Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Kolejne poTURBOWANE 1,8 ale tym razem w quattro


GRYFI

Rekomendowane odpowiedzi

A wymienią krasnoludki? Nie narzekam bo jak zostaję dłużej przy jednym aucie to i tak są inne rzeczy do zrobienia a dodatkowo traci się sporo na wartości auta. Tak źle i tak nie dobrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A wymienią krasnoludki? Nie narzekam bo jak zostaję dłużej przy jednym aucie to i tak są inne rzeczy do zrobienia a dodatkowo traci się sporo na wartości auta. Tak źle i tak nie dobrze.

Sam siebie okłamujesz :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A wymienią krasnoludki? Nie narzekam bo jak zostaję dłużej przy jednym aucie to i tak są inne rzeczy do zrobienia a dodatkowo traci się sporo na wartości auta. Tak źle i tak nie dobrze.

Sam siebie okłamujesz :wink:

nie bardzo rozumiem o co ci chodzi. Tak już mam, że lubię zmiany aut i mimo to, że wszystkie są podobne, to jednak każda z moich audików była w innej specyfikacji. Klika z nich trafiło do klubowiczów/forumowiczów tu i na A6 i mam z nimi kontakt.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A wymienią krasnoludki? Nie narzekam bo jak zostaję dłużej przy jednym aucie to i tak są inne rzeczy do zrobienia a dodatkowo traci się sporo na wartości auta. Tak źle i tak nie dobrze.

Sam siebie okłamujesz :wink:

nie bardzo rozumiem o co ci chodzi. Tak już mam, że lubię zmiany aut i mimo to, że wszystkie są podobne, to jednak każda z moich audików była w innej specyfikacji. Klika z nich trafiło do klubowiczów/forumowiczów tu i na A6 i mam z nimi kontakt.

Chodzi o to że tutaj narzekasz że znowu robisz rozrząd, że znowu tyle kasy, no to może najwyższy czas zostać dłużej z jakimś audi? Zmiany aut są fajne ale po co tak robić? Lepiej zainwestować w jedno i mieć perełkę a tak to wiecznie coś trzeba zrobić.

Tyle:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale wtedy to będzie to samo auto, znane i choć można zmieniać felgi, zderzaki itd ale nie ma tego dreszczyku i podniecenia. Może i racja że powinienem mieć auto dłużej niż rok bo taka jest mniej więcej średnia ale jak to zrobić gdy chce sie już zmienić na coś innego? Zobaczymy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak już zmieniać do na polifta..ja tam nie widze sensu zmiany fury w tej samej budzie :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest pół polift - halogeny ze szkłami, białe zegary itd. Auto jest z lutego 2001 a pełny lift był w 06.2001. Poza tym ja bardziej kupuje stan a nie bajery i dla tego nie przeszkadza mi to, że nie mam poliftowego grilla i lamp a 1,8t w q jeszcze nie miałem, poza tym to moje pierwsze audi z gazem.

---------- Post dopisany 13-06-2013 at 21:15 ---------- Poprzedni post napisany 08-06-2013 at 19:24 ----------

ciąg dalszy prac...

sprzęgło wysoko brało więc skrzynia musiała wyjść co w q nie jest takie łatwe.

Okazało się, że winne jest łożysko oporowe...

IMAG0355.jpg

przy okazji tarcza też poszła do wymiany

IMAG0353.jpg

IMAG0357.jpg

IMAG0359.jpg

IMAG0360.jpg

zrobiłem przy okazji drobny wyciek płynu chłodzącego i geometrę.

---------- Post dopisany 15-06-2013 at 22:24 ---------- Poprzedni post napisany 13-06-2013 at 21:15 ----------

dzisiejsze prace...

nowa pompka sprysków lamp bo stara umarła chba dość dawno sądząc po stanie.

no i blenda posza w czrny porowaty mat bo i tak była uszkodzona to stwierdziłem, że można spróbować.

IMAG0371.jpg

IMAG0373.jpg

IMAG0374.jpg

trochę widać miejsce uszkodzenia alę bedzie poprawka...

IMAG0375.jpg

IMAG0376.jpg

---------- Post dopisany 16-06-2013 at 22:19 ---------- Poprzedni post napisany 15-06-2013 at 22:24 ----------

kolega siemian pomógł dziś pokodować kilka rzeczy bo nie było wszystko tak jak być powinno. Nie maiłem na przykład domykania szybek z pilota i ryglowania drzwi po przekroczeniu 15 kmh ale już mam :banan:

---------- Post dopisany 18-06-2013 at 20:15 ---------- Poprzedni post napisany 16-06-2013 at 22:19 ----------

Znowu ZONK. Zaczęło się świecić ciśnienie oleju. Kupiłem czujnik ciśnienia i pompę tylko z czasem kiepsko.:kwasny:

---------- Post dopisany 20-06-2013 at 17:57 ---------- Poprzedni post napisany 18-06-2013 at 20:15 ----------

Nowa pompa oleju...

IMAG0397.jpg

... już w aucie.

IMAG0398.jpg

IMAG0399.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ty to się chłopie ojeździsz róznymi audikami, masz przegląd silników w jednym palcu:decayed: nie żal Ci któregos audika?

do którego chętnie byś wrócił? mniemam że najfajniej jeździło się 4,2 290KM:kox:?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Marcin :shock3: znowu zmiana furki :wink::naughty: to już jest jakieś zboczenie :grin: :grin: graty wozidła : Thumbup1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Marcin :shock3: znowu zmiana furki :wink::naughty: to już jest jakieś zboczenie :grin: :grin: graty wozidła : Thumbup1:

no w porównaniu z twoim nowym jeździdełkiem to to jest trabant :grin:

---------- Post dopisany at 21:22 ---------- Poprzedni post napisany at 21:20 ----------

ty to się chłopie ojeździsz róznymi audikami, masz przegląd silników w jednym palcu:decayed: nie żal Ci któregos audika?

do którego chętnie byś wrócił? mniemam że najfajniej jeździło się 4,2 290KM:kox:?

żal mi wszystkich ale po czasie.

najlepiej to mi się jeździlo niebieską a6 ale najwięcej emocji zapewniała esa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...