chopperrulez Opublikowano 29 Czerwca 2013 Opublikowano 29 Czerwca 2013 Witam. Mam problem z prędkościomierzem, mianowicie nie pokazuje prędkości i nie "nabija" przejechanych kilometrów. Robiłem test zegarów VAG-iem, który niestety nic nie pokazał , nie było żadnych błędów a test zegarów przebiegł pomyślnie. Rozkręciłem licznik i wzrokowo nic nie widać (żadnych zimnych lutów itp.), wyciągnąłem impulsator i sprawdziłem miernikiem na diodzie i magnesie. Miernik piszczy po zbliżeniu do magnesu więc chyba jest ok. Wiązka OK. No i na tym moje pomysły się kończą Ma ktoś podobne doświadczenie i podzieli się wiedzą na ten temat? Co to może być? Pozdrawiam. ---------- Post dopisany 29-06-2013 at 13:54 ---------- Poprzedni post napisany 11-06-2013 at 19:22 ---------- Podbijam, bo nie otrzymalem zadnej odpowiedzi
chopperrulez Opublikowano 30 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 30 Czerwca 2013 czujnik w skrzyni sprawdzałeś? Tak sprawdziłem
M@rcus Opublikowano 1 Lipca 2013 Opublikowano 1 Lipca 2013 Sprawdź jeszcze błędy w ECU. Przy awarii impulsatora lub pierścienia zapewne pojawił się błąd 16885 - Vehicle Speed Sensor P0501 - 35-00 - Implausible Signal
siara Opublikowano 1 Lipca 2013 Opublikowano 1 Lipca 2013 Z tymi km, to nie jest taki do końca zły pomysł
chopperrulez Opublikowano 25 Lipca 2013 Autor Opublikowano 25 Lipca 2013 Wczesniej nie bylo bledow. Teraz wyskoczylo cos takiego : VCDS-Lite Version: Release 1.0 Thursday, 11 July 2013, 15:47:14:0 Control Module Part Number: 3B0 907 557 A Component and/or Version: 1,6l R4/2V SIMOS HS D03 Software Coding: 04001 Work Shop Code: WSC 06313 2 Faults Found: 00625 - Vehicle Speed Signal 27-00 -- Implausible Signal 00538 - Reference Voltage 18-10 -- Upper Limit - Intermittent Jak to zinterpretowac? Co moze byc uszkodzone? ---------- Post dopisany 25-07-2013 at 21:35 ---------- Poprzedni post napisany 11-07-2013 at 15:48 ---------- Witam ponownie. Nadal nie znalazłem rozwiązania zagadki. Pytanie do Was, drodzy forumowicze: Czy wiązka wychodząca z impulsatora jest połączona bezpośrednio z zegarami? Czy jest możliwość, że pomimo pomyślnego testu zegarów może być uszkodzony procesor?
Hatek Opublikowano 26 Lipca 2013 Opublikowano 26 Lipca 2013 a czujnik prędkości ?? o ile się nie mylę jest on z ABSem połączony w kole od strony kierowcy.
vokotibi Opublikowano 26 Lipca 2013 Opublikowano 26 Lipca 2013 czujnik jest w skrzyni. sprawdz ciągłośc kabli ---------- Post dopisany at 21:31 ---------- Poprzedni post napisany at 21:18 ---------- Do czujnika idą dwa przewody, brązowy to masa, brązowo-czerwony biegnie do licznika i na nim ma być impuls masowy ze skrzyni
M@rcus Opublikowano 29 Lipca 2013 Opublikowano 29 Lipca 2013 Ja obstawiam impulsator. W moim wypadku prędkościomierz raz działał, raz nie działał, a po wymianie wszystko działa jak trzeba - koszt używanego czujnika ok. 30 zł. To, że sprawdziłeś go "na stole" wcale nie musi oznaczać, że jest w 100% sprawny.
chopperrulez Opublikowano 31 Lipca 2013 Autor Opublikowano 31 Lipca 2013 Niestety, to nie impulsator, ponieważ wsadziłem mój do sedana brata i na nim jeździ. Sprawdziłem miernikiem wiązkę między impulsatorem a licznikiem, jest OK. Pozostaje pierścień lub sam licznik. Czy jest możliwość, że pomimo pomyślnego testu zegarów może być uszkodzony procesor?
martin77 Opublikowano 29 Maja 2014 Opublikowano 29 Maja 2014 w moim przypadku wtyczka do czujnika na skrzyni była zaśniedziała.najlepiej wymienić na nową.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się