Skocz do zawartości
IGNOROWANY

pęknięta gumowa rura w AJM 1.9TDI


Sebastian1983

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Koledzy mam taki problem, jedna z gumowych rur jest pęknięta, prawdopodobnie jest to od dolotu turbo, ale nie bardzo wiem jak tego szukać choćby na allegro, w aso krzyknęli ponad 330zl ..

Czy pomoże ktoś od czego to konkretnie jest, i jak tego szukać na aukcjach?

tu zdjęcia z próbą zaklejenia tego taśmą specjalną, ale nic nie dało, kopci mniej i gwiżdże:

mms_img_658516598.jpg

mms_img_2008833766.jpg

EDIT: Czy to jest ta część ? 058 145 856 K

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jest rura łącząca wyjście z intercoolera do kolektora dolotowego i numer to 058145856K czyli tak sam jak podałeś

---------- Post dopisany at 23:32 ---------- Poprzedni post napisany at 23:30 ----------

pierwsze co mi wyskakuje na Allegro: RURA WĄŻ TURBO INTERCOOLERA PASSAT A4 058145856K (3287079340) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jeżeli już pękła to wskazane zrobić loga dynamicznego 011 bo wysoko prawdopodobne że masz przeładowanie. Rozumiem że w opisie masz inne auto?:decayed: bo silnik ze zdjęć to nie jest 1.8T:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fak, ostatnio też czyściłem silnik itd, wziąłem tą rurę i ze starości ma pęknięcie na zagięciu. Nie zauważyłem, żeby przeładowywało ale da się to zatąpić jakimś silikonem, czy takich zakrętasów nie robią?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widze że mamy taki sam problem, u mnie jednak dziwnym trafem przetarła się od opaski metalowej na rurce od filtra paliwa, mam plan ją rozciąć i wstawić między dwie rury inną rurkę o ciut mniejszej średnicy i zacisnąć opaskami. Jeśli nie zda egzaminu dopiero będę szukał nowej. Nie ma tam aż takiego ciśnienia skoro guma nachodzi na plastikową rurę i zaciśnięta opaskami trzyma się i jest to ori aby zaproponowane rozwiązanie nie zdało egzaminu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli kierownice w turbo pracują prawidłowo to jest tam maksymalnie ok 1,3 bara natomiast jeżeli turbina przeładowuje to potrafi być tam i 1,5 bara:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miałem ten sam problem za 90zł kupiłem na tablicy rurę i spokój mam ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...