Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zmulony silnik do 3500 obr. Podpowiecie?


cosby

Rekomendowane odpowiedzi

Jeśli masz uszkodzoną membranę lub dźwignię, czyli mówiąc krótko uszkodzoną gruchę to możesz spokojnie wyciągnąć wężyk idący od dekla gruszki do zaworka. Będziesz miał wzorzec dla sprzedającego w sklepie. Wymontowany z króćców wężyk nie będzie wpływał na dotychczasową jazdę samochodem - nie będzie miał znaczenia. Fura będzie tylko zamulona, tak jak miałeś to do tej pory.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem :D tylko mimo zdaniem nie jest zmulona to jak to zrobię to będzie rakieta he

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

temat opanowany dzwignia ulamana w jednym miejscu ;p i peknieta membrana ok 1cm wlasnie sie robia po zalozeniu powiem jakie efekty ;-) co ja bym bez was zrobil ;p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

temat opanowany dzwignia ulamana w jednym miejscu ;p i peknieta membrana ok 1cm wlasnie sie robia po zalozeniu powiem jakie efekty ;-) co ja bym bez was zrobil ;p

Co robisz z membraną? Kleisz ją jakoś? Napisz czym; gdzieś tu ktoś kleił łatką do dętki rowerowej i podobno zdaje egzamin.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzwigienka jest nie do sklejenia trzeba na nowa a membrana sklejona klejem do gumy zdaje egzamin czuc roznice ale musze kupic cala dzwignie i bedzie ok ;d

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam, zdaje już ok miesiąca, a poddawałem ją już wielu próbom z tym, że u mnie pęknięcie miało ok 5mm i było blisko krawędzi... ;) Pozdrawiam wszystkich, dzięki temu forum nie jeden ALTek wróci do żywych/żwawych ;)

temat opanowany dzwignia ulamana w jednym miejscu ;p i peknieta membrana ok 1cm wlasnie sie robia po zalozeniu powiem jakie efekty ;-) co ja bym bez was zrobil ;p

Co robisz z membraną? Kleisz ją jakoś? Napisz czym; gdzieś tu ktoś kleił łatką do dętki rowerowej i podobno zdaje egzamin.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego gdzie jest ta kierownica powietrza? wrzucilbys jakas fote albo link gdzie tego szukac, bo faktycznie na niskich obrotach to i u mnie szalu nie ma. Stara mazda 626 2,0 115ps lepiej sie koledze z dolu zbiera i 8 zaworowiec

---------- Post dopisany at 09:44 ---------- Poprzedni post napisany at 09:28 ----------

przeczytalem dokladnie i juz wiem gdzie to jest, zaraz ide sprawdzic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Zabrałem się dzisiaj za rozebranie kierownicy powietrza w celu sprawdzenia membrany ponieważ moja A4 jest trochę przymulona na niskich obrotach.Membrana okazała się być bez uszkodzeń. Dżwignia też jest ok.

Zauważyłem jednak przy wyciąganiu kierownicy że jest trochę oleju w kolektorze.

Drodzy koledzy czy jest to normalne?Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

troche oleju zawsze bedzie , bo zostanie zassany z odmy ktora w silnikach ALT jest bardzo nieudana. Oczywiscie mowimy o nalocie z oleju a nie ze wszystko w nim pływa :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przemek, rozebrałeś, a czy przed rozebraniem ktoś Ci sprawdził czy się rusza przy gazowaniu? Wszystko masz na początku wątku. U membrana wyglądała dobrze, ale że się nie ruszała to szukałem bardziej dogłębnie i w końcu wyszukałem malutkie pęknięcie- wystarczyło. Poza tym nie myślmy, że teraz każdy ALTek będzie miał walniętą kierownicę powietrza. Musi być naprawdę zauważalna różnica po tym jak auto idzie od 2-3,5tys. obrotów i powyżej. Jeżeli kiera jest sprawna to tego się tak nie odczuwa, cały zakres jest dość elastyczny, choć wiadomo to nie diesel :P

Witam.

Zabrałem się dzisiaj za rozebranie kierownicy powietrza w celu sprawdzenia membrany ponieważ moja A4 jest trochę przymulona na niskich obrotach.Membrana okazała się być bez uszkodzeń. Dżwignia też jest ok.

Zauważyłem jednak przy wyciąganiu kierownicy że jest trochę oleju w kolektorze.

Drodzy koledzy czy jest to normalne?Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po naprawie tej kierownicy powietrza juz check mi sie nie zapala ;;-) dzieki wszystkim za dobre rady i tym, ktorzy mi życzyli połamanje dzwigni ;p hehe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tomasz patrzę na Twoje spalanie 7,5l/100km i zastanawiam się do ilu zejdziesz teraz... U mnie pali średnio litr mniej, choć to może nie być regułą... ;) Może to dlatego, że nie muszę już tak szarpać biegami podczas jazdy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi pali cały czas tyle i nic się nie zmienia jak narazie :D szarpanie biegami?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Kierownica reaguje na gwałtowne przygazowanie normalnie.U mnie dżwigienka była dorabiana przez wcześniejszego właściciela (wygięta w U blaszka i przykręcona do dżwigni). Wydaje mi się że była za lużno spasowana i miała luzy ok 2mm zanim otwierała tą część z kolektora.Zrobiłem na sztywno i jest dużo lepiej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no i znowu check sie zapalil i blad bogata mieszanka i juz sam nie wiem co to moze byc wszystko juz sprawdzilem pomoze ktos??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Zabrałem się dzisiaj za rozebranie kierownicy powietrza w celu sprawdzenia membrany ponieważ moja A4 jest trochę przymulona na niskich obrotach.Membrana okazała się być bez uszkodzeń. Dżwignia też jest ok.

Zauważyłem jednak przy wyciąganiu kierownicy że jest trochę oleju w kolektorze.

Drodzy koledzy czy jest to normalne?Pozdrawiam

A sprawdzales czy chodzi ta dzwignia??????U siebie tez zauwazylem olej to normalne teraz to przedmucha jak sprawna kiera powietrza

.ps.

zrobilem trase hel i z powrotem i spalnie mniejsze za 100 ,540 km :) nie wiem co jest grane ale ten alt nic nie spala gazu :)

---------- Post dopisany at 16:55 ---------- Poprzedni post napisany at 16:54 ----------

no i znowu check sie zapalil i blad bogata mieszanka i juz sam nie wiem co to moze byc wszystko juz sprawdzilem pomoze ktos??

Kolego to na pewno nie jest zwiazane z kiera powietrza z czytaj bledy na vagu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie rowniez byla peknieta membrwna i dzwignia stala w miejscu, po przeczytaniu tematu odrazu wzialem sie do rozbiorki. Membrane skleilem łatką i klejem z zestawu naprawczego do dętek rowerowych z Auchan za 6 zl. I po zlozeniu dzwignia lata az milo, ale niestety narazie nie sprawdze czy jest roznica, bo sprzeglo padło i dopiero w czwartek bede wymienial.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie rowniez byla peknieta membrwna i dzwignia stala w miejscu, po przeczytaniu tematu odrazu wzialem sie do rozbiorki. Membrane skleilem łatką i klejem z zestawu naprawczego do dętek rowerowych z Auchan za 6 zl. I po zlozeniu dzwignia lata az milo, ale niestety narazie nie sprawdze czy jest roznica, bo sprzeglo padło i dopiero w czwartek bede wymienial.

Takie sklejenie ciekawe ile wytrzyma?:whistling:Przewaznie idzie blisko krawedzi.

To musialem przyjarac czy jak? nie wierze zeby sprzeglo poszlo?A jaki masz przebieg?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...