Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B5 ADR ADP Termostat


Gość Kaziu_Wichura

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Całość płynu na pewno nie zleci. Co do zmiany termostatu to nie ma potrzeby ruszać pompy, żeby do niej się dostać trzeba cały przód ściągnąć :decayed:

Opublikowano

No to z pompą mi ulżyło. Co do płynu to chyba na chwilę zjadę, spuszczę i wjadę raz jeszcze zamontować nowy termostat :-)

Dzięki

Opublikowano

Podłączę się do pytania ponieważ mój samochód ma niby temperature 90 st ale nie do końca strzałka zatrzymuje sie przed 90 st i na wyśietlaczu mam max 87 - 88 st co może być przyczynną ?

]wpynwy7d.jpg

]2zsu7r8f.jpg

Opublikowano

cały czas mam tak samo,i wszystko jest w porządku,

niczym bym się nie przejmował,

Opublikowano (edytowane)

wszystko jest ok u mnie w 1.8 T też jest w granicach 88-91C


do 1.8 i 1.6 kupujcie termostaty o nr 4264.87d.

jest o wiele tańszy a działa prawidłowo .

Edytowane przez rafal9119
Opublikowano

Całość płynu na pewno nie zleci. Co do zmiany termostatu to nie ma potrzeby ruszać pompy, żeby do niej się dostać trzeba cały przód ściągnąć :decayed:

Okazało się, że jednak pompę trzeba było ruszyć, bo nie było dojścia do jednej śruby. Widziałem na własne oczy :)

Na oko mamy takie same auta. Masz jakiś pomysł dlaczego u Ciebie pompy się nie rusza, a u mnie trzeba?

Opublikowano

Czytałem oczywiście. Ciekawy byłem tylko czym różnią się w oznaczeniach nasze samochody skoro w jednym jest dostęp, a w drugim nie ma. Nigdzie niestety nie znalazłem odpowiedzi. Chyba, że tam, gdzie pompy "nie trzeba" odkręcać, jest tak jak u mnie, ale na jakimś patencie się ją odkręca...

Opublikowano

Witam Panowie. Odgrzewam kotleta ponieważ każdy pisze co innego. Czytając posty od początku wszystkie strony dosłownie zdurnialem. Problem z moim AEB. Kilka dni temu wskazówka pokazywała 65-70'C jak przychamowalem pokazywała 90'C. Pomyślałem ze mało płynu. Dolalem na full bo był min. Wskoczyła wskazówka na 90'C i tak cały dzien było Ok. Na kolejny dzien wskazówka znów 65-70 więcej nie pójdzie.  Żadnych błędów vag. Na klimatroniku kanał 49- pokazuje tyle ile na blacie. Na kanale 51- równe 90. Poszedłem sprawdzić może nie zapięta wtyka od czujnika z tylu ale po dopięciu okazało się ze zielone piny. Wyczyściłem izopropanolem w spraju wyczyściłem lecz zero poprawy. Pytanie do was bo bardziej się znacie. Co wymienić termo czy czujnik?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...