mosqitt Opublikowano 2 Czerwca 2013 Opublikowano 2 Czerwca 2013 Witam, gorąca prośba o przejrzenie logów, auto ojczulka cordoba ASV (w standardzie 110KM), auto bez katalizatora, z relacji w pewnym momencie nie chce już przyśpieszać. Nie wiem czy to jakiś zawór, przepływka, gruszka, bądź zapieczone łopatki? Błąd który się pojawia: Control Module Part Number: 038 906 018 FB Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0110SG 2167 Software Coding: 00005 Work Shop Code: WSC 06402 1 Fault Found: 17958 - Charge Pressure: Control Deviation P1550 - 35-10 - - - Intermittent Statyczne: Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 007 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 018 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 023 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM BS: Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Dynamiczne: Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Będę wdzięczny za sugestie. pzdr
vauxhall95 Opublikowano 2 Czerwca 2013 Opublikowano 2 Czerwca 2013 Podmien n18 z n75 bo cos dziwnie te turbo przeladowuje.Ale jest opcja ze bedzie do wyjecia
mosqitt Opublikowano 2 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 2 Czerwca 2013 podobno były zamieniane i bez poprawy. Możliwe że oba się skończyły? Co masz na myśli pisząc "do wyjęcia", czyszczenie?
Sztomel Opublikowano 3 Czerwca 2013 Opublikowano 3 Czerwca 2013 Wygląda to tak jakby sztanga przy turbo nie odbijała do końca w górę z gruchy aby zbić przeładowanie więc albo sztanga zacina się wewnątrz gruchy albo sama zmienna geometria. Proponuję najpierw wykręcić z turbo samą gruchę ze sztangą bo jeśli tylko ona się przycina to szkoda rwać całe turbo z silnika. Przy tym przeładowaniu przepływka to trup.
mosqitt Opublikowano 3 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 3 Czerwca 2013 Ta przepływka też była podobno podmieniana, ale nie dam sobie ręki uciąć że na właściwą, znając pomysłowość ojca ;] Dobra sprawdzimy w takim razie to co sugerowaliście.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się