tomasz102 Opublikowano 14 Czerwca 2013 Opublikowano 14 Czerwca 2013 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Jest to samochód już kolegi. Objawy wyglądają następująco: Przy 3000 obr głównie na 4-5 biegu samochód łapie nolaufty. Z tego co zauważyłem to wartość duty cycle drastycznie wzrasta kiedy turbo zaczyna przeładowywać. Za co jest odpowiedzialna ta wartość ?
tomasz102 Opublikowano 15 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 15 Czerwca 2013 Czyli problem może być w: 1. Zapieczona geometria 2. Nieszczelność - zostały wymieniowe przewody, więc raczej nie powinno być 3. Zawór N75 4. Gruszka. Chyba będzie wszystko trzeba powoli eliminować. Na podstawie tych logów czego najbardziej można się spodziewać ?
Sztomel Opublikowano 16 Czerwca 2013 Opublikowano 16 Czerwca 2013 Zapieczonej zmiennej geometrii turbo. Wysoki procent wysterowania N75 świadczy o tym, że sterownik silnika musi zbić przeładowanie turbo ale tak się nie dzieje bo : zmienna geometria turbo VNT ma w d*p... to co robi N75 - On stara się zbić podciśnienie podawane na gruchę przy turbo by jej kierownice ustawiły łopatki w pozycji mniejszego ciśnienia doładowania ale te go nie słuchają bo się przycinają w pozycji większego doładowania - ot tyle w tym temacie. Tylko czyszczenie zmiennej geometrii i szlifowanie bieżni muszli gorącej z rys Cię uszczęśliwi.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się