Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Falowanie obrotów


Fr0styyy.

Rekomendowane odpowiedzi

Poduszki silnika jak nic. Turbo mogło by troszkę więcej dmuchać ale to chyba multi więc nie wskazane jakieś większe Nm.:cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

domjenick

zawsze beda drgania auto ma swoje lata

To nie jest normalne i zdania nie zmienię. Sam masz AVJtkę (multi po swapie na manual), u Ciebie też tak jest? Dziwne, że to ludzie z AVJ takie tematy zakładają :D Nie widziałem chyba, żeby ktoś miał taki problem z AEB albo AWT ^^

Poduszki silnika jak nic. Turbo mogło by troszkę więcej dmuchać ale to chyba multi więc nie wskazane jakieś większe Nm.:cool1:

Pierwsze Multi ogarnia do 310 nitków :P Ale to raczej nie ma wpływu na boost.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie gadaj mi tu o niutach tylko sobie zamów nowe poduszki pod silnik i będzie po problemie bo narazie to się robi gadanie o wszystkim i o niczym :stupid2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź czy nie pękła odma oleju, to częsta usterka. Potrafi narobić bałaganu, miałem tak w AEB. Jeśli masz zafajdany blok olejem to trzeba się do niej dobrać.

Żaden zdrowy benzyniak (pomijam te mocno zajechane) nie powinien drgać, klekotać itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odma chyba jest w porządku, spod silnika nic nie cieknie, tylko miska olejowa się poci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak odma jest pęknięta to nie cieknie, tylko cały bok silnika jest czarny od oparów oleju. Warto czasem umyć silnik aby wiedzieć gdzie dokładnie się poci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdź wszystkie poduszki pod silnikiem i skrzynią

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdź wszystkie poduszki pod silnikiem i skrzynią

Sprawdzałem. Uniosłem silnik na podnośniku, ale nie czułem żadnej różnicy..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie pomogła brecha i okazało się, że jedna poduszka skrzyni była dupna chociaż niby wyglądała ok teraz jeszcze jedna b ma trochę za duże luzy i mam nadzieję, że i ja się z tym problemem uporam bo i mój chodzi jak tdi :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj wymieniłem felgi na letnie i normalnie bajka. Jak się jedzie to nie czuć żadnych drgań na kierownicy, żadnego mrowienia, nic! Tylko pozostają te na wolnych obrotach, hmm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świece nie wiem kiedy były wymieniane, ale czy to ma jakiś wpływ skoro silnik nie przerywa i dobrze się zbiera?

Powiedziałbym, że to ma największy wpływ i nie mam pojęcia na co czekasz?

:facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świece nie wiem kiedy były wymieniane, ale czy to ma jakiś wpływ skoro silnik nie przerywa i dobrze się zbiera?

Powiedziałbym, że to ma największy wpływ i nie mam pojęcia na co czekasz?

:facepalm:

Swiece zapłonowe to podstawa dobrej efektywności spalania :whistling: Do tego silnika powinny być platynowe: NGK PFR6Q albo BOSCH F5DPOR .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Europejskie NGK to gówno, a Japońskie trudno dostać. Teraz właśnie siedzą NGK R (europejskie na 100%). Dzisiaj wieczorem powinienem wiedzieć nieco więcej kiedy było wszystko wymieniane w samochodzie, bo będę dzwonił do poprzedniego właściciela.

Nie lepszy były by świece DENSO?

Świece wymieniam w sobotę chyba skoro mówicie, że może mieć wpływ :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja kupilem w aso ngk i sa inne niz niby takie same w sklepie, pozatym cena byla taka sama

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj zwaliłem pokrywę zaworów i jej wewnętrzna część to sam nagar :D

Sam łańcuch jest chyba w dobrym stanie, siedzi sztywno i nie da się go poruszyć rękoma. Krzywki są ostre i wyglądają bardzo dobrze :) Trochę nagaru tam jest, najgorzej to wygląda ta pokrywa zaworów, poza tym w odmie pełno tego jest. Sprawdzałem tylko ten trójnik od strony kabiny to tam był zapieprzony cały. W tej puszcze przy filtrze powietrza sprawdzałem to nie ma żadnej mazi tylko troszkę wody było hmm.

Dzisiaj tak ciekawości popatrzyłem jak silnik chodzi na ssaniu to wygląda jakby przerywał, przez 7 sekund chodzi równo itp. i w 8 sekundzie jest szarpnięcie jakby zapłon wypadł, czy coś? Lekkie takie drgnięcie silnika nie zauważalne na obrotomierzu.

3KJtql.jpg

EaZPol.jpg

XoF9ql.jpg

Czym i się wydaje, czy jedna krzywka jest jakby przesunięta wzlędem drugim zdjęciu (te krzywki po prawej przy napinaczu hmm).

W czwartek za tydzień wymieniam filtr paliwa i może świecę jak będzie odpowiedni budżet...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakby przerywał, przez 7 sekund chodzi równo itp. i w 8 sekundzie jest szarpnięcie jakby zapłon wypadł, czy coś? Lekkie takie drgnięcie silnika nie zauważalne na obrotomierzu.

Świece??? Może je wreszcie wymienisz zanim rozkręcisz cały silnik...:doh:

Tyle w temacie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To przecież napisałem, że w czwartek wymieniam :E

EDIT: Um, napisałem tylko o filtrze, mój błąd :P

Wlatują BOSCH F5DPOR, chociaż wątpię, że to coś zmieni. Bardziej obstawiam na filtr paliwa, który nie był wymieniany od X czasu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i tu może być przyczyna, bo tam jest regulator ciśnienia, a z nim kłopoty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...