ekonom Opublikowano 29 Maja 2013 Opublikowano 29 Maja 2013 Cześć Od zakupu auta (czyli jakieś 7-8 miesięcy) borykam się z problemem drgań silnika na biegu luzem. Parę dni temu wymieniłem sprzęgło oraz koło dwumasowe i nie wpłynęło to w ogóle na zmniejszenie drgań. Dwumasa miała spory luz, ponad normatywny. Około 2 tygodni wstecz wymieniłem również poduszki silnika, nie wpłynęło to w ogóle na drgania. Wyraźnie widać że drga całe auto. Poprzedni właściciel wymienił łańcuch zmiennych faz rozrządu więc to też nie to. Powoli kończą mi się pomysły co to może być ... macie jakieś propozycje ? Dodam tylko że jak włączę klimę i obroty się zwiększą to drgania maleją ... Pozdrawiam Paweł
benyA4 Opublikowano 30 Maja 2013 Opublikowano 30 Maja 2013 Jedyne co mi przychodzi do glowy to uklad zaplonowy lub wtryskowy i nierowna praca ktoregos cylindra . Vag nie pokazuje zadnych bledow ??? ogladales swiece ?? moze cewka przebija ??
ekonom Opublikowano 31 Maja 2013 Autor Opublikowano 31 Maja 2013 Świece wymieniłem i cewki dobrze pracują.Na VAGu błędów brak ...
Mario Opublikowano 1 Czerwca 2013 Opublikowano 1 Czerwca 2013 W moim 1.8T takie objawy zwiastowały koniec alternatora
domialex Opublikowano 2 Czerwca 2013 Opublikowano 2 Czerwca 2013 Mi to wyglada na niedomagajaca pompe wysokiego cisnienia albo ktorys wtrysk. Zbaraj vagiem wypadanie zaplonow
ekonom Opublikowano 2 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 2 Czerwca 2013 Mi to wyglada na niedomagajaca pompe wysokiego cisnienia albo ktorys wtrysk. Zbaraj vagiem wypadanie zaplonow Dzięki kolego za wskazówki. Mam jednak kilka pytań : - jak sprawdzić pompę wysokiego ciśnienia, czy da się bez rozbierania ? - Jak sprawdzić wtryski ? - jak zbadać VAGiem wypadanie zapłonów ? P.S. A czy w tym modelu występują klapy w kolektorze ssącym ? Czy mogą mieć wpływ na taką pracę ? Pozdrawiam Paweł
darkle Opublikowano 3 Czerwca 2013 Opublikowano 3 Czerwca 2013 Wypadanie zapłonów sprawdzisz w VAG w Engine>Measuring block>grupa 15 i 16 misfire detection countner. Ale pewnie nic nie pokaże skoro cewki są ok. Przede wszystkim to kwestia ustalenia czy te drgania sa spowodowane nierówną praca silnika czy czymś mechanicznym jak wymienione już poduszki czy dwumasa. Jeśli nierówna praca to zacząłbym od sprawdzenia całego dolotu razem z odpowietrzaniem silnika pod kątem nieszczelności.
domialex Opublikowano 3 Czerwca 2013 Opublikowano 3 Czerwca 2013 Poprzez wypadanie zaplonow mozna sprawdzic wlasnie tez wtryski. Ale faktyczne ty bardziej obstawial bym na pompe. Sprawdzic ja mozesz manometrem czy wytwarza prawidlowe ciscnienie. Jaki ma byc prawidlowe to moge ci w czwartek sprawdzi jak bede w pracy jak mi wyslesz vin ---------- Post dopisany at 17:15 ---------- Poprzedni post napisany at 17:13 ---------- Klapy w kolektorze masz w wolnossacych v-kach
ekonom Opublikowano 4 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 4 Czerwca 2013 Wtryski, cewki i wypadanie zapłonów sprawdzone. Wszystko działa prawidłowo. Została by tylko pompa wysokiego ciśnienia. Jakie ciśnienie nominalne powinno być na manometrze ? Pozdrawiam Paweł
domialex Opublikowano 7 Czerwca 2013 Opublikowano 7 Czerwca 2013 Juz pisalem ze spr ci to w czwartek. Tylko wyslij mi vin na pw ---------- Post dopisany 07-06-2013 at 13:51 ---------- Poprzedni post napisany 04-06-2013 at 19:33 ---------- cis dochodzace do pompy na wlaczonym zaplonie okolo 6 bar, cisnienie wychodzace z pompy przy temp plynu chlodniczego ok 85 stopni okolo 50 bar na wolnych obrotach i okolo 110 bar w okreslonych punktach pracy
mario62 Opublikowano 18 Marca 2015 Opublikowano 18 Marca 2015 Wita EKONOM, Jak skończył się Twój problem. Mam podobną przypadłość - "dreszcz" na wolnych obrotach. Świece wymienione, cewki sprawdzone, Napięcie do cewek ok. Wymieniona rolka alternatora. Na VAGiu wychodzi na 4. cylindrze więcej wypadających zapłonów niż na pozostałych 3 cylindrach. Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się