damianquattro Opublikowano 6 Czerwca 2013 Opublikowano 6 Czerwca 2013 Witam Wszystkich !! Mam pewien problem i bardzo proszę o pomoc. Od jakiegoś czasu zauważyłem, że jak puszcze gaz i auto spada z obrotów słychać dziwne dzwonienie i grzechotanie w silniku. Kiedy zaś dodam gazu to przestaje. Jak silnik jest zimny to nie ma reguły kiedy dzwoni,raz jak wchodzi na obroty raz jak z nich schodzi. Przedstawię dwa filmiki jak auto chodzi kiedy jest zimne i jak jest zagrzane. Link do filmiku jak auto jest zimne : Link do filmiku jak auto jest już zagrzane : CO TO MOŻE BYĆ ??
Śliwek Opublikowano 6 Czerwca 2013 Opublikowano 6 Czerwca 2013 posłuchaj czy to nie z tyłu pokrywy silnika. jeśli tak to luźny łańcuszek - pokrywa w góre i będzie wiadomo. Ps. te wtryski to mogli ci trochę lepiej zamontować...
damianquattro Opublikowano 8 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 8 Czerwca 2013 Pokrywa zaworów poszła do góry ale po mojemu to nie jest łańcuszek bo strasznie ciężko go ugiąć. Oto filmik jak to wszystko chodzi.
bialy986 Opublikowano 8 Czerwca 2013 Opublikowano 8 Czerwca 2013 Dźwięk jak by coś wpadalo w rezonans.Wydaje mi się że bardziej dzwoni po lewej stronie z okolic kolektora wyd.Może jakas śruba się poluzowala? Najlepiej stetoskop albo rurke przystaw so ucha i nasluc**j,tyko uważaj na ruchome elementy. wysłane za pomocą tapki
damianquattro Opublikowano 8 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 8 Czerwca 2013 Wydaje mi się, że coś tu jest nie tak z napinaczem ponieważ przy kręceniu rozrusznikiem w ogóle nie naciąga łańcuszka,ale to tylko przypuszczenie. Więc proszę o opinie fachowców.
rafal9119 Opublikowano 8 Czerwca 2013 Opublikowano 8 Czerwca 2013 on pracuje w oleju to jak ma ci się napinac jak tylko kręcisz rozrusznikiem????
pioteros Opublikowano 8 Czerwca 2013 Opublikowano 8 Czerwca 2013 odłącz N75 i zobacz czy coś się zmieni, obstawiam luźną klapkę wg, ale ogolnie kultura pracy jest kiepska twojego motorku... u siebie mam to samo, przy wyzszych obrotach na jałowych powyzej srednich obrotow praca silnika jest bardzo taka brzydka, jakby rzęził pomimo dobrego napięcia napinacza... przymierzam się i tak do jego wymiany z łańcuszkiem a także do regeneracji głowicy, bo troche mnie to irytuje, powinien chodzić jak pszczółka a rzęzi ---------- Post dopisany at 23:45 ---------- Poprzedni post napisany at 23:44 ---------- ps. dopiero zobaczylem filmik gdzie naciskasz na napinacz, obawiam się że to jego koniec bo nie powinien praktycznie w ogole się uginać, przynajmniej ja swojego nei mogłem tak naciskać
dean86 Opublikowano 9 Czerwca 2013 Opublikowano 9 Czerwca 2013 mam to samo założyłem kilka dni temu temat http://a4-klub.pl/1-8t-212/puszczeniu-gazu-grzechotka-275883/ w tym temacie jest jeszcze jeden link gdzie było dużo więcej opinii i rozwiązań ja jeszcze z tym sie nie uporałem ale wychodzi no to jak większość mówi na klapkę WG
damianquattro Opublikowano 9 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 9 Czerwca 2013 Dobra na weekend zabieram sie za ta klapke WG. Zeby ja dokrecic trzeba wyciagac turbo?
pioteros Opublikowano 9 Czerwca 2013 Opublikowano 9 Czerwca 2013 zdejmij/odkrec katalizator i powienienes miec jakos dostep do nitu klapki, po prostu zaklep go mocniej, regulacja nic ci nie da bo dalej bedzie ci dzwonic po czasie
elpiotrek Opublikowano 10 Czerwca 2013 Opublikowano 10 Czerwca 2013 zdejmij/odkrec katalizator i powienienes miec jakos dostep do nitu klapki, po prostu zaklep go mocniej, regulacja nic ci nie da bo dalej bedzie ci dzwonic po czasie o jakiej regulacji mowisz?
Śliwek Opublikowano 10 Czerwca 2013 Opublikowano 10 Czerwca 2013 a napinacz nie powinien czasem bardziej oporować? kolega nie naciska bezpośrednio na niego, stawiam, że jakby właśnie pionowo na jego środku naciskać to jeszcze barzdziej uginałby się. aha, pokrywa nie ma wytartych śladów?
elpiotrek Opublikowano 10 Czerwca 2013 Opublikowano 10 Czerwca 2013 tu jest troche szerzej to opisane: http://a4-klub.pl/silniki-benzynowe-30/terkocze-pierdzi-zejsciu-obrotow-243659/ juz wiem, o jakiej regulacji pisał pioteros. i mnie to czeka.
MASATO Opublikowano 19 Czerwca 2013 Opublikowano 19 Czerwca 2013 mi to wyglada na dzwiek luznej klapki od WG
Rafas Opublikowano 20 Czerwca 2013 Opublikowano 20 Czerwca 2013 Luzna klapka miałem tak przy 2 silnikach aeb.
damianquattro Opublikowano 27 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 27 Czerwca 2013 o ile obrotów trzeba dokręcić ta srube od zaworu turbiny?To chodzi o te sruby czy sie myle?
pioteros Opublikowano 27 Czerwca 2013 Opublikowano 27 Czerwca 2013 najpierw luzujesz obydwie nakretki, potem dociskasz maksymalnie klapke/jej ciegno w strone gruszki czyli w lewo na rysunku, dojezdzasz prawa nakretka do klapki tak zeby nie bylo luzu i krecisz jeszcze 3 całe obroty, potem kontrujesz tylko lewa nakretka i to wszystko
medmaxx Opublikowano 27 Czerwca 2013 Opublikowano 27 Czerwca 2013 Witam, Po wymianie filtrów i oleju i u mnie zaczęło w taki sam sposób grzechotać. Wcześniej tego nie było. Obstawiać łańcuch czy tą luźną klapkę WG?
bialy986 Opublikowano 27 Czerwca 2013 Opublikowano 27 Czerwca 2013 Wymiana oleju i filtra nie ma nic do klapki.Jaki olej miałeś i jaki zalales?Może masz słabe ciśnienie? wysłane za pomocą tapki
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się