Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[All B8] Audi A4 B8 Avant - 2X S-Line 19Cali S5 Hamulce S4 345Mm/330Mm - Dynosoft 206PS 420Nm - SPRZEDANE


Gibons

Rekomendowane odpowiedzi

Półki co najbardziej właśnie te mi się widzą tylko nie wiem jaką oponę dać. Chyba 255.30.20 by na to dobrze siadło bez obcierki.

w b8 jest zbyt wąskie nadkole na oponę 255 ociera o obydwie strony nadkola :facepalm:

Wchodzi, wchodzi tylko Ty masz ET 32 na feldze 19 z A5 :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zależy na jakiej feldze. Tak jak Ci pisałem przy feldze 8.5J et 32 będzie ocierać. Przy np 9J et 33 już nie ociera.

na szerszej feldze już nie ociera opona się lepiej rozkłada na feldze czy jak , oglądałem te nadkole to one jest strasznie wąskie

a tu widziałem że dają taką oponę do b8 strona 4

pewnie felga ma et 43

http://www.audi.pl/content/dam/ngw/pl/katalogi_akcesoryjne2/A4_Zubehoer_11_2014_06.pdf

Półki co najbardziej właśnie te mi się widzą tylko nie wiem jaką oponę dać. Chyba 255.30.20 by na to dobrze siadło bez obcierki.

w b8 jest zbyt wąskie nadkole na oponę 255 ociera o obydwie strony nadkola :facepalm:

Wchodzi, wchodzi tylko Ty masz ET 32 na feldze 19 z A5 :)

ale od wewnętrznej strony nadkola też ociera , na szczęście nie o błotniki :grin:

Edytowane przez daniell-gda
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam ET43 i oponę 255/35R19 czyli fabryczne koło i nic nie obciera

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


mam ET43 i oponę 255/35R19 czyli fabryczne koło i nic nie obciera

Bo przy takim et nie będzie obcierać. Tak jak mówię na 9J i et 33 też nie obciera. Wszystko zależy od felgi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Felgi są na b8 ja widziałem nie raz, ale z oponą 245 :) sam mam felgę od S5 o tych samych parametrach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Felgi są na b8 ja widziałem nie raz, ale z oponą 245 :) sam mam felgę od S5 o tych samych parametrach

No właśnie albo 245 i et 32 jedno z drugim jest uzależnione od siebie :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pany jakby ktoś był zainteresowany to moje letnie koła są na sprzedaż. Zakładam jednak 20cali :) Ogłoszenie jest w dziale sprzedam. Jak ktoś jest z okolic nie ma problemu przyjechać przymierzyć etc. Dzisiaj je zamontowałem na samochód więc dla zainteresowanych mogę pstryknąć też fotki jakieś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bardzo ładna furmanka Gibons :thumbup1:

co do kamery na tył ,to w 2G High jest do założenia jezeli masz wejście fbas bo pisałeś ze tylko w 3G,

napisz jakie odczucia po wymianie coolera od 3.0 tdi bo moja b8 tez po programie wypluło 180 KM 420 NM i zastanawiam sie na ile lepiej poprawi to osiągi ?

ostatnie pytanie zakupiłem nie dawno fele 18 tki od A5 z ET29 8.5J rozmiar opon to 245/40/18 i zaraz po założeniu o ile tył ładnie sie schował przód niestety ciut wystaje około 0.5cm górą , zastanawiam sie czy to zostawić czy wymieniać na wieksze ET .


pokaz jak Ci siadło auto na eibachu.....ja mysle o 30/30

Edytowane przez boseron
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Sprzedales juz te koła?

Nieaktualne już.


Ja właśnie po wymianie wszystkich filtrów i oleju :) Samochodzik jeszcze za niedługo dostanie SPA. Jest jeszcze pare rzeczy które chciałbym podrezać, ale zastanawiam się nad sprzedażą hmm jak myślicie ile mogłbym za nią wołać na dzień dzisiejszy ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprzedajesz tak jak stoi? Ile masz nalatane? Znam kogoś co szuka wypaśnej 2.0 TDI

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Sprzedajesz tak jak stoi? Ile masz nalatane? Znam kogoś co szuka wypaśnej 2.0 TDI

Zastanawiam się nad sprzedażą. Ogólnie chciałem sprzedać za rok, ale zastanawiam się czy nie sprzedać w tym roku. Jeżeli bym sprzedawał to raczej tak jak stoi nie widzę sensu wyciągania czegokolwiek z samochodu, chyba że byłby konkretny kupieć który chciałby obniżyć cenę kosztem wyciągnięcia czegoś, ale nie bawiłbym się w jakieś drobne rzeczy hehe. Obecnie nalatane jest 188tyś. Salon Polska serwisowana w ASO do tej pory tylko olej pomiędzy long lifem wymieniam jeszcze dwa razy w innym servisie na co też są wpisy i fv.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zniechęca mnie na dzień dzisiejszy tylko to że strasznie trudno znaleźć dobry samochód a tutaj wiem co mam bo jestem bardzo zadowolony. Z drugiej strony marzy mi się 3.0TDI :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego z całym szacunkiem nie masz szans sprzedać autko za 60k. Klienci niestety patrzą głównie na rocznik autka takie realia i nikt nie dopłaci za dodatki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego z całym szacunkiem nie masz szans sprzedać autko za 60k. Klienci niestety patrzą głównie na rocznik autka takie realia i nikt nie dopłaci za dodatki.

Uważam, że jest wręcz przeciwnie i wiem to po swoim przykładzie. Jak szukałem, to z tego samego rocznika można było dostać A4 za 42tys jak i 70tys. Różnica w cenie to właśnie silnik i wspomniane dodatki. Jak można wrzucić do jednego worka poleasingowego golasa i wypasionego S-line'a z mocniejszym silnikiem. Może większość szuka tylko nowszej budy, ale bardziej wymagający zawsze będą patrzeć na wypas i chętnie za niego dopłacą. Ja tak zrobiłem. Myślę, że jego autko spokojnie jest warte tych 60 tys.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego z całym szacunkiem nie masz szans sprzedać autko za 60k. Klienci niestety patrzą głównie na rocznik autka takie realia i nikt nie dopłaci za dodatki.

Idąc Twoim tokiem myślenia mógłbym wyciągnać to co włożyłem i sprzedać ją za powiedzmy 50tyś czyli 10tyś taniej, a Ty aby dołożyć to wszystko będziesz musiał wsadzić ok 30tyś bo tyle kosztowały mnie wszystkie modyfikacje jakie przeprowadziłem w samochodzie. Większość samochodów które trafia do PL kończy swoją historię w ASO ja natomiast mam salon PL i do dnia dzisiejszego jest serwisowane w ASO. Myślę że to też ma jakieś odzwierciedlenie w cenie. Wszystko wymieniałem w ASO łącznie ze swapem hamulców od S4 itd. Cena nie opiera się właśnie tylko i wyłącznie na roczniku zeleży też od wyposażenia wiem bo jak szukałem swojej to tak samo było rozbierzność cenowa była ok 30tyś.

Teraz szukająć np a5 z chęcią kupiłbym od jakiegoś klubowicza który sporo dołożył do auta i dbał o nie :) wiadomo że nikt nie zwróci mi tych 30tyś które włożyłem w samochód bo co kogo to obchodzi, ale nie oszukujmy się że wyposażenie nie ma znaczenia na cenę a sam rocznik. Lepiej jest kupić za trochę więcej już porezane auto niż kupić golasa taniej i rezać samemu bo wyjdzie Cię to na prawdę o wiele więcej. Gdybym ja dołożył te 30tyś jak kupowałem swoją to na tamten dzień kupiłbym auto ze znikomym przebiegiem może roczne. Tak że lepiej nie podliczać ile się dołożyło do samochodu hehe :) ja niestety mam taką listę na którą wpisuję nawet najdrobniejszy wydatek :( Więcej jak 60tyś nie wystawiłbym jej myśle. Ubezpieczenie AC mam na 63tyś a oni zawsze zaniżają więc myślę że 60tyś mogłaby być wystawiona.

Edytowane przez Gibons
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...