Skocz do zawartości
IGNOROWANY

2,5 tdi chip


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, co sądzicie o zmianie oprogramowania w Audi A4, B6, 2,5 TDI, 180 KM, tiptronic. Czy coś to tak naprawdę daje, bo na stronach za dużo nie mogę o tym wyczytać, warto wydawać nie małe pieniądze?

Z góry dzięki za pomoc.

Pozdrawiam.

Opublikowano

znam 2 auta ,które po programie dostały 9 km i 19Nm/ 11 km i 15Nm :decayed:......nie wiem ,czy jest sens :wink:................nawet gdyby to kosztowało 200pln też bym się zawahał :decayed:

Opublikowano
znam 2 auta ,które po programie dostały 9 km i 19Nm/ 11 km i 15Nm :decayed:......nie wiem ,czy jest sens :wink:................nawet gdyby to kosztowało 200pln też bym się zawahał :decayed:

moze i 9 Km doszło ale od najwyzszej mocy, ale ciekawe jak w nizszym zakresie:wink: znajac zycie Nm zamiast spadac po 2,5 tysia ciagnie sie płynnie do 3300.

Auto po sofcie, nawet gdzy dojdzie 10 Km zachowuje sie całkowicie inaczej

Opublikowano

dokładnie ja robiłem u Rogala stare a4 ojca właśnie 2,5 tdi i doszło tylko 10 KM ale odczucia z jazdy 1000% na + witek powiedział wtedy ze wiecej nie da rady zrobic i jak chcemy to wgra serje . ale po jeździe próbnej okazało się że auto nareszcie zaczeło jechać . Moim zdaniem jest warto i wcale nie kosztuje to dużo .

Opublikowano

kumpel ma w allroadzie ze 180 na 220km zrobione,program miał robiony w Bielsku B. silnik ake

Opublikowano

jeszcze jak masz oznaczenie silnika na "A" to podobno lepiej sie robią bo nie mają takich limiterów jak te na literke "B"

Opublikowano

po opisie kolegi wychodzi że ma auta 2001r więc silnik ake:wink:

Opublikowano

Chodzi o to że podobno po wciśnięciu gazu auto naprawdę zacznie przyspieszać bo teraz ma taką chwile zawahania zanim zmieni bieg i ruszy, a jak to jest ze spalaniem zmniejsza się czy zwiększa?

Opublikowano

olek waży 2t a spalanie w miescie waha sie kolo 12l przy tej mocy, :wink:

Opublikowano

no to akurat zauważyłem ja mam prawie 13 ale na różnych stronach można wyczytać różne rzeczy raz spalanie spada moc rośnie, samochód od początku ciągnie do przodu a innym razem spalanie przy tym rośnie i przyspieszenie się nie zmienia

Opublikowano

powiem że całkiem przyjemnie się tym jeździ:wink: 180 nie jeździłem więc jaka jest różnica nie bardzo ci powiem,porównując do mojego to na pewno jest 100% lepiej:grin:

Opublikowano

kolego automat tyle pali niestety w manualu 9 max w mieście

Opublikowano

A no ja wiem, że tyle pali tylko czytałem gdzieś, że po zmianie oprogramowania pali jeszcze więcej, a tego nie chce :) Jak ma mi palić np jeszcze 2 l więcej a różnica w mocy będzie niewielka to daruję sobie tą zabawę. Dlatego założyłem temat żeby się dowiedzieć jak to z tym jest.

Opublikowano
A no ja wiem, że tyle pali tylko czytałem gdzieś, że po zmianie oprogramowania pali jeszcze więcej, a tego nie chce :)

zastanow sie.... jezeli jedziesz do babci 100km/h to aby utrzymac taka predkosc w tym silniku przy jego pojemnosci, stratach wewn, oporach toczenia auta itp itd trzeba x wachy podac na jeden cykl pracy silnika . Gaz wciskasz np w 30% dla tych 100km/h... teraz idziesz do czipmachera a ten podnosi dawki oczywiscie w momencie jak butujesz, podnosi ladowanie turbiny, wypi.. w kosmos ogranicznik dymienia itp itd.. wszystko po to aby auto z butem zapierd... ale rodzi sie pytanie? Dlaczego mialby ten tuner cos zmieniac jak jedziesz 100km/h do babci?

Chiptuning to tak jakbys wsadzil zarowke 6v w zasilacz z potencjometrem od 0 do 12V.... jak bedziesz uzywal napiecia do 6V (seria) to nic sie nie zmieni... jak zaczniesz zwiekszac napiecie ponad 6V to zarowka bedzie zjadala wiecej pradu i zjara sie szybciej - cziptuning to taki "glebszy gaz"

Opublikowano
A no ja wiem, że tyle pali tylko czytałem gdzieś, że po zmianie oprogramowania pali jeszcze więcej, a tego nie chce :)

zastanow sie.... jezeli jedziesz do babci 100km/h to aby utrzymac taka predkosc w tym silniku przy jego pojemnosci, stratach wewn, oporach toczenia auta itp itd trzeba x wachy podac na jeden cykl pracy silnika . Gaz wciskasz np w 30% dla tych 100km/h... teraz idziesz do czipmachera a ten podnosi dawki oczywiscie w momencie jak butujesz, podnosi ladowanie turbiny, wypi.. w kosmos ogranicznik dymienia itp itd.. wszystko po to aby auto z butem zapierd... ale rodzi sie pytanie? Dlaczego mialby ten tuner cos zmieniac jak jedziesz 100km/h do babci?

Chiptuning to tak jakbys wsadzil zarowke 6v w zasilacz z potencjometrem od 0 do 12V.... jak bedziesz uzywal napiecia do 6V (seria) to nic sie nie zmieni... jak zaczniesz zwiekszac napiecie ponad 6V to zarowka bedzie zjadala wiecej pradu i zjara sie szybciej - cziptuning to taki "glebszy gaz"

No ok rozumiem, ale jeśli jadę np 30 km/h i rozpędzam się do 100 km/h, wciskając gaz nawet do dna samochód ma zawahanie w przyspieszeniu zanim zacznie jechać. Wydaje mi się że po zmianie max momentu powiedzmy teoretycznie o 40 do góry powinno to zlikwidować te dziury w gazie i tym samym spalanie powinno się minimalnie zmniejszyć bo samochód szybciej osiągnie tą prędkość 100 k/h a wiadomo że najwięcej pali podczas rozpędzania się. Dobrze myślę?

Opublikowano
znam 2 auta ,które po programie dostały 9 km i 19Nm/ 11 km i 15Nm :decayed:......nie wiem ,czy jest sens :wink:................nawet gdyby to kosztowało 200pln też bym się zawahał :decayed:

Nie dalej, jak 3 tyg temu przekonywales mnie, ze ten silnik idzie porobic i bedziesz z tym dzialal. Jak to w koncu jest?

Opublikowano

Czytaj uważnie wątek to będziesz wiedzial ....,o którym....silniku mowa ;):D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...