ziomek0101 Opublikowano 23 Czerwca 2013 Opublikowano 23 Czerwca 2013 Koledzy po zmianie wtryskow na AFN i programie dymienie na czarno-szary kolor na wiekszych obrotach jest normalne? Dzis mialem okazje troche wcisnac gaz w podloge na autostradzie i zauwazylem dym powyzej 3 tys obrotow... Szukac jakiejs przyczyny dymienia czy tak ma byc po zwiekszeniu mocy? Poradzcie cos:) a amochod to a4 b5 1.9 tdi 90 koni seryjnie i zrobiony na niby ok 130koni.
Grzesiekkbc Opublikowano 23 Czerwca 2013 Opublikowano 23 Czerwca 2013 Z tego co tutaj piszą o 1z to na programie i wtryskach od AFN jest max około 118ps.
ziomek0101 Opublikowano 23 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 23 Czerwca 2013 kolego cos zle doczytałes. Samym programem mozna zrobic po wywaleniu katalizatora i zaslepieniu egr 115-118koni. Po zmianie wtryskow na afn plus program ok 128 koni, ale mniejsza o to. Mi głownie chodzi o ten dym.. czy to jest normalne po zwiekszeniu mocy, czy cos zle poustawiane i zalewa go czy cos??
radioo11 Opublikowano 23 Czerwca 2013 Opublikowano 23 Czerwca 2013 wtryski sprawdzone?szary dym to raczej nie spalone paliwo a czarny to wiadomo wtryski leja.sprawdziles je przed zalozeniem?
A4-Tomek Opublikowano 23 Czerwca 2013 Opublikowano 23 Czerwca 2013 ja bym posprawdzał połączenia gumowe dolotu mi kiedyś pękł przy kolektorze dolotowym i auto smoliło na szarno od 3tys. obr. teraz też koci bo rozszczelnił się intercooler (usmarkany olejem z dolotu)
ziomek0101 Opublikowano 23 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 23 Czerwca 2013 Tak, zawiozłem na maszyne przed załozeniem i nie lały.. Czyli jesli chodzi o nie spalone paliwo to korekta programu? czy mozna to inaczej ustawic? ---------- Post dopisany at 22:11 ---------- Poprzedni post napisany at 22:09 ---------- ja bym posprawdzał połączenia gumowe dolotu mi kiedyś pękł przy kolektorze dolotowym i auto smoliło na szarno od 3tys. obr. teraz też koci bo rozszczelnił się intercooler (usmarkany olejem z dolotu) To u mnie też jest olej pod IC to pewnie dlatego dymi:) Czyli trzeba sie zaopatrzec w nowy?
A4-Tomek Opublikowano 24 Czerwca 2013 Opublikowano 24 Czerwca 2013 najprostszy i najszybszy sposób na sprawdzenie czemu kopci to sprawdzenie nieszczelności dolotu jeśli jest wszędzie sucho to trzeba szukać dalej. Ja będe szukał używanego w dobrym stanie bo nowy to nie małe pieniądze
ziomek0101 Opublikowano 24 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 24 Czerwca 2013 najprostszy i najszybszy sposób na sprawdzenie czemu kopci to sprawdzenie nieszczelności dolotu jeśli jest wszędzie sucho to trzeba szukać dalej. Ja będe szukał używanego w dobrym stanie bo nowy to nie małe pieniądze Ja mam używke za 80zł z gwarancja ale szukam cos taniej:) Znajomy cos mowił że to wina turbiny że ona puszcza olej i dlatego leje intercooler..;/ wiec nie wiem jak to jest;/ przeciez olej tam bedzie zawsze, bo idzie na smarowanie??
A4-Tomek Opublikowano 25 Czerwca 2013 Opublikowano 25 Czerwca 2013 ja wiem że od dawna leje mi trubina a IC miałem suchy ale nie będe sie uważał za eksperta po prostu piszę na swoim przykładzie, przy wymianie łącznika jakieś 2 lata temu miałej olej w dolocie na ściankach a IC był suchy a na dzień dzisiejszy jest ulany
ziomek0101 Opublikowano 27 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 27 Czerwca 2013 KOledzy wczoraj zdiąłem całkiem wężą od IC i przeczysciłem z oleju i zmienilem opaski. Dokreciłem i dzis jak jechałem to nie było żadnego dymu... Teraz będe patrzył czy ten olej to wydostawał sie z węża i zaciagało na ten plastik czy ICjest nieszczelny... Ale juz nie ma dymu co najważniejsze...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się