Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wibracje na biegu jałowym


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jak kupiłem 2lata temu autko to też miałem wibracje, całe szczeście trafiłem do odpowiedniego warsztatu i do tej pory odpukać bujanka po mieście:wink: bez wibracji, dlatego można temat ogarnąć, więc odpowiedzi ten typ tak ma można wsadzić między książki.

Opublikowano
Jak kupiłem 2lata temu autko to też miałem wibracje, całe szczeście trafiłem do odpowiedniego warsztatu i do tej pory odpukać bujanka po mieście:wink: bez wibracji, dlatego można temat ogarnąć, więc odpowiedzi ten typ tak ma można wsadzić między książki.

No to chwal się co zostało zrobione że przestało bujać...

Opublikowano
Jak kupiłem 2lata temu autko to też miałem wibracje, całe szczeście trafiłem do odpowiedniego warsztatu i do tej pory odpukać bujanka po mieście:wink: bez wibracji, dlatego można temat ogarnąć, więc odpowiedzi ten typ tak ma można wsadzić między książki.

Miałeś wibracje, czy leciutkie bujnięcia co jakiś czas na wolnych obrotach ?

---------- Post dopisany at 16:47 ---------- Poprzedni post napisany at 16:44 ----------

Po wymianie rozrzadu telepanie zaniklo... nie wiem na jak dlugo ale jednak:)

Telepania też bym nie wrzucił do jednego wora z lekkimi bujnięciami :whistling:

Opublikowano

U mnie wyszło że czwarty wtrysk na wolnych obrotach ma lekko inne parametry

Opublikowano

Nie mam BRE za to BLB i po wywaleniu wałków, czyszczeniu pompek ultra dźwiękami, nowymi uszczelnieniami pompek, ponownym ustawieniu rozrządu, zmniejszeniu lekko obrotów na biegu jałowym - silnikiem i tak lekko telepie na luzie, poprawa jest dopiero jak silnik uzyska temperaturę roboczą tj 90 C.

Ale ostatnio zauważyłem stojąc za autem po odpaleniu że widać taki telepanie na końcówkach wydechu więc w grudniu jak zawitam w polszy to wymienię wszystkie plecionki na wydechu - może przy 260 tys km już się zużyły...

Opublikowano

Powiem tak, wymieniłem wczoraj dwumas na nowy bo miałem problemy ze sprzęgłem a bujanie dalej jest. Więc te lekkie (nie duże nie mylić z szarpaniem itd) bujnięcia to chyba norma. Winne są te cudne wałki przy pompie oliwy. Umnie wtryski wszystkie dobre, rozbierałem silnik z każdej strony i nigdzie luzów nie ma.

Opublikowano

nie zwracam na to uwagi już dawno. Jak będę na przeglądzie w servisie to zobaczymy co oni powiedzą.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...