Lolo-Krk Opublikowano 5 Czerwca 2013 Opublikowano 5 Czerwca 2013 Witam, mam takie małe pytanko, tylko nie najeżdżajcie od razu:) czytałem trochę na forum ale żadnych konkretów nie znalazłem które by mnie interesowały: Mam 1,8T 180KM seria. I planuje mody itd ale interesowała by mnie wymiana turbiny, i tu mam takie pytanko czy istnieje jakaś turbina pasująca p&p do mojego silnika czy bez wymiany kolektora itd się nie obejdzie?
krzysiekml Opublikowano 5 Czerwca 2013 Opublikowano 5 Czerwca 2013 k03s z bex-a k04-15 a tu reszta http://a4-klub.pl/turbo-chiptuning-tuning-mechaniczny-15/b5-b6-b7-modyfikacje-1-8t-1342/ znajdziesz tam odpowiedz co i jak
Lolo-Krk Opublikowano 5 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 5 Czerwca 2013 Własnie myślałem o K04-15 tylko nie byłem pewien, a co do Bex-A to nie jest może ta sama turbina co ja mam? bo ja też mam K03s
Remik-A4 Opublikowano 5 Czerwca 2013 Opublikowano 5 Czerwca 2013 ...moze takie a tak powaznie jak celujesz w K04-015 to tylko ORI nie ma mowy o chinskich podjeb... ktore kosztuja 4-5 razy mniej tu masz porownanie k04-015 | eBay Wiec najtansza opcja to 899 euro + przesylka do tego wypada zrobic jeszcze pare dodatkowych modow + program $$$$ aby calosc miala sens. przeczytaj ten temat - http://a4-klub.pl/turbo-chiptuning-tuning-mechaniczny-15/b5-b6-b7-modyfikacje-1-8t-1342/
Inkognito Opublikowano 5 Czerwca 2013 Opublikowano 5 Czerwca 2013 ja miałem chińską k04 i przez 1,5 roku nie mogłem na nią narzekać dmuchała sobie spokojnie 1,4 bara i ani nie mruknęła a ze mną nie miała lekko naj ważniejsze to dbać o turbo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Remik-A4 Opublikowano 5 Czerwca 2013 Opublikowano 5 Czerwca 2013 a teraz co jest, kolejny chinczyk ? rozne osoby testowaly K04 made in china... ja nie ale praktycznie wszystkim padly przed lub po 2000 mil
krzysiekml Opublikowano 5 Czerwca 2013 Opublikowano 5 Czerwca 2013 Nowa turbosprężarka Audi A4 A6 Passat 1.8T TUNING (3243038005) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.
Inkognito Opublikowano 6 Czerwca 2013 Opublikowano 6 Czerwca 2013 a teraz co jest, kolejny chinczyk ? rozne osoby testowaly K04 made in china... ja nie ale praktycznie wszystkim padly przed lub po 2000 mil Teraz nie ma juz auta.
Lolo-Krk Opublikowano 6 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 6 Czerwca 2013 masz zwykłe k03. sprawdzone w ASO mam K03s a nie k03 k03 była w 150km a ja mam AJL seryjnie 180km i turbo K03s ---------- Post dopisany at 14:43 ---------- Poprzedni post napisany at 14:34 ---------- ...moze takie http://i42.tinypic.com/2zrpctk.jpg a tak powaznie jak celujesz w K04-015 to tylko ORI nie ma mowy o chinskich podjeb... ktore kosztuja 4-5 razy mniej tu masz porownanie k04-015 | eBay Wiec najtansza opcja to 899 euro + przesylka do tego wypada zrobic jeszcze pare dodatkowych modow + program $$$$ aby calosc miala sens. przeczytaj ten temat - http://a4-klub.pl/turbo-chiptuning-tuning-mechaniczny-15/b5-b6-b7-modyfikacje-1-8t-1342/ Ten temat na forum mam przeczytany pare razy:) co do dalszych modów to pare rzeczy już tam siedzi min: wtryski 420cc sztywny Tip ze stożkiem PIPERCROSSA chwilowo IC z audi TT 225km mam jeszcze wydech od kata do końca 2,5" ale jeszcze nie założony:) i większą pompę paliwa z Audi S8 dlatego myśle jeszcze o turbo i wystrojeniu tego wszystkiego, nie chcę dużo celuje tak w max 240-250 km bardziej wole dużo niutów
wampir Opublikowano 6 Czerwca 2013 Opublikowano 6 Czerwca 2013 Bez dobrej k04 to jakoś tego nie widzę i jeszcze nie zapomnij o dobry sprzęgle bo ori się posypie
Lolo-Krk Opublikowano 6 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 6 Czerwca 2013 Bez dobrej k04 to jakoś tego nie widzę i jeszcze nie zapomnij o dobry sprzęgle bo ori się posypie a znasz jakąś dobrą firmę która robi dobre sprzęgło do 1,8T 132KW ?
Remik-A4 Opublikowano 6 Czerwca 2013 Opublikowano 6 Czerwca 2013 ...moze takie http://i42.tinypic.com/2zrpctk.jpg a tak powaznie jak celujesz w K04-015 to tylko ORI nie ma mowy o chinskich podjeb... ktore kosztuja 4-5 razy mniej tu masz porownanie k04-015 | eBay Wiec najtansza opcja to 899 euro + przesylka do tego wypada zrobic jeszcze pare dodatkowych modow + program $$$$ aby calosc miala sens. przeczytaj ten temat - http://a4-klub.pl/turbo-chiptuning-tuning-mechaniczny-15/b5-b6-b7-modyfikacje-1-8t-1342/ Ten temat na forum mam przeczytany pare razy:) co do dalszych modów to pare rzeczy już tam siedzi min: wtryski 420cc sztywny Tip ze stożkiem PIPERCROSSA chwilowo IC z audi TT 225km mam jeszcze wydech od kata do końca 2,5" ale jeszcze nie założony:) i większą pompę paliwa z Audi S8 dlatego myśle jeszcze o turbo i wystrojeniu tego wszystkiego, nie chcę dużo celuje tak w max 240-250 km bardziej wole dużo niutów "zwykle" sprzeglo nie wystarczy na dluzszy okres jeszcze oprocz wydechu trzeba wywalic kata ( wstawic ryrke, badz HFC ) i na dobra mape pojechac. Przy tych wszytkich modach i tak bedzie bardzo ciezko o 240-250 przynajmniej ja tak mysle ps. nie zapomnij o wiekszych hamulcach to podstawa
krzysiekml Opublikowano 6 Czerwca 2013 Opublikowano 6 Czerwca 2013 w ośce sprzęgło przy 230km wytrzyma,tylko na mokrej nawierzchni to sobie nie poszaleje
Lolo-Krk Opublikowano 6 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 6 Czerwca 2013 Słyszałem właśnie że powyżej 300Nm jest problem z ori sprzęgłem (ślizga) dlatego chciałbym wymienić ale nie znam żadnych dobrych firm,polecicie jakąś firmę?
omzig Opublikowano 6 Czerwca 2013 Opublikowano 6 Czerwca 2013 Sprzga samochodowe, regeneracja i tuning
Remik-A4 Opublikowano 8 Czerwca 2013 Opublikowano 8 Czerwca 2013 lub szukaj takiego AUDI A4 1.8 T TURBO QUATTRO SACHS DMF FLYWHEEL & CARBON KEVLAR CLUTCH KIT | eBay
Inkognito Opublikowano 8 Czerwca 2013 Opublikowano 8 Czerwca 2013 to czy sprzęgło wytrzyma to też jest pojęcie względne wszystko zależy od tego jak się jeździ takim autem... jeśli będziesz strzelał ze sprzęgła jeździł na pół sprzęgle i palił je to nie wytrzyma nawet wzmocnione... jeśli będziesz jeździł normalnie i z głową to nic się nie stanie moje jechało na 310Nm seryjne sprzęgło i dawało radę! ---------- Post dopisany at 18:59 ---------- Poprzedni post napisany at 18:57 ---------- a fakt hamulce to podstawa bo rozpędzić się łatwo a zatrzymać trudniej...
Lolo-Krk Opublikowano 9 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 9 Czerwca 2013 Co do hamulców to ten temat mam już zamknięty:) zawsze zmieniam heble po zakupie auta niezależnie czy je będe modził czy nie:) z przodu miałem seryjne tarcze 288mm teraz siedzą 312mm Zimmermann Sport z klockami ferodo Red Sift i oczywiście płyn Motul i przewody w stal oplocie. szkoda tylko że nie da się nic wymodzić z tyłem:( bo jak wiadomo z tyłu jest tarczo-piasta 245mm. łatwiej miałbym jakbym miał Quattro bo wtedy przeszczep z eski i problem z głowy hehehe
wampir Opublikowano 9 Czerwca 2013 Opublikowano 9 Czerwca 2013 ja mam z Tylu 255, pogadaj z kolegą Devastation. Swoja drogą skad pewność ze masz k03s? Patrzyles na tłoczenia na muszli albo na tabliczke znamionowa turbiny? Pojecie k03s jest czasami inaczej tłumaczone np. w usa k03-005 to niby k03 natomiast k03-029 to już dla nic k03s. Ty pewnie masz k03-029... Prawdziwe k03s to k03-073.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się