czaja77 Opublikowano 22 Lipca 2008 Opublikowano 22 Lipca 2008 witam ostatnio auto zaczelo mi sie troche grzac wymienilem termostat dzis na nowy ale mam problem po wymianie temperatura na blacie stoi 90 c na vagu 94 a nawet 99 na klimie blok 51 nawet 105c co jest nie tak?i wyskoczyly mi bledy 2 Faults Found: 16500 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Implausible Signal P0116 - 35-10 - - - Intermittent 00561 - Mixture Adaptation 14-10 - Adaptation Limit (Add) Exceeded - Intermittent czy moze to byc spowodowane ze pojechalem do sklepu po czeci bez termostatu?te bledy oczywiscie
Musashi Opublikowano 23 Lipca 2008 Opublikowano 23 Lipca 2008 czy moze to byc spowodowane ze pojechalem do sklepu po czeci bez termostatu? i bez plynu chlodzacego?
czaja77 Opublikowano 23 Lipca 2008 Autor Opublikowano 23 Lipca 2008 witam bez plynu :polew:smieszne!a teraz na serio to mam tak dzis podpiecie vaga i jazda po miescie licznik 90/vag 96 podczas jazdy, na postoju nawet do 100,5po dodaniu gazu na postoju tak do 2000 tys ob temperaturaspadla do 96c odzczyt z klimy kanal49 -0 /51 104-do 107c na zegarach 90 silnik zgasilem i nad jeziorko pook 1,5 godzinki do auta po przejechaniu powiedzmy 1 kilometra temperatura naliczniku 90 na kanale 51 104-107c podczas podjazdu pod spore wzniesienie wskazowka licznika do ok 97c chwila jazdy spadla do 90 c teraz tak brak sladu wody w oleju brak oznak uszkodzonej uszczelki moze to termostat :)wstawilem taki zo 76 zl????prosze o pilne porady z tym zwiazane
demo84 Opublikowano 23 Lipca 2008 Opublikowano 23 Lipca 2008 Jesli chodzi o czujnik poczytaj ten watek http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=77009&highlight=czujnik+g62 koledzy z AKP opisali szczegolowo problem + wymiane tego czujnika!! ja sam kiedys tez borykalem sie z tem. silnika , pomogla wymiana termostatu i w/w czujnika czujnik wyjelem z passata z tym samym silnikiem i dziala do dzis wysmienicie )) Ps. w passatach nie spotkalem sie z problemem tem. za to w audi prawie kazde jakie widzialem rulezzz
czaja77 Opublikowano 23 Lipca 2008 Autor Opublikowano 23 Lipca 2008 witam ponownie ale na vag zero bledow!a na kanale 49 w klimie pokazuje 0.siedze juz ze 4 godziny i czytam wszystkie posty i :wallbash:nadal nie mam wyjasnienia na moje klopoty
czaja77 Opublikowano 23 Lipca 2008 Autor Opublikowano 23 Lipca 2008 wisko raczej sprawne jak silnik zimny da rade go zatrzymac jak sie nagrzeje wtedy nie da rady podczas dawania gazu wydaje sie jakby szybciej sie krecil.a i dowiedzialem sie ze kolega co mi to zmienial kupil jakis koncentrat forda do chlodnicy ale zmieszal go z woda z kranu :thumbdown:moze miec to wplyw???
czaja77 Opublikowano 24 Lipca 2008 Autor Opublikowano 24 Lipca 2008 witam ponownie a mozesz sprawdzic czy jak silnik ma powiedzmy 90 c to czy podczas odkrecenia korka na pracujacym silniku od zbiorniczka plyn unosi sie to prawie pod sam korek i jest tam jakby powietrze??? u mnie kanal 51 dochodzi do 106c??[br]Dopisany: 24 Lipiec 2008, 19:27 _________________________________________________a czy uszkodzona uszczelka ma wplyw na wysokie spalanie paliwa???bo ja juz spac nie moge odkad go kupilem wiecej cos sie pie,,,,niz nim jezdze
czaja77 Opublikowano 26 Lipca 2008 Autor Opublikowano 26 Lipca 2008 witam niewiem czy tak ma byc z ta temperatura ale dzis trasa 359 kli stanie w korku prawie godzine tem na klimatroniku nawet do 106 na wago 100,5 licznik bite 90 i ani drgnie zero ubytku plynu wszystko ok>>pozdrawiam.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się