seb2sjc Opublikowano 7 Czerwca 2013 Opublikowano 7 Czerwca 2013 witam heh śni mi się swap z mojego adr na 2.4 nie chce 1.8t bo chce dźwięk V :kox:także pytanko kieruje do osób które już są po przeszczepie:) najwięcej to do czornego ile wyniósł Cie taki przeszczep? nie mowie o kosztach silnika z osprzetem +skrzynia(półoski)instalacja i komputer... co do tego jeszcze dokupić...na pewno wydech.....ile taka przyjemność kosztuje już na finale tzw.wycena wszystkiego ile wychodzi?
darek995 Opublikowano 7 Czerwca 2013 Opublikowano 7 Czerwca 2013 napisz do czornego_07 on wie co i jak. ---------- Post dopisany at 00:31 ---------- Poprzedni post napisany at 00:30 ---------- sorki nie doczytałem że juz tam byłeś
rafal9119 Opublikowano 8 Czerwca 2013 Opublikowano 8 Czerwca 2013 Z 6 tysi to musisz szykować trochę jest z tym roboty a co jeszcze wyjdzie w praniu to tez będą koszty. chyba ze kupisz jakiegoś angola na chodzie . zawsze z dawca będzie taniej niż teraz wszystko kupywac w sklepie lub szrocie
Labiel Opublikowano 8 Czerwca 2013 Opublikowano 8 Czerwca 2013 Dokładnie. Kupuj angola. Szukanie poszczególnych części na rynku wtórnym jest bez sensu - no chyba że koszty nie grają roli.
seb2sjc Opublikowano 12 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 12 Czerwca 2013 Z 6 tysi to musisz szykować trochę jest z tym roboty a co jeszcze wyjdzie w praniu to tez będą koszty. chyba ze kupisz jakiegoś angola na chodzie . zawsze z dawca będzie taniej niż teraz wszystko kupywac w sklepie lub szrocie nie mowie o kosztach silnika z osprzetem +skrzynia(półoski)instalacja i komputer przyjmuje to wyżej wymienione mam kupione jakie podzespoły by pasowały z 1.8 do 2.4 chodzi mi czy np.klima pasuje? a jak nie pasuje to czy da rade zrezać coś...?tzn większe koło zamachowe sprężarki? gdzie jest czorny...nie będę mu skrzynki śmiecił wole by tutaj napisał żeby każdy miał wgląd:whistling: ---------- Post dopisany at 21:46 ---------- Poprzedni post napisany at 21:45 ---------- Dokładnie. Kupuj angola. Szukanie poszczególnych części na rynku wtórnym jest bez sensu - no chyba że koszty nie grają roli. po co kupować angola...?skoro w pl...w cenie 6 tys..dostaniesz 2.4 95r ja chce tylko swapa...;]
MASATO Opublikowano 12 Czerwca 2013 Opublikowano 12 Czerwca 2013 a nie lepiej od razu swapować na 2,8 ?
Labiel Opublikowano 12 Czerwca 2013 Opublikowano 12 Czerwca 2013 po co kupować angola...?skoro w pl...w cenie 6 tys..dostaniesz 2.4 95r ja chce tylko swapa...;] Primo to chyba nie było z tego co kojarzę w 95 2.4 a bynajmniej nie tego o mocy 164 km bo te słabsze wersje nie ma co wkładać. Po za tym jak się dobrze poszuka i wyczeka to można kupić lekko uszkodzonego anglika z okolic 2000 roku w cenie 3-4 tyś.
rafal9119 Opublikowano 13 Czerwca 2013 Opublikowano 13 Czerwca 2013 i 2000r prędzej na części pogonisz niż z 95r. ostatnio v6 widziałem za 3 tysie 99r
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się