ynos Opublikowano 9 Lipca 2013 Opublikowano 9 Lipca 2013 Mam problem - wczoraj wyskoczył mi tryb awaryjny mówiący od F125 pozycjometr. Czytałem chyba wszystkie wątki na tym forum, na Audi A6, na elektrodzie i różnie piszą, że sterownik do wymiany/naprawy, że pozycjometr, że styki, że wiatrak na chłodniczce oleju skrzyni nie działa (nie wiem gdzie on jest) itd... Styki sprawdziłem - czyste, kable całe, przeczyszczone, psiknięte. Komputer w podszybiu suchutki i szczelny, bezpieczniki w nim całe, wtyczki sprawdzone. Wypięcie aku nic nie daje, błędu nie da się skasować, wolne/szybkie przełączanie biegów nic nie daje. Przy R i D szarpnie. 1. Problem pojawiał się z szarpnięciem przy wrzuceniu R gdy temp. oleju silnika była na 90st. Gdy było 80 st. wsteczny załącza się bez szarpnięcia. Nigdy nie było trybu awaryjnego. 2. Tryb awaryjny wskoczył wczoraj gdy temp. oleju była około 80 - więc się zdziwiłem. 3. od dłuższego czasu mam problem niby z ABS. Przy hamowaniu w przedziale prędkości 100-60 w momencie robienia redukcji następowało szarpniecie autem i lekkie zapadanie pedału hamulca. Mechanicy twierdzili, że źle ustawione czujniki ABS - ale wymienione, odległości ustawione, brak błędów ABS i w ogóle żadnych. Teraz się zastanawiam czy to nie jest też problem związany ze skrzynią? Czy przy wymianie pozycjometra trzeba spuścić olej ze skrzyni? Kupię pozycjometr na prostokątną wtyczkę - skrzynia EZP 5HP-19 tip, 5 biegów. ---------- Post dopisany 09-07-2013 at 13:34 ---------- Poprzedni post napisany 27-06-2013 at 22:34 ---------- nikt nie miał takiej usterki? Naprawiłem - zakup i wymiana pozycjonometra pomogła. Błędy zniknęły, skrzynia znowu pracuje poprawnie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się