G3RM Opublikowano 25 Maja 2013 Opublikowano 25 Maja 2013 Witam, W mojej B5 siedzi silnik ARH od A6 - 1.8 125KM. Od paru dni ma problemy z odpalaniem rano po chłodnej nocy. Dodatkowo dzisiaj po rozgrzaniu zaczęły mocno falować obroty - do tego stopnia, że dalsza jazda robiła się niebezpieczna. Po wyłączeniu silnika i odczekaniu paru chwil wszystko wróciło do "normy". Proszę o analizę błędów i logów (mam nadzieję, że logi zebrałem prawidłowo). Chciałbym wiedzieć jak poważny jest problem i co należy zrobić aby się poprawiło statyczne 002,007,008 dynamiczne 002,007,008 Błędy: 16496 - Intake Air Temp. Sensor (G42): Signal too Low P0112 - 35-00 - - 00561 - Mixture Adaptation 15-00 - Adaptation Limit (Add) Not Reached 17972 - Throttle Actuator (J338): Under-Voltage during Basic Setting P1564 - 35-10 - - - Intermittent 17967 - Throttle Body (J338): Fault in basic settings P1559 - 35-10 - - - Intermittent 01165 - Throttle Body Control Module (J338) 11-10 - Control Limit Not Reached - Intermittent
german81 Opublikowano 25 Maja 2013 Opublikowano 25 Maja 2013 zacznij od umycia przepustnicy i zrobienia adaptacji i pokasowania błedów i po tym powtórz logi z bloku 2 7 2 13 .
G3RM Opublikowano 26 Maja 2013 Autor Opublikowano 26 Maja 2013 Przepustnica wyczyszczona przyjęła adaptację, ale i tak pół dnia zwalone i żadnej poprawy. Samochód nie odpalił przed i po czyszczeniu. Odpalił na hol ale obroty nadal falują dość mocno. Szczególnie na biegu jałowym przy szybkim dodaniu i odpuszczeniu gazu. Za to na ciepłym silniku odpala. Błędy po skasowaniu nie wróciły. Nowych logów nie mam bo na koniec dnia już nie miałem sił zbierać dynamicznych. Przy okazji znalazłem dużo niespodzianek: - brak opasek na kilku gumowych rurkach - pozakładałem nowe - brak okablowania czujnika temperatury powietrza dolotowego G42 jest powodem błędu 16496 - łańcuszek rozrządu hałasuje Mam nadzieję, że w poniedziałek uda mi się zebrać nowy zestaw logów. Oczywiście pod warunkiem, że samochód odpali
german81 Opublikowano 27 Maja 2013 Opublikowano 27 Maja 2013 sprawdz jeszcze jaka temperature widzi sterownik przed pruba odpalenia .
G3RM Opublikowano 29 Maja 2013 Autor Opublikowano 29 Maja 2013 Samochodu oczywiście nie udało się odpalić. Ponieważ problem mnie przerósł to skorzystałem z mechanika. Oględziny zrobił przy mnie i stwierdził brak napięcia na pompie paliwa. Po pół dnia walki zlokalizował uszkodzoną instalację i naprawił. Dzisiaj jadę odebrać samochód - mam nadzieję, że nie będzie już sprawiał problemów Dzięki za poświęcony czas.
redline Opublikowano 28 Czerwca 2013 Opublikowano 28 Czerwca 2013 Witam, wszystkich kolegów, podłączam się do tematu kolegi bo sam nie mam możliwości założenia nowego. Od stycznia tego roku borykam się z problemem spadku/braku mocy w mojej audi a4 b5 1.8T z silnikiem ANB z LPG. Szczerze to już witki mi opadają co do tego silnika bo końca z nim dojść nie mogę. Problemem jest spadek mocy, autko jest jakby zdławione, słabo reaguje na gaz - jest zmulone(tak, że turbo jakby się nie włączało, bądź włączało ale słabo ciągnęło) Choć około 2 tygodnie temu gdy wyjechałem rano w trasę doznałem zaskoczenia bo auto nagle zaczęło super "ciągnąć" jak kiedy je kupiłem, długo to nie potrwało bo na drugi dzień kompletnie zamulone było. Proszę pomóżcie i oceńcie logi dynamiczne może uda Wam się postawić diagnozę. Żadnych błędów nie wyświetla, w aucie wywalony i zaślepiony układ SAI (tak już było jak kupiłem), wcześniej miałem błąd mieszanka za uboga, ale wymieniłem sondę przed katem i od tej pory spokój, wymieniłem n75 na używany (niby dobry) i wszystkie przewody i opaski odchodzące od niego, podmieniałem przepływki używki i nic, nie mam pojęcia co dalej. W końcu kupiłem kabel i zrobiłem moje pierwsze logi. Proszę o ich ocenę. Grupy: 002,115,118 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
german81 Opublikowano 28 Czerwca 2013 Opublikowano 28 Czerwca 2013 logi robiłes na lpg czy na pb ? wyglonda ze masz małom nieszczelnosc i przepływka zanirza ,ale zrób jeszcze logi z boku 2 20 31 33 115 118 tylko loguj po jednym bloku
redline Opublikowano 29 Czerwca 2013 Opublikowano 29 Czerwca 2013 dzięki za zainteresowanie:-) ...logi robione na LPG, dzisiaj postaram się zrobić logi dla powyższych kanałów, każdy z osobna to wieczorkiem je wrzucę, zrobię dla porównania na PB ---------- Post dopisany at 17:29 ---------- Poprzedni post napisany at 01:03 ---------- ...właśnie zrobiłem logi dynamiczne z bloków 002 020 031 033 115 118, wszystkie zrobione były na PB Grupy: 031 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 002 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 020 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 115 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 118 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 033 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Proszę o analizę i pomoc w zlokalizowaniu możliwej usterki
german81 Opublikowano 30 Czerwca 2013 Opublikowano 30 Czerwca 2013 tragedi nie ma .przepływka troche zaniza .zrób jeszcze logi z bloku 115 ale zakacz logowanie pare sekund po zdieciu nogi z gazu .
redline Opublikowano 1 Lipca 2013 Opublikowano 1 Lipca 2013 ...jadąc do pracy zrobiłem log 115 z odpuszczeniem gazu, ale na LPG bo mi sie zapomniało przełączyć na PB :-/ dorzucam logi statyczne 002 i 032, obserwując 115 to Actual Boost zaczyna dopiero rosnąć i gonić SpecBoost od około 1800 rpm, co może być przyczyną tego opóźnienia? Grupy: 002 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 115 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 032 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się