wojthass Opublikowano 30 Maja 2013 Opublikowano 30 Maja 2013 Witam, z racje tego ze seryjne tarcze i klocki do wymiany, trzeba wrzucić coś lepszego no i zdecydowałem się na 320/288. Czy cena takiego zestawu jak i sam zestaw jest ok? Plus do tego nowe klocki. AUDI A4 8E ZACISKI JARZMATARCZE KLOCKI 320/288 P/T (3274006804) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. Na forum nic nie widziałem a ta aukcja wisi już długo więc to żadna okazja raczej.
Dev Opublikowano 30 Maja 2013 Opublikowano 30 Maja 2013 Juz po temacie A tak dla Twojej wiedzy to oferta jest tzn była bardzo dobra. Tylko gosc zle ja zatytulował na allegri i dlstego tak dlugo wisiała
wojthass Opublikowano 31 Maja 2013 Autor Opublikowano 31 Maja 2013 Szlag by to trafił Przyznać się kto kupił
MAGIC87 Opublikowano 31 Maja 2013 Opublikowano 31 Maja 2013 musisz lukac po tematach kto zrobic swapa hebli... nauczka na przyszłosc e lepiej wrzucic samo foto bez akcji
MAT1000 Opublikowano 31 Maja 2013 Opublikowano 31 Maja 2013 Obserwowałem ją od samego początku, cena systematycznie spadała i końcowa oferta była bardzo dobra. Kolego jak chcesz coś kupić to nie chwal się tym na tak licznym forum, szczególnie że cena była zachęcająca.
Dev Opublikowano 31 Maja 2013 Opublikowano 31 Maja 2013 Info poszlo do mnie ale ja tego nie kupilem Bo bylo by to sk***ysynstwo. Poza tym ja nie sprzedaje na uzywanych tarczach i klockach
rav-tdi Opublikowano 31 Maja 2013 Opublikowano 31 Maja 2013 Ja mam na sprzedaz kpl 320/288, wczoraj właśnie skonczyłem swap u siebie na 345/300, w razie co pisac na priv, pozdro
kivlov Opublikowano 31 Maja 2013 Opublikowano 31 Maja 2013 Powiedz lepiej jak to 345/300 się spisuje w porównaniu do 320/288
rav-tdi Opublikowano 1 Czerwca 2013 Opublikowano 1 Czerwca 2013 Definitywnie BEZ PORÓWNANIA!!! Zaciski 6cio tłoczkowe i tarcze 345mm to juz była mega różnica, mimo, że zestawik nie był jeszcze dotarty, następnie wymieniłem tył na 300mm went. i pojechałem wymienić płyn - jakąś tam maszynką ATE pod cisnieniem 1bara i powiem, ze hebelki są mega czułe, mega ostre i juz łeb urywa, a co dopiero gdy wsio sie w pełni dotrze. Ogólnie ZDECYDOWANIE POLECAM, na 1000% warto. P.S. Był jedynie mały problem z osłonami tarcz hamulcowych przód, bo podczas skręcania wszystkiego cos gdzies sie nieco podgięło i szorowało o tarcze, no i musiałem koło zdejmować żeby pokrętośrubem poodginac co nieco, a z dołu jest na prawde mega mała przerwa pomiędzy tarczą a osłoną, swoją drogąm ciekawe czy jest jakas inna osłona, która psuje p&p i wtedy teoretycznie może nie byłoby problemu obcierania... no ale człowiek sie uczy na błędach
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się