Arek70 Opublikowano 21 Czerwca 2013 Opublikowano 21 Czerwca 2013 Przedstawiam mój wykres po chipie w Masters Tuning, seria 110 KM. Proszę o opinie jak wyszło? Dodam że robiony był w upał temp. 34 C i to nie są dobre warunki do hamowania auta i chipowania, intercooler przy takich temp. jest mało wydajny. To jest pierwszy ---------- Post dopisany at 20:41 ---------- Poprzedni post napisany at 20:01 ---------- ---------- Post dopisany at 20:44 ---------- Poprzedni post napisany at 20:41 ---------- Potem była mała korekta i wynik ostatecznie został 137,9 km, 291,2 Nm. Podejrzewam, że auto hamowane przy niższej temp. powietrza miało by troche wiecej.
sagon Opublikowano 22 Czerwca 2013 Opublikowano 22 Czerwca 2013 Gdyby było ciut chłodniej,to 140/300 do wyplucia.Mimo,że pomiar robiony z korekcją,to i tak przy takich temperaturach nigdy nie będzie on odzwierciedlał realnej mocy silnika. Dużo też straci na tym,że smic zwyczajnie się zagotował,nawet przy takim nadmuchu,jaki ma maha,a ma najlepszy nadmuch.
Leopold27 Opublikowano 11 Września 2014 Opublikowano 11 Września 2014 wypisujecie głupoty,na hamowni z porządnym wentylatorem to jest i tak mało wiarygodny pomiar-płaski odcinek i pomiar na koła
marcin4x4 Opublikowano 12 Września 2014 Opublikowano 12 Września 2014 (edytowane) Dużo też straci na tym,że smic zwyczajnie się zagotował,nawet przy takim nadmuchu,jaki ma maha,a ma najlepszy nadmuch. Moje auto prawie godzinę było katowane na rolkach i jakąś nie mogę powiedzieć że te wentylatorki nie dawały rady. wypisujecie głupoty,na hamowni z porządnym wentylatorem to jest i tak mało wiarygodny pomiar-płaski odcinek i pomiar na koła Pomiar jest na tyle wiarygodny na ile chce operator, bez różnicy na typ Edytowane 12 Września 2014 przez marcin4x4
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się