Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Proszę o anazilę logów dynamicznych 1.8t po virusie


SzamiNL

Rekomendowane odpowiedzi

Przy 3600obr/min masz 27ms wtrysku, zapętlania nie ma
Twój program też jest marnej jakości i zapętla wtryski....

Może się ktoś w końcu określić po czym poznać zapętlone wtryski w 1.8T?

Takich cytatów jak wyżej mógłbym wybrać z forum dużo więcej i za każdym razem są inne odpowiedzi więc o co kaman?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może się ktoś w końcu określić po czym poznać zapętlone wtryski w 1.8T?

Policz sobie

60/ obr * 2 * 1000

np obroty 6000

60/6000*2*1000 = 20ms

Jeżeli masz więcej przy takich obrotach to masz zapętlanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skąd się biorą wartości 60,2 i 1000 to są jakieś stałe niezależnie od wielkości wtrysków stosowanych w 1.8T? Dlaczego Gregor twierdzi, że pętli. Odnosząc się do innych wątków zauważyłem wiele teorii ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

60 bo minuta ma 60sekund

1000 bo sek ma 1000 mili sekund

2 bo silnik czterosuwowy i trzeba 2 obroty silnuka na pełen cykl pracy- jakoś tak

Gregor dobrze twierdzi że petli ale przy logu podanym przezemnie.

6000obr i 20,28ms to już za dużo

(To nie z mojego auta)

Tapatalk

---------- Post dopisany at 06:42 ---------- Poprzedni post napisany at 06:36 ----------

to jeżeli chodzi o ajl to ma fabrycznie zrypany soft? ok.22m/s jest.

Przy jakich obrotach?

Jeżeli przy 6000 obr. to pętli, ale niekoniecznie wina softu.

Wystarczy że pompa paliwa nie domaga albo wtryski słabe

Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

praktycznie każdy ajl którego miałem ma powyżej 20m/s przy jakich obrotach tego nie sprawdzałem,ale w tygodniu zrobię loga dla ciekawości

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

60 bo minuta ma 60sekund

1000 bo sek ma 1000 mili sekund

2 bo silnik czterosuwowy i trzeba 2 obroty silnuka na pełen cykl pracy- jakoś tak

No i git o to chodziło ;)

Orientujesz się może jak w autach po chipie rozpoznać z logów przyczynę zbyt długiego czasu wtrysku? Mianowicie chodzi mi o to jak sprawdzić czy problem długiego czasu leży w skopanym sofcie ECU, czy np. w układzie paliwowym samego auta. Jest na to sposób czy najlepszym wyjściem jest wgranie serii bo jak by nie było do serii najlepiej się odnieść. ;)

praktycznie każdy ajl którego miałem ma powyżej 20m/s przy jakich obrotach tego nie sprawdzałem,ale w tygodniu zrobię loga dla ciekawości

AJL ma chyba większe wtryski od braci 150KM i moim zdaniem zakładając, że wszystko jest sprawne w serii powinien mieś czasy wtrysku poniżej 20ms.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

AJL ma takie same wtryski jak AEB. To jest ten sam silnik tylko soft jest mocniejszy.

Problem czasu wtrysku diagnozuje się prosto - zapinając manometr na listwe paliwową i obserwacja wskazań podczas pelnego obciązenia. jesli cisnienie jest zbyt niskie to pompa zlom, jesli nie przyczyny szukasz w sofcie, dolocie , dziurach itp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

AJL ma takie same wtryski jak AEB. To jest ten sam silnik tylko soft jest mocniejszy.

Problem czasu wtrysku diagnozuje się prosto - zapinając manometr na listwe paliwową i obserwacja wskazań podczas pelnego obciązenia. jesli cisnienie jest zbyt niskie to pompa zlom, jesli nie przyczyny szukasz w sofcie, dolocie , dziurach itp

dokładnie tylko jeszcze w 12-sto letnim aucie regulator może być zrypany to i 24m/s osiągają wtryski a to z kolei z LPG problem ale tu kolega gregor10 się wypowie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...