zizel Opublikowano 29 Czerwca 2013 Opublikowano 29 Czerwca 2013 witam Zadymiło sie z tylnego prawego koła wiec od razu wiedziałem że nie odbił reczny wiec zrobiłem to recznie i przesunąlem z powrotem dzwigienkę od ręcznego przy zacisku. Ale pare kilometrow dalej zaczęło dymic sie z koła po drugiej stronie i okazało sie że jak przy jednym zacisku przesuwam dzwigienke do oporu żeby zacisk nie trzymał to po drugiej stronie dzwiienka przesuwa sie w polożenie blokowania kola. W czym tkwi problem ze tak sie dzieje?
zizel Opublikowano 30 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 30 Czerwca 2013 to ze do regeneracji to wiem tylko dlaczego jak przy jednym zascisku odpuszcze dzwigienke to przy drugim zacisku sie zaciaga mechanizm od recznego. bez znaczenia przy ktorym zacisku dzwigienke przesune w pozycje neutralna to przy drugim zacisku automatycznie ta dzwigienka zaciaga reczny.
Dragon30 Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Opublikowano 31 Sierpnia 2013 podepnę się, ręczny mi do końca nie odbija przy lewym kole, wyjąłem cały zacisk, tłoczek obracał się z trudem, wykręciłem go oczyściłem z brudów, tłoczek ma gładką powierzchnię, gładzie "cylinderka" posiadają rysy, wszystko oczyściłem i wkręciłem tłoczek, mechanizmu od ręcznego nie rozbierałem bo ładnie odbijał do końca nawet bez sprężyny. Poz założeniu odpowietrzyłem układ, nawet wytrząsałem powietrze. Przy użyciu hamulca nożnego koło po puszczeniu pedału obraca się bez oporów, ale gdy chociaż raz użyje "recznego" to po spuszczeniu z hamulca koło ma wyraźny opór i grzeje się koło. Jakby dźwigienka hamulca ręcznego w zacisku cofnęła się jeszcze z 2 mm to byłoby ok. Jak ręką odciągnę dźwigienkę to jest ok i koło obraca się bez oporów. Co poczynić??
Dev Opublikowano 1 Września 2013 Opublikowano 1 Września 2013 Rozebrac mechanizm od ręcznego. ---------- Post dopisany at 09:59 ---------- Poprzedni post napisany at 09:59 ---------- Sprawdzales linke ?
POWER-KRIS Opublikowano 1 Września 2013 Opublikowano 1 Września 2013 U mnie nie odbija bo osłona porwanana na lince przy zacisku i już linka dretwo chodzi. Sony Xperia Tapatalk 4
Aron21 Opublikowano 1 Września 2013 Opublikowano 1 Września 2013 Musisz zregenerować zacisk a dzieję się też tak bo masz napięte linki od ręcznego od spodu auta i dlatego jak jedno odpuściło to 2 i tak trzymało bo regulacja jest osobno na każdą linkę
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się