MATIUS Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Opublikowano 22 Sierpnia 2013 fakt faktem że jak bratu zdiagniozowałem walniętą odmę i zrobiłem tak jak kolega labiel auto lepiej się zbierało natomiast teraz już założona nowa i podłączona w dolot i czasem autko ma przerwy w mocy....(jak odma była walnięta było to non stop)
Kwinto69 Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Opublikowano 30 Sierpnia 2013 a jednak odma co wybrać? NOWA ODMA Audi A4 A6 Quattro 1,8T PASSAT B5 WROCŁ (3480225027) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. NOWA ODMA Olejowa Audi A4 A6 PASSAT B5 1.8T 20V (3473362377) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. chyba że jeszcze inną wiem że najlepiej ori ... za wskazówki z góry dziękuję
KKKC Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Nie dalej jak 2 tyg. temu założyłem Toprana i jakoś się trzyma ;-) Zaopatrz się jeszcze w uszczelkę bo w komplecie nie ma, stara może się już nie nadawać a nowa to koszt ok 2 zł i lepiej mieć ją w zapasie. Robota raczej nieprzyjemna z uwagi na trudny dostęp ale da się zrobić bez demontażu klamotów.
Labiel Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Robota raczej nieprzyjemna z uwagi na trudny dostęp ale da się zrobić bez demontażu klamotów. Dlatego ciągle powtarzam że lepiej już wyjąć sam kolektor. Jedyny minus wyciągania kolektora to konieczność spuszczenia płynu - nawet nie całego. Ja miałem to już tak opanowane że wyjęcie kolektora ssącego zajmowało mi 15 minut roboty - bez ściemniania. A nie raz trzeba było go ściągać: a to odma, a to czyszczenie przepustnicy, króciec głowicy itp. Po wyjęciu kolektora z wszystkimi tymi rzeczami nie było problemu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się