Skocz do zawartości
IGNOROWANY

blow off recyrkulacyjny do 1.8t AEB ?


pafcioA4

Rekomendowane odpowiedzi

pytanie na czasie. u mnie zawór dv do wymiany, więc zastanawiam się czy nie kupić właśnie takowego zaworu. tylko że ja mam b6 avj. a tak ogólnie to gdzie nie czytam to właśnie odradzają blowa do 1.8t

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze walic Ci błędy bo przepływka bedzie wyłapywała, ogolnie jest jeszcze w properfect jak sie nie myle blow off podwójny co montujesz jedna czesc pod ori a druga bedzie Ci fiukac:P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy moze ktos z Was orientuje sie czy cos takiego podejdzie do 1.8t i czy nie bedzie z tym problemow??

Blow off recyrkulacyjny Audi 1.8T VW Saab Volvo DV (3242787321) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

to jest Dv tylko po prostu mocniejsze bez problemu podejdzie i będzie działać jak powinno na dodatek masz 2 mocniejsze sprężyny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zwykły DV, chamska podróba Forge-a

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zwykły DV, chamska podróba Forge-a

dokładnie ale daje sobie radę ja nie narzekałem bo jeździłem na takim 1,5 roku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

słychać tyle co na serii z tym dv.

b-off będzie działać bez problemu w 1.8t, ale tylko tych bez map sensora.

proprefekt ma w ofercie hybrydę blow off/dv podobną do forga, kosztuje chyba teraz coś koło 350zeta.

mam taki zaworek jeszcze z wersji testowej i działa jak powinien.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak masz Tip i stozek albo filtr itg to slychac a jak seyjna puszka to nie zbyt. No i kwestia jeszcze jakie masz doladowanie. Jak jest wieksze to mocniej slychac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak chcesz żeby ci fukało i nie było problemów z zalewaniem itd to jest sprawdzony dv/bov firmy "THE SUN" Hybryda. Mam znajomego co testował już chyba wszystkie istniejące bovy na rynku, i albo falowały obroty albo gasł itd aż kupił THE SUN,zamontował i chwali już od paru miechów jeździ i niema żadnych problemów, miałem przyjemność się przejechać i jest zaje.....e :) Wali jak stuningowane Subaru:) jest tylko jedna wada:( kosztuje prawie 500zł:(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie ten co wkleiliście z allegro . Ten o którym pisałem masz w linku poniżej:

The SUN Motorsports Hybrid BOV BLOW OFF Zawor Upustowy Wałbrzych ? Tablica.pl

tu jest po nawet atrakcyjnej cenie 299zł normalnie kosztuje 499zł sam go chyba nawet łykne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeszcze panowie jedna uwaga. żeby bov czy hybryda działały tak jak powinny, muszą być dwu tłoczkowe.

inaczej na zamkniętej przepustnicy będzie dziura w układzie i cyrki się będą działy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

juz teraz to glupi jestem calkowicie dostalem odpowiedz ze moge sobie cos takiego zalozyc bo moj audi jest na jednej sondzie....

Tuning, modyfikacja silnika, separator oleju, tuning silnika, dv producer i engine parts

---------- Post dopisany at 13:09 ---------- Poprzedni post napisany at 13:08 ----------

a i dodam tylko ze to mialby byc ten the sun super street

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

juz teraz to glupi jestem calkowicie dostalem odpowiedz ze moge sobie cos takiego zalozyc bo moj audi jest na jednej sondzie....

Tuning, modyfikacja silnika, separator oleju, tuning silnika, dv producer i engine parts

---------- Post dopisany at 13:09 ---------- Poprzedni post napisany at 13:08 ----------

a i dodam tylko ze to mialby byc ten the sun super street

też właśnie do nich dzwoniłem i powiedzieli mi dokładnie to samo, że jeśli mam 1 sondę i nie mam Map sensora to podejdzie bez problemu ten THE SUN SUPER STREET gdyż jest to zawór nowej generacji na dwóch tłoczkach. Chwilowo go niemają dostawa ma przyjść pod koniec czerwca wiec takowy zakupię,przetestuje i wrzucę filmik jak coś:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zwykły DV, chamska podróba Forge-a

dokładnie ale daje sobie radę ja nie narzekałem bo jeździłem na takim 1,5 roku

Inkognito a jakos specjalnie trzeba serwisowac takie DV-ki ? Chodzi mi o to ze mam takowy i jezdze na zoltej sprezynie ( ~0.9B w peaku 1Bar) wszystko jest ok tylko ciekawi mnie czy co jakis czas trzeba przesmarowac bialym smarem bo taki widzialem jak byl nowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawor trzeba rozebrac i umyc benzyna.

Wygladzic tloczek z gniazdem i nasmarowac syntetycznym smarem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...