor watku czy Ty?)... chlopie...ja chyba jestem za stary by tak sie z autem pitolic Pozdrawiam, Przemek P.S. alternatywy: np bmw 330xd z okolic 2006 idzie kupic za 40-45kola (sa i ponizej 40 na otomote) ... 33patyki za a4b7 2.0tdi PD + tysiaczek czy poltora za "bezklopotliwa pompe oleju" + rozrzadzik, ktorego w 3litrowce bmw robic nie musisz i ceny juz porownywalne sie robia..
Robertos Opublikowano 27 Maja 2013 Opublikowano 27 Maja 2013 Kolego,najpierw dokładnie przeczytaj ten mój wątek to zrozumiesz.Odwiedzałem paru mechaników bo żaden matoł nie stwierdził co było przyczyną wibracji auta a co się okazało to był zwykły przegub wewnętrzny.A po mechanikach jezdziłem bo już mnie jeden wydymał i więcej nie mam zamiaru być dymanym-a wystarczyło wymienić przegub. Głównie to chodzi mi o ŚWIADOMY zakup b7,jak świadomie kupiłem b7,wiedziałem o pompie że kiedyś moze być z nią kłopot i świadomie ją przerobiłem.
aras837 Opublikowano 27 Maja 2013 Opublikowano 27 Maja 2013 Przemku to jak walka z wiatrakami. NIkt Ci tutaj nie powie że jego motor albo skrznia to mina albo kupa, oni tylko "POPRAWIAJĄ TO CO SPIER...IŁ PRODUCENT" Nie rozumiesz Szkoda tylko, że osoby które usiłują znaleść jakieś obiektywne opinie napotykaja na takie herezje w necie, że wystarczy tylko poprawić.
przemek4net Opublikowano 28 Maja 2013 Opublikowano 28 Maja 2013 dla jasnosci: multi wg mnie to ogolnie fajna koncepcja ale w juz leciwym aucie bym sie w to nie pchal tym bardziej, ze vw "zapracowal uczciwie" na zla opinie o tej skrzyni (nie wykluczam, ze ktores tam modele sa o niebo lepsze od tych na ktorych psy sie wiesza) Przyjdzie wymienic lancuch, olej jakas tarczke i moze byc "piateczka-szosteczka" w kieszeni mniej i auto uziemione u mechanika na tydzien...ogolnie to moze dlatego ze sie starzeje i zapotrzebowanie na swiety spokoj u mnie rosnie. To sie nie nadaje tez do mocniejszych aut/mocno czipowanych (te tez duza wada - auto by cieszylo musi sie "zbierac") Pozdrawiam, Przemek
nord1 Opublikowano 19 Marca 2014 Opublikowano 19 Marca 2014 Mam to samo tylko jest 2014r. Czy znalazłeś przyczynę tego problemu?????
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się