kubix9417 Opublikowano 19 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2016 Egr mam zaślepiony przy kolektorze blaszka z dziurka fi8 jeśli to coś zmienia w twojej podpowiedzi Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrekrkk Opublikowano 19 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2016 (edytowane) Powiem Ci tak kolego, zregenerowalem turbo, wymienilem komplet dwumas plus sprzęgło, wymienilem poduszki silnika i skrzyni, dalej szarpalo, W koncu padl mi synchronizator 2go biegu, kupilem inną skrzynie i wymieniłem profilaktycznie polosie od exeo, stary dwumas zostawiłem a kupilem nowe sprzeglo Sachs. I przestalo szarpać. Podejrzewam skrzynie ale moglo to być rownie dobrze krzywe sprzeglo, polosie po wyjeciu nie mialy zadnych luzow Wysłane z mojego Redmi Note 2 przy użyciu Tapatalka Edytowane 19 Października 2016 przez piotrekrkk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubix9417 Opublikowano 19 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2016 Uuu to grubo lepiej już nic nie pisz bo nie pójdę spać będę próbował z tym egr i doczytalem o filtrze paliwa że on też może być winny Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrekrkk Opublikowano 19 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2016 To napisze Ci jeszcze tyle, filtr też wymieniłem, naturalnie knecht Wysłane z mojego Redmi Note 2 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubix9417 Opublikowano 19 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2016 Haha okej ciekawi mnie dlaczego dzieje się to tylko na zimnym silniku [emoji844] Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrekrkk Opublikowano 19 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2016 U Ciebie moze mieć to związek z turbo, a konkretnie mogą być usyfione kierownice vnt, przecinają się na starcie. Kiedy turbo sie nagrzeje pracują troche inaczej. Ale to tylko teoria. U mnie szarpalo na goracym przeważnie więc inna kategoria Wysłane z mojego Redmi Note 2 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubix9417 Opublikowano 19 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2016 Cos może w tym być bo Turbo nie ruszane od wieków a autem robię coraz mniej kilometrów długodystansowych bo mam firmowe autko... A teraz tak sobie przypominam ostatnio wyjezdzalem tyłem pod ostrą górkę i nie mogłem wyskoczyć na krawężnik gdy już się to udało pamiętam dziwny smród spalonego chyba sprzęgła, pierwszy raz mi się zdarzyło mieć taki problem jak i smrod nieznany, coś moglem tam popsuć Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrekrkk Opublikowano 19 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2016 Przypaliles sprzęgło, pytanie tylko jak bardzo jak coś to masz odpowiedź Wysłane z mojego Redmi Note 2 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubix9417 Opublikowano 19 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2016 I to może być związane z tym że na zimnym szarpie? Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrekrkk Opublikowano 19 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2016 Jesli tylko przypaliles to raczej nie, ale jesli mocno to bardzo możliwe. Ogolnie przegon samochod jak piszesz, ze jezdzisz ostatnio na krotkich odcinkach. I zobacz, moze to tylko vnt. Wysłane z mojego Redmi Note 2 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubix9417 Opublikowano 28 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2016 Jesli tylko przypaliles to raczej nie, ale jesli mocno to bardzo możliwe. Ogolnie przegon samochod jak piszesz, ze jezdzisz ostatnio na krotkich odcinkach. I zobacz, moze to tylko vnt. Wysłane z mojego Redmi Note 2 przy użyciu Tapatalka Przegonilem fure i problem ustal:) dzięki Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamper ahu Opublikowano 4 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2016 (edytowane) Witam wszystkich ! u mnie sprawa z szarpaniem była od początku jak kupiłem swoją Audiczkę , skrzynię biegów i sprzęgło zmieniłem kiedy audi osiągnęło 230 na blacie i 3 bieg umarł a szarpanie pozostało ale tylko do wczoraj. Wracając wieczorem z zakupów pod samym domem spadł mi pasek wielorowkowy , koło napinacza dziwnie chodziło więc kupiłem paski koło i zmieniłem wszystko, okazało się że po założeniu paska , napinacz jest dziwnie wykrzywiony. Z bliska okazało się że blokuje wiskozę i jak rano auto było zimne a olej gęsty to napinacz który był zblokowany blokował przez pasek koło pasowe i miałem kangury a jak się zagrzał silnik miał więcej siły i problemu nie było. Kupiłem Maxgera za 100 pln pasek za 35 zł i od razu pasek do klimy koło 30 pln. walczyłem z tym 7 miesięcy , zmieniłem przeguby , poduszki pod silnikiem i skrzynią , czyszczony nastawnik i nic. a teraz jak ręką odjął. Może komuś to pomoże. Aha napinacz złamał się na pół dosłownie , sprężyna która w nim tkwiła byłą już starta od ciągłego obrotu, zdjęcia mogę wrzucić jakby ktoś chciał zobaczyć. Dodam jeszcze że auto wolno się nagrzewało ale nawet tego nie zauważyłem bo dopiero jak naprawiłem napinacz to się okazało że jak przejadę 5 km to leci już ciepłe a wcześniej nie. i rano jak jest mróz to pali teraz od strzała bez problemu gdzie poprzednio z 3 obroty rozrusznikiem lub 4 zanim załapał. Pozdrawiam D...pa kangury wróciły po dwóch dniach , wszystko jest na swoim miejscu. poddaje się. Edytowane 15 Grudnia 2016 przez Kamper ahu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piciuok Opublikowano 25 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2019 (edytowane) Ten sam problem nadal trwa, od zakupu auta ponad 4 lata. Na zimnym poszarpuje, na ciepłym jest o wiele lepiej. Nikt nie zna odpowiedzi, nikt tego nie rozwiązał, nikt tego nie zbadał Dodam, że luzów gdziekolwiek brak, poduszki sprawdzone - jak żyć.. Edit: Tak się złożyło, że padło sprzęgło LUK'a - rozsypało się coś w środku i zjechało tarcze docisku? w stożek. Założone nowe tym razem z sachs'a - szarpnie ustało, wyciszył się na trasie. Mechanik obstawia wadę fabryczną. Po założeniu LUK'a 3 lata temu prawie, nie było idealnie, ale było lepiej odnośnie szarpania. Nadal jednak wibrowało wszystko i błędnie postawiłem na skrzynię czekając dnia kiedy padnie. Wyszło zupełnie inaczej. Nie dość, że kupi się nową część to jeszcze tandeta jakość. Edytowane 28 Stycznia 2019 przez piciuok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leman A4 Opublikowano 4 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2022 Siema Pany. Na wstępie to mój pierwszy post ;-P temat umarł kilka lat temu lecz ku mojej nadziei 3-ech lat walki z tym problemem Wysiadam nie ma sensu wymiany wszystkich części bo nikt by nie uwierzył bynajmniej zaczynajac od kompletu zawieszenia plus gwint po wszystkie poduszki pod cała jednostka po turbo, pompę podciśnienia, pompę w baku, wymiana podkładek i oringow na pompkach, czujnikach przepływach CIAGLE TO SAMO. Jesli tam jesteś proszę pomóż IMG_0364.MOV Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jazzman Opublikowano 28 Października 2023 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2023 Jeżeli dalej ktoś ma z tym problem to po dwóch latach znalazłem rozwiązanie! Objawy występujące u mnie: Zostawiałem auto na noc, rano podczas ruszania były wyczuwalne szarpania tylko przy 1 lub 2 ruszeniu, wystarczyło przejechać 500m i objawy ustępowały. Szarpanie nasilało się w zimne dni lub w typową zimę. Były to strasznie irytujące bo, nie dało się samochodem normalnie ruszyć, a z biegiem czasu kangury były coraz większe. Podkreślam, ze objawy w ogóle nie występowały na ciepłym silniku. Diagnostyka: W pierwszej kolejności, zdjęto skrzynie i okazało się, ze koło dwumasowe nadaje się powoli do wymiany. Także zostało zamontowane nowe kompletne sprzęgło LUK. Samochód wrócił na drogi, ale kangury dalej występowały. Co prawda w polowe mniejszym nasileniu ale były dalej. Rozwiązaniem problemu okazały się uszczelniacze pompowtryskiwaczy! Co prawda nie wyglądały na zużyte, ale profilaktycznie zostały wymienione, ponieważ nie było już pomysłu, co to może być. Po wymianie kompletu problem znikł, a samochód rusza jak nowy! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się