Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B5 dużo wody z tłumika


aro1220

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

od jakiegoś czasu mam problem z moją A4 ''leje się woda jak z kranu'' z tłumika wiem jest to normalny objaw gdy samochód dłużej stoi i nie jeździ lub są to krótkie odcinki do pracy z niedogrzanym silnikiem natomiast w moim przypadku tak nie jest tak czy tak woda cały czas się skrapla z tłumika. Byłem dziś u mechanika z pytaniem czy tak ma to być czy ja już jestem przewrażliwiony mechanik jednoznacznie stwierdził, że jest jej napewno zbytnio za dużo wiec zostawiłem samochód i powiedział, że podepniemy go pod komputer więc żadnych błędów nic nie było lecz jak podniósł maskę zobaczył, że sonda lambda była lutowana --> Image - TinyPic - Free Image Hosting, Photo Sharing & Video Hosting lecz pod komputerem wszystko jest ok z sondą jedziemy dalej co może być następnego. Doszliśmy to tej kostki --> Image - TinyPic - Free Image Hosting, Photo Sharing & Video Hosting przed tą niebieską kostką była koloru zielonego po wyciągnięciu mechanik pokazał mi, że kostka była ubrudzona z oleju i przewody nie pasowały kolorami więc zostały przewody wyciągnięte z kostki i sprawdzenie czy wyskoczy jakiś błąd natomiast czy były podłączony czy też nie żadnej reakcji nie było w komputerze mechanik na pierwszy rzut wymienił tą kostkę i wyszły jakieś parametry ja się na tym nie znam więc nie wiem co wyskoczyło :). Mechanik patrząc na tą kostkę zobaczył obok przewód czarny do niczego nie podłączony i teraz pytanie po co on jest ?

jak narazie wszystko tak jak było tak jest woda do okoła tłumika --> Image - TinyPic - Free Image Hosting, Photo Sharing & Video Hosting --> Image - TinyPic - Free Image Hosting, Photo Sharing & Video Hosting