Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B8] LZ5A w AVANCIE I QUATTRO


griga-st

Rekomendowane odpowiedzi

Jak chcesz nowe to ja bym brał 4x amorek wyjdzie Cię 2.000PLN a spręzyny bym odpuścił i kupiłbym H&R -30mm ;) za 600PLN komplet.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wedlug mnie bez sensu zmieniac z BA na BE

Tylko troszke sie utwardzi ,a dalej bedzie stal tak samo wysoko jak teraz

Albo 1BV ,albo zalozylbym springi np. Eibach do obecnych amorow :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego 1BE to nie tylko utwardzone ale też obniżone zawieszenie. Wiem bo mam takie możesz zerknąć w mój wątek i porównać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To chyba ze w A4 tak jest ,bo w A5 1BA i 1BE to ta sama wysokosc ,1BV jest obnizone.

Gdzieś mi się przewinęło że jest właśnie tak jak piszesz w A5 :) w A4 jest inaczej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do moich klas wagowych wychodzi ze BE=BV:eusathink:. Poza tym moja A4 to małe, rodzinne auto. Pasowało by żeby jednak cośtam się uginało:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawias kupowałem u tego sprzedawcy Audi A4 B8 8K S-Line komp. Amortyzatory Spręży (3910871564) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. ori.1BV 1030zł z przesyłkom :polew: dokładnie podał mi szczegóły z jakiego OOOO pochodzi siadło idealnie .Fakt przesiadka z 1BA na 1BV mega różnica .

DSC_0683.jpg

DSC_0685.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

THX:hi:

---------- Post dopisany 14-03-2014 at 19:33 ---------- Poprzedni post napisany 18-02-2014 at 06:27 ----------

Moze komuś się przyda. Pierdółka, ale łatwo zaczepy połamać.

Zmiana baterii w pilocie ogrzewania postojowego:grin:

7ju8.jpgmhpn.jpg

__________________________________________________

I mój najważniejszy ostatnio mod: zmiana silnika ze względu na zużycie oleju. Dostałem potwierdzenie na ósmego kwietnia. Niestety nie ma róży bez kolców. Nowy silnik ma w numerze "X", czyli nowy osprzęt, ale stary blok. I teraz co robić? Oryginalny jest jak szwajcarski zegarek z wymienianym olejem co drugie tankowanie:doh:, chciałem nowy łańcuch mieć za free:wink: Tylko "wciągał" sporo oleju:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczerze? Przed wymiana odmy(Mod.'13) bardzo różnie to bywało od 300ml do nawet półtora-dwóch litrów od zmiany do zmiany. Po wymianie odmy ZERO. Mierzone bagnetem. Czyli coś jest jednak na rzeczy z tą odmą . :eusathink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro nie bierze nic i pracuje jak zegarek ,to po co wymieniac caly motor ?

Zeby sie nie okazalo ,ze po wymianie bedzie gorzej nic teraz ..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm... liczyłem na nowe tłoki i pierścienie, plus przy okazji łańcuch... Sam już nie wiem :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- samoświecąca tablica rejestracyjna(jak monitor w kompie)

jak to rezałeś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- samoświecąca tablica rejestracyjna(jak monitor w kompie)

jak to rezałeś?

bestandteile.jpg

Niestety w PL płacisz za tablice, ale nie jesteś ich właścicielem.:kox: Jest tez "jedynie słuszny" producent numerów. Ten mod jest zarezerwowany dla innych blach niż nasze...:kwasny:

3M już tego nie produkuje, wiec trzeba się spieszyć. Na żywca wygląda naprawdę fajnie, efekt widać dopiero w nocy bo podświetlenie jest bardzo dyskretne.

https://www.google.de/search?q=selbstleuchtende+kennzeichen+3m&client=firefox-a&hs=9ZB&rls=org.mozilla:de:official&channel=sb&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=fl4kU_iUIYSOtQaArIDoBQ&ved=0CAcQ_AUoAQ&biw=1600&bih=772

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...