Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Proszę o anazilę logów dynamicznych 1.8t po virusie


SzamiNL

Rekomendowane odpowiedzi

to są moje pierwsze logi także proszę o wyroumiałość logowałem sie w grupy 002,006,010,011,020,031,115,118,120 mniej więcej 1500-4500 obr/m na 3 biegu w deske.

interesuje mnie turbo bo niby idzie mi 2bar na turbine (opinia mechanika) mam nowy katalizator 2x sonde, N75, swice i 1x cewka

002_vcds.jpg

006_grupa.jpg

010_grupa.jpg

011_grupa.jpg

020_grupa.jpg

031_grupa.jpg

115_grupa.jpg

115_grupa.jpg

118_grupa.jpg

120_grupa.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jedna uwaga, logi dynamiczne robimy od 1000 obr/min do odcinki

kiedy swiece zmieniałeś ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w tygodniu zrobię nowe logi, ale czy z tych da się coś wyczytać ? bo jutro mam wizytę u mechanika (mieszkam w hollandii) który twierdzi, że cisnienie na gruche WG idzie z 2 bar i dlatego mi turbo nie ,,ciągnie''jak powinno. Dodam, że notorycznie co ok 100km wita mnie cheak engine 16804 katalizator system bank1

---------- Post dopisany at 22:10 ---------- Poprzedni post napisany at 22:07 ----------

swiece zmieniałem z 3 tygodnie temu bo z uszczelki z pod dekla trochę oleju na nie poleciało to odrazu nowa uszczelka czyszcznie całego układu odmy + nowe rurki i oringi i 1 nowe cewke bo juz przerywało na 1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

doładowanie masz 1 bar tylko vag podaje cisnienie łacznie z cisniem atmosferycznym . program jest strasznie harkorowy po pierwsze jest za ubogo w paliwo i zapłon jest za agrsywny dlatego jest spalnie stukowe . upalnie auta na takim programie grozi potopieniem tłoków . bład o małej skutecznosci kata jest nastepstwem tego programu .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

doładowanie masz 1 bar tylko vag podaje cisnienie łacznie z cisniem atmosferycznym . program jest strasznie harkorowy po pierwsze jest za ubogo w paliwo i zapłon jest za agrsywny dlatego jest spalnie stukowe . upalnie auta na takim programie grozi potopieniem tłoków . bład o małej skutecznosci kata jest nastepstwem tego programu .

czyli co wypadało by jako 1 zrobić ? bo już naprawdę tyle rzeczy powymieniałem a tu nawet nie spota nikt nie zorganizuje i nie mam gdzie na dobrą diagnozę podjechać dodam,że ten błąd 16804 wyskoczył po zatankowaniu w polsce Vpovera 99%

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SzamiNL - kto Ci robił ten program ? jest totalny balagan, AFR za wysoki , jest mega ubogo jak na 1 bar boostu, na pewno temperatura spalin EGT jest kosmicznie wysoka, skutkiem tego masz duża korekcja spalania stukowego na logach pomimo tego że wymieniłeś świece, co grozi wypaleniem dziury w tlokach , a potem zaworów wydechowych w glowicy jesli bedziesz dalej tak jezdził tak jak german81 piszę.

Do tego jeszcze masz bardzo małe wyprzedzenie zapłonu, które zmniejsza osiągi i podnosi egt, przez to to auto jedzie jakby chciało a nie mogło mimo że jest 1bar doładowania. Przy poprawnym wystrojeniu tego auta jechało by ono lepiej na 0.7bara niż teraz na tym 1barze, juz nie wspominająć że paliwa by duuzo mniej zużywał niż teraz . Turbina i silnik tez miały lżej.

Apropo ten mechanik się to się chyba przejęzyczył że 'idzie 2bary doładowania na turbine', bo jesli faktycznie tak myśli to lepiej go zmień czym prędzej bo nie ma on pojęcia o 1.8T. na logach masz 2000mbar boostu odejmując 1000mbar cisnienia atmosferycznego turbina pompuje 1000mbar czyli 1 bar a nie 2 tak jak mechanik Ci powiedział :)

Widzę że jesteś z gliwic to najlepiej będzie jak pojedziesz do kolegi german81 nie na takiego auta którego by german81 nie uzdrowił. Ogarnie Ci auto , usunie wszelkie niesprawności, skoryguje się program tak żeby było full Profesjonalnie a nie jakieś druciarskie chipy ktore tylko zabijaja motorownie.

Pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

auto już kupiłem po chipie wszystko było elegancko aż do wspomnianego zatankowania Vpowera i tak już dojechałem do NL i zaczeły sie wymiany kata itd. Nie chcę do PL jechać tym autem żeby się nic nie stało po drodzę jestem nawet skłonny zaprosić komuś z polski kto mi to ogarnie w hollandi w zamian za przejazd np busem w 2 strony i weekend w amsterdamie :) bo widzę, że tylko polak to ogarnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zbyt uboga mieszanka doyebała Ci katalizator, bedzie do wymiany albo trzeba bedzie usunac drugą sondę z ECU

ta druga opcja jest właściwsza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do usunięcia 2 sondy komputerowo to już na 8 warsztatach pytałem i nikt nic nie wie :)

Auta nie piłuje średnie spalanie pokazuje mi ok 7,9l jak niedzielny kierowca heh chociaż tragedii nie ma fajnie ciągie, ale to nie jest to co kiedyś. jeśli mogę tak jechać 1200km to chętnie się z kimś umówię na ogarnięcie mi auta

albo jak ktoś z Wrocławia i ma wolny weekend to nawet samolot mogę zaklepać wizzairem wrocław-eindhoven

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to pisz do german81 i Ci ogarnie auto , jeszcze bedziesz zaskoczony efektami, w nl watpie zebys znalazl kogos kto Ci to ogarnie bo tam to ciezko znalezc kogos ogarnietego wiem z autopsji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam dostęp do vaga i kabla (zamawiany z chin) niby oryginalny kolega sobie zamówił, ale też jest zielony w temacie. Może ktoś podpowiedzieć czy samemu mogę AFR ustawić i jak. Do kolegi german81 już napisałem ale o tej godzinie raczej nie odpisze ;)

z tego co rozumię aby wyznaczyć AFR trzeba zlogować grupę 031 przy dynamicznej próbie (trzeci do odcinki). Następnie wartość 14,7 mnożymy przez aktualne odczyty z sondy lambda i mamy wartość afr dla poszczególnych obrotów (obciążenia silnika) Przykładowo odczytana wartość z lambdy 0.85 daje 14,7 x 0,85 = 12.5 czyli afr jest 12.5 ale czy i jak można skorygować tą dawkę za pomocą Vaga ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

vagiem tylko odczytasz, raczej nic nie zdziałasz

zawsze możesz kupić drugi ECU z oryginalnym programem i przyjechać do Polski

KOMPUTER SILNIKA VW AUDI 1.8T AVJ 8E0906018B (3291713744) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba jeszcze usunac immo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba jeszcze usunac immo

No jasne lub odczytanie pinu i zakodowanie kluczyków

U mnie w A3 robiłem

Jak dobrze pamiętam to dało się odpalić auto z tym interfejsem - klucze nie zaprogramowane

20130427171727_38286.jpg

W B6 chyba też się da

Ale to już inny temat

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

vagiem tylko odczytasz, raczej nic nie zdziałasz

zawsze możesz kupić drugi ECU z oryginalnym programem i przyjechać do Polski

KOMPUTER SILNIKA VW AUDI 1.8T AVJ 8E0906018B (3291713744) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

Pomysł nie głupi i cena tego ECU idealna 150zł ale czy na pewno wystarczy przełożyc komputer i na nowo zaprogramować immobilajzera ? czy jest troche bawienia się z tym?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie praktykowałem tego ale były tematy że podmieniali ecu bo prawdopodobnie coś w nim uszkodzone i działało

Do mojego BFB jest droższy

Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znalazłem nie daleko ode mnie 1 firme chiptuningową :) jak sie tylko dodzwonię to umawiam audiczke na nowe strojenie 225Euro ale grawancja 5lat itd. Zobaczę zresztą na miejscu może jakoś to ogarną a potem pomyślę o tym innym ECU. Chiptuning Audi a4 b5 1.8 turbo 150pk może przetłumaczy translate jak komuś otworzy się stronka.

Środa po 15 jestem tam umówiony może coś wymodzą może strojenie ECU pomoże jak to nie mechaniczna usterka ?

---------- Post dopisany 05-06-2013 at 18:19 ---------- Poprzedni post napisany 03-06-2013 at 16:44 ----------

A więc tak auto jeszcze ''się robi'' jutro odbiór - zakładanie nowego chipa

tu mam fotkę starego wlutowany w ECU ...

20130605_151319.jpg

Z tego co zrozumiałem od kolesia plomby (zerwane) na kompie założone były przez profesjonalną firmę tuningową ale sam chip co jest wlutowany już NIE! ma inne numery niż powinny mieć coś chyba G 0004 i są problemy przy zczytaniu danych no i same luty pochytane strasznie amatorsko. Nie wiem czy to się wszystko jakoś kupy trzyma co pisze bo to dla mnie nowinki więc proszę o wyrozumiałosć. Jak tylko odbiorę auto to przetłumacze wszystkie papiery od nich i wrzucę na forum

---------- Post dopisany at 18:52 ---------- Poprzedni post napisany at 18:19 ----------

20130605_151924.jpg

02-10-05 na naklejce a audi z 2001 czyli nawet ECU był podmieniany już przez innego własciciela i dlatego też takie są jaja

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czasem jeżeli ktoś zmienia mapę wprowadza swoje zabezpieczenia i dlatego nie można sczytać

Nie bardzo widać co to za układ ale wydaje mi się że to 29f400 lub 29f800

Programowało się kiedyś takie w dawnych pionierach od Cyfry+, chyba że to inny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki chłopaki za całą pomoc za każde Wasze info. Może w końcu audi odżyje i da trochę radości. Ja sam bedę miał jutro wiecej informacji co mi tam wsadzili i co mi wyjeli :)

Przed Po o ile w góre

110 Kw / 150 PK 140 Kw / 190 PK 30 Kw / 40 PK

210 Nm 290 Nm 80 Nm

222 km/h 235 km/h 13 km/h

tam ma być :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...