DraKio Opublikowano 27 Maja 2013 Opublikowano 27 Maja 2013 witam od wczoraj silnik niedogrzewa mi się max 78stopni na vagu wymienilem miesiac temu termostat na gates i dlaczego znow padl?
d4widoV Opublikowano 27 Maja 2013 Opublikowano 27 Maja 2013 witamod wczoraj silnik niedogrzewa mi się max 78stopni na vagu wymienilem miesiac temu termostat na gates i dlaczego znow padl? kup ori w ASO, a nie bedzie tego problemu
januszm41 Opublikowano 27 Maja 2013 Opublikowano 27 Maja 2013 Też nie zawsze, ojciec mial a6 c4 i w ciągu 15 miesięcy wymieniał 2 oryginalne, też badziewia jak trafisz Janusz Gesendet von meinem LT28h mit Tapatalk 2
DraKio Opublikowano 28 Maja 2013 Autor Opublikowano 28 Maja 2013 wydaje mi sie ze gates to dobra firma i wcale malo za niego nie dalem i tak szybko sie skonczyl?
DraKio Opublikowano 28 Maja 2013 Autor Opublikowano 28 Maja 2013 w kazdym sklepie są gates z wyższej półki 40 zl dalem a najtaniej znalazlem ... ok zalatwilem ze znajomym ze na gwarancje pojdzie ten gates
Duch^ Opublikowano 28 Maja 2013 Opublikowano 28 Maja 2013 Oddaj na gwarancje i wsadz nowy wymien tez jak nie wymieniales plyn chlodniczy.
Śliwek Opublikowano 31 Maja 2013 Opublikowano 31 Maja 2013 zawsze wsadzalem wahlera i nigdy nie mialem problemow. fakt, ze przed zamontowaniem gotowalem go w wodzie z termometrem i sprawdzalem czy dziala jak nalezy zawsze to mniej roboty wrazie co, i jestesmy pewni ze pakujemy sprawna czesc a nie bubel
DraKio Opublikowano 31 Maja 2013 Autor Opublikowano 31 Maja 2013 zawsze wsadzalem wahlera i nigdy nie mialem problemow. fakt, ze przed zamontowaniem gotowalem go w wodzie z termometrem i sprawdzalem czy dziala jak nalezy zawsze to mniej roboty wrazie co, i jestesmy pewni ze pakujemy sprawna czesc a nie bubel moj tez dzialal bez problemu przez miesiąc ;d a tu nagle wskazówka temp leży i koniec
Śliwek Opublikowano 4 Czerwca 2013 Opublikowano 4 Czerwca 2013 bywa i tak, ale tak samo bywa z orginalami za ponad 2x wyzsza cene . u ojca w tdi jezdzi vernet (podobno to samo co wahler) od października, u mnie od marca. w poprzednich autach po wymianie nie wracalem do tematu. widac zalezy jak sie trafi
DraKio Opublikowano 4 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 4 Czerwca 2013 troche dziwna sytuacja bo wyciągnąłem ten niby uszkodzony i po teście w wodzie na kuchni działa normalnie ;/ a w aucie nie działał ...
DraKio Opublikowano 4 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 4 Czerwca 2013 może czujnik winny dzis odpalilem silnik po wymienei termostatu na nowy i zalalem plynem nowym i znow to samo max 75 stopni i temperatura wariuje a silnik nagrzany i termostat otworzyl;/ czyli czujnik temperatury winny? a dlaczego nei pakazuje nic na vagu ze czujnik padniety? musze kupic nowy czy da sie cos zrobic?
cabanmat Opublikowano 4 Czerwca 2013 Opublikowano 4 Czerwca 2013 Zrób logi na VAG COMie Chcesz się upewnić co do termostatu to zloguj rozgrzany silnik w dwóch sterownikach : najpierw grupa 007 w sterowniku silnika czyli 01 Engine a następnie grupa 003 w sterowniku zegarów czyli 17 Instruments i od razu będzie widać czy termostat szwankuje czy coś ze wskaźnikiem temp. w zegarach jest nie tak.
DraKio Opublikowano 5 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 5 Czerwca 2013 Zrób logi na VAG COMieChcesz się upewnić co do termostatu to zloguj rozgrzany silnik w dwóch sterownikach : najpierw grupa 007 w sterowniku silnika czyli 01 Engine a następnie grupa 003 w sterowniku zegarów czyli 17 Instruments i od razu będzie widać czy termostat szwankuje czy coś ze wskaźnikiem temp. w zegarach jest nie tak. oszukuje czujnik ten w liczniku temperatura silnika 90stopni natomiast licznik pokazuje 70:D
Sliwka Opublikowano 5 Czerwca 2013 Opublikowano 5 Czerwca 2013 standardowy problem. nie wiem dlaczego zawsze zj%^&ie sie ten obwod od licznika...
DraKio Opublikowano 5 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 5 Czerwca 2013 standardowy problem. nie wiem dlaczego zawsze zj%^&ie sie ten obwod od licznika... sprobuje wymontowac i przeczyscic czujnik moze cos pomoze
Śliwek Opublikowano 5 Czerwca 2013 Opublikowano 5 Czerwca 2013 na wodzie jezdzisz, ze chcesz z kamienia czyscić? czujnik to czujnik - termistor w obudowie. kup nowy i od razu zmien - unikniesz 2 razy rozbierania.
DraKio Opublikowano 5 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 5 Czerwca 2013 na wodzie jezdzisz, ze chcesz z kamienia czyscić? czujnik to czujnik - termistor w obudowie. kup nowy i od razu zmien - unikniesz 2 razy rozbierania. a wiesz moze i tak byc bo mialem 6:10 wody demineralizowanej dolanej do płynu i moze przez to takie cuda sie zrobily;)
Śliwek Opublikowano 5 Czerwca 2013 Opublikowano 5 Czerwca 2013 nie sądzę. aczkolwiek wykręcisz to zobaczysz jak wygląda.
Marc!n Opublikowano 5 Czerwca 2013 Opublikowano 5 Czerwca 2013 bywa i tak, ale tak samo bywa z orginalami za ponad 2x wyzsza cene . u ojca w tdi jezdzi vernet (podobno to samo co wahler) od października, u mnie od marca. w poprzednich autach po wymianie nie wracalem do tematu. widac zalezy jak sie trafi Też śmigam na vernecie, w sumie przez przypadek bo zamawiałem w sklepie wahlera, ktoś się pomylił więc brałem co przywieźli bo autko stało rozdidrane. Jak za te pieniądze to na prawdę polecam:wink:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się