Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Proszę o sprawdzenie logów - nolauft przy 3000 obr


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Jest to samochód już kolegi. Objawy wyglądają następująco: Przy 3000 obr głównie na 4-5 biegu samochód łapie nolaufty. Z tego co zauważyłem to wartość duty cycle drastycznie wzrasta kiedy turbo zaczyna przeładowywać. Za co jest odpowiedzialna ta wartość ?

Opublikowano

Wysterowanie N75

Opublikowano

Czyli problem może być w:

1. Zapieczona geometria

2. Nieszczelność - zostały wymieniowe przewody, więc raczej nie powinno być

3. Zawór N75

4. Gruszka.

Chyba będzie wszystko trzeba powoli eliminować. Na podstawie tych logów czego najbardziej można się spodziewać ?

Opublikowano

Zapieczonej zmiennej geometrii turbo.

Wysoki procent wysterowania N75 świadczy o tym, że sterownik silnika musi zbić przeładowanie turbo ale tak się nie dzieje bo :

zmienna geometria turbo VNT ma w d*p... to co robi N75 - On stara się zbić podciśnienie podawane na gruchę przy turbo by jej kierownice ustawiły łopatki w pozycji mniejszego ciśnienia doładowania ale te go nie słuchają bo się przycinają w pozycji większego doładowania - ot tyle w tym temacie. Tylko czyszczenie zmiennej geometrii i szlifowanie bieżni muszli gorącej z rys Cię uszczęśliwi.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...