Ksiadz Opublikowano 22 Czerwca 2013 Opublikowano 22 Czerwca 2013 Witam! Pacjent - Audi A6 2.0 TDi 2005 rok. Kolega "ciapa" jeździ tylko po mieście i chyba nigdy go nie piłuje. Ostatnio zaczęła mu się pojawiać kontrolka silnika, oraz auto znacznie traciło na dynamice (tryb awaryjny?). Po podpięciu wypluł: 2 Faults Found: 16618 - Boost Pressure Regulation P0234 - 000 - Limit Exceeded (Overboost Condition) Freeze Frame: RPM: 2961 /min Torque: 278.0 Nm Speed: 118.0 km/h Load: 100.0 % Voltage: 13.60 V Bin. Bits: 00001000 Absolute Pres.: 2284.8 mbar Absolute Pres.: 2590.8 mbar Zrobiłem więc dzisiaj logi. Statyczne: Log (0 - 001,003,004) Log (0 - 007,013,018) Log (0 - 023) BASIC SETTINGS Log (0 - 003,003) Log (1 - 004) Log (0 - 011) DYNAMICZNE (mam nadzieję, że dobrze ) Log (0 - 003) Log (0 - 004) Log (0 - 011) Oczywiście podczas testów tracił moc i wywalało błęda już przy 3200 rpm. Po wykasowaniu błędu, przejechaliśmy troszkę i trzymało się go na obrotach. I tu jeszcze przy wracaniu Log (0 - 003,011) Po tym błąd już nie powrócił (czyżby się przeczyściło?). Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam!
cabanmat Opublikowano 22 Czerwca 2013 Opublikowano 22 Czerwca 2013 Mogło go troszkę przedmuchać;-) Kupowanie TDI na miasto to błąd
Ksiadz Opublikowano 23 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 23 Czerwca 2013 Czyli, że samo przegonie ie auta mogło mu pomóc? Czy jednak lepiej rozebrać tą turbawkę i przeczyścić?
Sztomel Opublikowano 25 Czerwca 2013 Opublikowano 25 Czerwca 2013 Ale zrobiliście te logi "dynamiczne" - tak samo logowaliście jak i kolega jeździ nim po mieście (mowa o przegonieniu auta to pewnie jakieś Sci-Fi), a gdzie pedał gazu był w tym czasie zamiast być w podłodze ? Tak czy siak zmienna geometria w turbo będzie się kwalifikować do czyszczenia. Następnym razem jak będziecie go tak "przeganiać" to logujcie grupę 011 razem z 010 bo chcę widzieć co się dzieje wtedy z pedałem gazu
Ksiadz Opublikowano 25 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 25 Czerwca 2013 Hahaha... Tak myślałem, ale te logi dynamiczne może dlatego nie widzać bo właśnie odcinał przy 3 tyś.? To było na czwartym biegu od 1200-1400 obr. do 4500 jak się dało, bo odcinał. Ale pedał był w glebę bo sam widziałem ;-) Ale na tym ostatnim pliku chyba wyszło że był duszony?
Sztomel Opublikowano 25 Czerwca 2013 Opublikowano 25 Czerwca 2013 Skoro piszesz, że auto było logowane dynamicznie z pedałem gazu wciśniętym na full w delówkę czyli podłogę to logujcie 011 jednocześnie z 010 bo tej akurat grupy nie widzę a "duszony" do oporu pedał gazu nie będzie pokazywał w grupie 011 ciśnienia zadanego na poziomie zaledwie 1581 mbarów. Więc albo pedał gazu nie był w podłodze albo czujnik ciśnienia doładowania fiksuje w co wątpię. Jakby było odcięcie turbodoładowania w 011 to byłoby to widać ale ja niczego takiego nie widzę. "Duszone" to z pewnością było auto a nie pedał gazu
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się