wieczor15 Opublikowano 7 Czerwca 2013 Opublikowano 7 Czerwca 2013 Witam. Zaczęło się od tego ze samochód jakby z opóźnieniem reagował na gaz, po odpieciu i zaślepieniu wężyka, było w porządku, do wczoraj-dwa razy podczas jazdy jakby go "przydusiło", a dziś po rozgrzaniu jeździ już tylko w trybie awaryjnym. Zamieniłem n75 z n18 ale nic to nie dało. wyskoczył jeden bład: 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-10 - - - Intermittent zrobiłem logi statyczne: Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM czy zostaje tylko czyszczenie turbiny?pozdrawiam ---------- Post dopisany 07-06-2013 at 15:38 ---------- Poprzedni post napisany 06-06-2013 at 20:22 ---------- dziś rano w drodze do pracy trochę poszalałem na większych obrotach i zaczął pracować normalnie, za to teraz po wyjściu z pracy znów od razu to samo- zero pracy turbo ---------- Post dopisany at 18:57 ---------- Poprzedni post napisany at 15:38 ---------- jeszcze sprawdziłem-sztanga pracuje
Duch^ Opublikowano 7 Czerwca 2013 Opublikowano 7 Czerwca 2013 Porządne logi zrób lepiej bo te nic nie warte uważam
Biszczan Opublikowano 8 Czerwca 2013 Opublikowano 8 Czerwca 2013 Wrzuć logi dynamiczne + statyczny 010 i 011, ale w 011BS, który zamieściłeś widać, że czujnik ciśnienia doładowania świruje:wink:.
efendi44 Opublikowano 8 Czerwca 2013 Opublikowano 8 Czerwca 2013 Witam.mam prawie dokładnie to samo.czego już nie robiłem.szkoda gadać.
wieczor15 Opublikowano 10 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 10 Czerwca 2013 Wrzuć logi dynamiczne + statyczny 010 i 011, ale w 011BS, który zamieściłeś widać, że czujnik ciśnienia doładowania świruje:wink:. Próbowałem zrobić wczoraj logi dynamiczne, ale w momencie wciskania pedału gazu do oporu od razu łapał przeładowanie i poźniej już tak cały czas, tylko na zimnym silniku jeździł prawie normalnie. W momencie jak to napisałeś miałem już wyciągniętą sprężarkę, więc ją rozebrałem wyczyśćiłem, choć nie wyglądała najgorzej. Przy okazji, ktoś sie orientuje, czy miedzy kolektorem wydechowym a turbo mogło nie być uszczelki? bo przy wyciąganiu nie zwróciłem uwagi i nigdzie jej nie ma. ---------- Post dopisany at 10:43 ---------- Poprzedni post napisany at 10:39 ---------- Jutro założę turbo i zobaczymy. Zastanawiam się jeszcze czy przyczyną może być np. zalany komputer, bo stało się to akurat w czasie tych bezustannych ulew. ---------- Post dopisany 10-06-2013 at 22:04 ---------- Poprzedni post napisany 09-06-2013 at 10:43 ---------- Turbo założone po wielkich mękach:P. pierwsza próba- idealnie, zagrzałem silnik i wszystko ok. Druga próba po 30 min. -dalej to samo cały czas tryb awaryjny, ma ktoś jakieś pomysły, bo teraz to już mi ręce opadły- turbo wyczyszczone na błysk-brak słów
witek83 Opublikowano 10 Czerwca 2013 Opublikowano 10 Czerwca 2013 Czujnik ciśnienia doładowania -G31-
wieczor15 Opublikowano 10 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 10 Czerwca 2013 tez się własnie zastanawiałem nad nim tylko nie mam od kogo podmienić i nie wiem czy kupować w ciemno?
przemik Opublikowano 11 Czerwca 2013 Opublikowano 11 Czerwca 2013 Masz uwalony czujnik cisnienia doladowania...
wieczor15 Opublikowano 11 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 11 Czerwca 2013 Dzięki wszystkim - to był czujnik- teraz ma kopa, aż miło:)
spanky Opublikowano 11 Czerwca 2013 Opublikowano 11 Czerwca 2013 Dzięki wszystkim - to był czujnik- teraz ma kopa, aż miło:) ja bym kontrolnie zrobil dynamiczne
wieczor15 Opublikowano 12 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 12 Czerwca 2013 ok. postaram, sie zrobić w najbliższym czasie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się