Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Falowanie obrotów


Fr0styyy.

Rekomendowane odpowiedzi

.a co do samego silnika to dałeś fotke bex-a 190konnego który był pózniej produkowany..a avj był pierwszy więc jest róznica moim zadniem w tych silnikach może własnie po to zajrzał pod maske

wizualna różnica jest taka,że napis w BEXie jest czerwony , a w AVJ biały :wink4:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

.a co do samego silnika to dałeś fotke bex-a 190konnego który był pózniej produkowany..a avj był pierwszy więc jest róznica moim zadniem w tych silnikach może własnie po to zajrzał pod maske

wizualna różnica jest taka,że napis w BEXie jest czerwony , a w AVJ biały :wink4:

nie wiem jak u ciebie ale w moim ten trójnik który wychodzi z silnika nie ma tego czegoś..taki jakby zbiorniczek :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

.a co do samego silnika to dałeś fotke bex-a 190konnego który był pózniej produkowany..a avj był pierwszy więc jest róznica moim zadniem w tych silnikach może własnie po to zajrzał pod maske

wizualna różnica jest taka,że napis w BEXie jest czerwony , a w AVJ biały :wink4:

nie wiem jak u ciebie ale w moim ten trójnik który wychodzi z silnika nie ma tego czegoś..taki jakby zbiorniczek :wink4:

masz to na dolocie do filtra powietrza- już BFB miały takie rozwiązanie-zawór wyrównujący podciśnienie- po prostu odwrócona rurka i zawór wychodzi bezpośrednio z trójnika, a nie ,jak u nas z filtra :wink4:

-to tyle wizualnych róznic :wink4:

co do auta autora i Jego problemu-będą jakieś logi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego Fr0styyy weź no się zbierz, sprawdź ciśnienie, zrób porządnie logi i będziemy myśleć. Dzięki temu już coś wykluczymy. A tu spory odstęp czasu a nic nie zrobione :wink4: Wiem może z czasem krucho no ale widzę, że bardzo Ci zależyt żeby to wyeliminować więc trzeba się sprężyć i robić co chłopaki mówią żeby być bliżej końca a nie gdybać czy to mogą być jakieś uszczelki czy nie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do auta autora i Jego problemu-będą jakieś logi?

Jutro się za to zabieram jako, że nie mam własnego laptopa :P Na szczęście siostra przychodzi z pomocą :D

Logi mają być statyczne i dynamiczne, turbiny i przepływki?

Ile mogą skasować mnie za zmierzenie ciśnienia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

logi w benzynie -tylko dynamiczne :wink4:

025 korekty zapłonu,

-korekty zapłonu pokażą nam w jakim stanie są świece, jeśli to nic nie pomoże- to już chyba tylko poduszki pod silnikiem, ale przy automacie nie powinno się z nimi nic stać, bo tam nie ma strzału ze sprzęgła i zmiana biegów odbywa się płynnie, logi zrób na drugim biegu

a i jeszcze jedno pytanie- jaki przebieg , bo problemem telepania może być niewłaściwa zmiana fazy rozrządu i niepoprawne napełnianie cylindrów :mysli: zrób loga 025-jeśli auto seria, bez remapu-wartości nie powinny przekraczać 3*, na każdym cylindrze :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto seria, nic nie modzone. Przebieg 154 tyś.

A o fazach rozrządu.. Jak samochód odpalam po dłuższym staniu (~2 dni) to słyszę jakby ktoś skrobał paznokciami po tablicy przez 1-2 sek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto seria, nic nie modzone. Przebieg 154 tyś.

A o fazach rozrządu.. Jak samochód odpalam po dłuższym staniu (~2 dni) to słyszę jakby ktoś skrobał paznokciami po tablicy przez 1-2 sek.

to może być wina zapchanych kanałów olejowych i olej, zanim się rozgrzeje-jest gęsty , więc i wszystko w silniku, przez tą chwilę głośniej pracuje :wink4:

przebieg dosyć mały, jak na auto z 2001 r, więc i mało wyeksplatowane części w środku...zrób loga- może to tylko świece :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to może być wina zapchanych kanałów olejowych i olej, zanim się rozgrzeje-jest gęsty , więc i wszystko w silniku, przez tą chwilę głośniej pracuje :wink4:

przebieg dosyć mały, jak na auto z 2001 r, więc i mało wyeksplatowane części w środku...zrób loga- może to tylko świece :wink4:

Przed wymianą oleju (wcześniej był Castrol 5w30 chyba) zrobiłem płukankę Motula i zalałem Statoil LazerWay LL 5W30 (wysokie PAO). Kontrola ciśnienia oleju nigdy mi się nie zapaliła (ok, raz jak akumulator wyzionął ducha :D)

Smoka nie czyściłem i nie zaglądałem pod pokrywę zaworów więc nie wiem jak to wygląda, niestety.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

LMM i Turbina to tylko 003 i 011 mam logować?

I 025 też?

Logi robić osobno, czy wszystkie razem?[br]Dopisany: 22 Luty 2012, 11:41_________________________________________________Zrobiłem te logi, ale wszystko co innego jest :|

Grupa 025 nawet nie istnieje.

Turbo ma być w 011 a MAF w 003 jak się nie mylę?

W 011 mam temperaturę silnika i kąt wtrysku zamiast ciśnienie doładowania :mysli:

Ciśnienie doładowania znalazłem w 008, ale A = Not oper, B = Pump OFF, C = 210mbar, D = TEST OFF :hmm:

Mierzyłem 3 bloki naraz czyli 003, 008, 011.

Tutaj są bloki, zrobiłem też test statyczny kilkunastu bloków, tak sobie.

http://i.imgur.com/cQfML.jpg - dynamiczny

http://www8.zippyshare.com/v/90413947/file.html - statyczny, wiele grup.

Coś tutaj jest fest popieprzone...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turbo kanał 115. Poczytaj w Diagnostyka VAG jak dobrze wrzucić logi żeby były czytelne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grupa 025 nawet nie istnieje.

sorry- chodziło mi o 020 :gwizdanie: :embarrassed:

Turbo ma być w 011

to tylko w dieselku :wink4: benzyna to 115 , ale to już wyżej masz napisane :naughty:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Logi zrobione, ciśnienie sprawdzone, poduszki "sprawdzone".

Poduszki są chyba ok, bo podnosiłem silnik od dołu i drgania nie ustawały, były takie same.

Kompresja na cylindrach to 12, 11, 11, 11 (możliwe, że było trochę ponad 11), przy okazji wyczyściłem świece szczotką drucianą, świeczki to NGK R.

I najważniejsze - logi

http://i.imgur.com/4NcN1.jpg

http://vaglog.rtnet.pl/arpski_73364.html

ps. przy okazji wydech został zespawany (na środkowym tłumiku puścił spaw :mysli:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie, bo skrzynia nie była w pełni rozgrzana i droga się kończyła, poza tym było rano i morko :)

Tyle musi wystarczyć, laptopa już oddałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie no po logach widać, ze dziury nie ma w dolocie-przepływka pokazuje normę, doładowanie ok-korekty na zapłonie-nawet nie przekraczają 3 stopni- nie wiem, co może być przyczyna tych drgań :mysli: dziwi mnie to tylko,że na zimnym silniku tak się dzieje...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...